|

فرش های مد امسال و 1403 / نقلی ترین خونه هم با این مدلای جدید پر نور و بزرگ دیده میشه

در این مطلب در خصوص فرش های مد امسال صحبت کردیم که میتونید با دیدن طرح اون ها برای دکورتون ایده بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی علاقمند هستن که دکور شیک و خاصی داشته باشن و خونشون بهترین باشه ولی خب در این بین بعضی ها دوست دارن که بهترین دکور رو با مد روز پیش ببرن یعنی این افراد به نظرشون داشتن وسایلی که هر ساله مد میشه مساوی هستش با به روز بودن که خب این موضوع اصلا صادق نیست چون بالاخره قرار نیست که هر مدی قشنگ باشه و اصلا قشنگ باشه اصلا به دکور ما بیاد بنابراین باید در خصوص داشتن یه دکور زیبا و سیک این موضوع رو در نظر بگیریم که دکوراسیونی شیک محسوب میشه که بین همه ی آیتم های اون هارمونی برقرار باشه حالا ما این مقاله سعی کردیم کم چند نمونه از فرش های مد امسال رو بهتون نشون بدیم که شما میتونید اون ها رو در خونتون تصور کنید و ببینید که کدومشون به چیدمان خونه ی شما میان.

البته که در این بین فقط رو مد بودن و یا وجود هارمونی نیست که مطرح هست چرا که شما باید اصول چیدمان فرش به سبک مدرن رو هم بدونید و با استفاده از قواعد اون پیش برید تا در نهایت یه دیزاین خاص و البته درست داشته باشید چون دیگه گذشت اون زمانی که هر کسی برای خودش هر چی که دلش میخواست رو در دکور جا میداد چون این روزا دیگه همه یه بیس از اصول دکوراسیون داخلی رو میدونن و نباید سوتی داد! حالا در این بین بریم برای دیدن چندتا از زیباترین فرش های ماشینی جدید رو که میشه اون ها رو مد امسال و سالی که داره میاد بشمار آوورد، پس با ما همراه باشید.

فرش های مد امسال

تراکم و شانه ی فرش های مد امسال

فرش های ماشینی در زمینه ی تراکم  شانه مختلف هستن که از جمله ی اون ها میشه به فرش های دارای پونصد شانه، هفتصد شانه، هزار شانه و... اشاره کرد. اما دقت کنید که فقط شانه ی فرش نیست که مهمه بلکه در کنار اون تراکم هم از اهمیت بسیار بالایی برخورداره. امسال و اما سال دیگه بیشترین فرش هایی که مد بودن از بین فرش های هفتصد شانه و فرش های هزار و دویست شانه معمولی و گل برجسته انتخاب میشدن. اما حالا چرا؟

فرش هایی که هفتصد شانه هستن به علت طول عمر و دووم بالا و مقاومت زیاد در برابر پاخوری برای فضاهایی که رفت و آمد در اون ها زیاده بسیار عالی هستن و شما میتونید اون ها رو در جاهایی مثل پذیرایی و آشپزخانه استفاده کنید و البته این رو هم بگیم که یکی از خوبی های دیگه ای که این فرش ها دارن قیمت مناسب اون هاست اونم با این کیفیت که واقعا باورنکردنیه به همین خاطر در صورتی که فرش زیبا، با کیفیت و در نهایت با قیمت مناسب میخواهید در بازار امروز به سراغ 700 شانه ها برید.

فرش های مد امسال

فرش های مد امسال

فرش های مد امسال

در خصوص فرش های هزار و دویست شانه باید بگیم که این فرش ها از ظرافت بی نهایتی برخوردار هستن که به این علت بسیار شبیه به فرش های دستبافت هستن و حسابی اعیونی به نظر میان و امسال و سال بعد اون دسته از فرش هایی که دارای 1200 شانه و همچنین 3600 تراکم هستن بسیار پرطرفداران و برای پذیرایی و فرش عروس بسیار پیشنهاد میشن و در صورتی که میخواهید بسیار شاهانه تر به نظر بیاد فرشتون بهتره که به سراغ گل برجسته های اون ها برید که البته مراقبت زیادی لازم دارن بنابراین اگر توانش رو در خودتون میبینید باید بگیم که این فرش ها میتونن انتخاب عالی باشن.

فرش های مد امسال

فرش های مد امسال

طرح فرش های کلاسیک مد شده امسال

فرش های کلاسیک ر کشور ما همیشه طرفدار داشته و خواهند داشت و هر فرش مدرنی هم که بیاد نمیتونه جای اون ها رو بگیره و جدیدترین طرح های فرش کلاسیک اونایی هستن که با طرح و نقشه ی اصیل بافته شدن و برای پهن کردن در سالن پذیرایی بسیار مناسب و شبک هستن و میتونن به یکی از بهترین انتخاب های شما در کل دکورتون تبدیل بشن. فرش های کلاسیکی به تازگی ترند شدن با طرح و نقش های مختص ایرانی بافته میشن و توی بافت اون ها هم برای رنگ های زمینه بیشتر از رنگ های گرم استفاده شده که در این بین فرش با طرح ورساچه بیشتر طرفدار داره و حتی میتونه خودش رو در دکوراسیون های مدرن هم جا بده و از طرح های دیگه هم میشه به بته جقه ها، افشان، خشتی و ماهی درهم اشاره کرد.

فرش های مد امسال

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها