|

خانوم خانوما میخوای جَوون بمونی به روش ژاپنی پیش بری تمومه؛ با اون پوستای براق خفنشون

اگر دلت میخوا یه ظاهر زیبا با ترفندای طبیعی داشته باشی، میتونی به روش زنان ژاپنی پیش بری که به نتیجه های خیلی خفنی رسیدن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زنان در سراسر جهان این مدلین که دوست دارند به خود برسند و زیبایی از نگاه اون ها طوری دیگر است. مثلا ما ایرانی ها اکثرا خانوم های ژاپنی رو چشم بادومی می بینیم و شبیه به هم، در حالی که اتفاقا اونها تفاوت بسیاری با هم دارند و از نظر زیبایی هم یه سر و گردن از برخی کشور ها بسیار جلوترند. زنان ژاپنی دلشون میخواد تا موهایی نرم و سالم داشه باشند و از طرفی هم توجه زیادی به ناخن های خود دارند و از همه مهمتر اینکه به زیبایی طبیعی و نچرال خیلی اعتقاد دارند. 

احتمالا شما هم دیده اید که اونها خیلی از لوازم آرایشی و اکسسوری ها استفاده ای ندارند و بیشتر به اون دست از ترفند های زیبایی معتقدن که نسل به نسل بهشون رسیده. زیبارویان ژاپنی این شگردها رو از بچگی یاد گرفتن و همین موارد باعث زیبایی شون شده.

احتمالا تا به اینجا کنجکاو شدید که مگه ژاپنی ها چه میکنن و از چه ترفندهایی استفاده دارند؟ که خب باید بگیم برای رسیدن به پاسخ فقط کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید. اونوقته که زیبایی تو دستان شماست.

اگه میخوای چین و چروک پوستت رفع کامل بشه

خب یکی از خاصیت ها و شهرت های نارگیل درخشندگی و مرطوب کنندگیش هستش که به دلیل وجود ویتامین ها و مواد معدنی زیاد می باشد؛ نارگیل اینهارو در خود نگه میداره. 

اگر پوست خشکی دارین یا اینکه دلتون میخواد از پیر شدن پوستتون جلوگیری کنید میشه که نارگیل رو به شکل مستقیم به پوستتون بزنید. با این حال کارشناسا میگن نوشیدن آب نارگیل هم احتمالا برای کاهش چین و چروک ها و البته مرطوب کنندگی و درخشندگی پوست افراد مناسب می باشد. 

پیشنهاد میکنیم که اون رو به صورت کاملا طبیعی و بدون هیچ مواد افزودنی استفاده نمایید. 

1674296214-smooth-skin-khanoumi

دریا و ماسه هاش پوستت رو لایه برداری میکنن خفن

همه ما میدونیم که لایه برداری پوست به جهت جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست و همینطور زدن جوش یه آیتم ضروریه. در این راستا میتونید از ماسه مرطوب به عنوان یه لایه بردار خوب و طبیعی استفاده کنید باهاش سلول های مرده دست ها و پاهای خود را از بین ببرید. 

البته یادتون نره که ماسه به همون اندازه که میتونه یه لایه بردار قوی باشه، ممکنه که برای پوست خیلی هم ملایم نباشه! به همین دلیل بهتره که اون رو خیلی آروم روی پوستتون بکشید و از طرفی هم برای پوست صورت به هیچ عنوان استفاده نکنید چرا که پوست صورت افراد خیلی حساس و نازک تر از دیگر مناطق بدنه.

Untitled

ماساژ لنفاوی واسه درد دست و پاهات

ماساژ لنفاوی یا تخلیه لنف، ماساژی ملایم محسوب میشه که به خوب شدن درد ناشی از ورم دست ها و پاها کمک خواهد کرد. در واقع این ماساژ میتونه دستگاه لنفاوی بدن شما رو پاکسازی کرده و از ضایعات خلاص نیز خالی و خلاص کنه. با این حال، توصیه میکنیم که قبل از انجام این نوع ماساژ، با پزشک مشورت کنید تا حسابی خیالتون راحت بشه.

واسه اسکراب شکر قهوه ای هم عالیه

راستی یادتون نره که واسه اسکراب یا همون لایه برداری پوست نیز میتوان از شکر قهوه ای استفاده نمود. البته که شکر لایه بردار اونقدر سنگین و قوی ای نیست، به همین دلیل برای اسکراب پوست های حساس گزینه ای بهتر و البته مفیده. خب شکر شیرینه و از اونجای که ممکنه بعد از مصرف کمی تا قسمتی به پوستتون بچسبه یا لیچ بشه، شستشوی صورت بعد از این کار ضروریه.

1-87

یادت نره از خواص آب هویج استفاده نکنی

میدونید که آب هویج خیلی زیاد خواص داره. از بچگی بهمون گفتن آب هویج و هویج بخور واسه چشمات خوبه! خب در واقع آب هویج هم به جهت بهبود سلامت چشم ها و هم برای افزایش سیستم ایمنی بدن خیلی خوبه. از طرفی هم آب هویج میتونه به طور خاص برای پوستتون هم مفید باشه، چرا که پر از ویتامین c هستش و همی موضوع باعث میشه تا به تولید کلاژن کمک خوبی داشته باشه. آب هویج باعث میشه تا نه تنها پوستی محکم و انعطاف پذیر داشته باشید، بلکه از پوست شما در مقابل نور خورشید نیز محافظت خواهد کرد.

carrot-juice-2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها