|

گل هایی که نور کم میخواهند / خونتون 10 طبقه زیر زمین یه لامپ یا شمع که دارین همون بسه

در این مقاله به معرفی چند تا از گل هایی که نور کم میخواهند پرداختیم که میتونید در هر محیط تاریکی از زیباییشون بهره ببرید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزها همه به نوعی میخوان که توی خونشون گل و گیاه داشته باشن چرا که این روزا از نظر دکوراسیون مدرن هم گل و گیاه برای خونه خیلی خوبه و میتونه کلاس اون رو بالا ببره مثلا شما با یکی از گیاهانی که خانه را لوکس می کنند میتونید جوری چهره و فضای خونتون رو تغییر بدید که شاید با یه وسیله ی گرون همچین چیزی ممکن نباشه چون اصلا این روزا چیدمان فضاها داره به سمت مدرن بودن میره که اصلش خلوت و پرهیز از وسیله های به قولی عتیقه هست یعنی همه چی داره شکل و شمایل ظریف تر و مینیمال به خودش میگیره و خبری از وسایل یوقور نیست.

خوبیه گیاهان هم این هست که برای هر فضایی میتونید از اون ها استفاده کنید و جالبه که حتی هر کدوم برای یه فضایی خوب هستن مثلا گل های مخصوص به پذیرایی با گیاهان آپارتمانی مخصوص روی کابینت با هم فرق میکنن و برای هر کدوم از مکان ها باید به سراغ یکی از این زیبارویان سبز برید و خب با انتخاب درستتون خودتون هم به خودتون دست مریزاد میگید چون بالاخره کار هر کسی نیست که فقط با یه گیاه بتونه محیط رو به قشنگی دیزاین کنه پس سلیقه ی خودتون هم در این موضوع بسیار دخیله. حالا از اینا بگذریم و بریم به سراغ موضوع اصلی مقاله ی امروز که معرفی چند تا از گل هایی که نور کم میخواهند هستش، پس با ما همراه باشید.

گل هایی که نور کم میخواهند

سانسوریا از گل هایی که نور کم میخواهند

یه سری از گیاهان آپارتمانی این روزا بسیار معروف شدن و بسیار پر طرفدار که سانسوریا یکی از اون هاست و شما میتونید این روزا این گیاه رو در جاهای متفاوتی ببینید از داروخانه و شرکت ها بگیر تا رستوارن ها و بیمارستانا، بنابراین این گیاه میتونه در محیط های مختلف رشد کنه که یکی از دلایل اون مقاومت بالاش در مقابل نور کم هست. سانسوریا که به زبان مادرشوهر هم معروفه دارای برگ های راه راه، بلند و سفت هست که شباهت زیادی هم به پوست مار دارن با توجه به طرحشون. این گیاه از شرایط نگهداری آسونی برخورداره و حتی توی خاک خشک هم میتونه به خوبی رشد کنه.

از خوبی های این گیاه زیبارو میشه به خاصیت اون در تصفیه ی هوا اشاره کرده که به این علت سبب بهبود کیفیت هوای محیطی که در اون قرار داره میشه. از نکاتی که در نگهداری اون باید حسابی حواستون بهش باشه این هست که زیاد به سانسوریا آب ندید چون ریشه هاش دچار پوسیدگی میشن.

گل هایی که نور کم میخواهند

پتوس از گل هایی که نور کم میخواهند

یکی دیگه از گیاهان آپارتمانی معروف که این روزا حداقل تو هر سه تا خونه حداقل تو یکیش پیدا میشه پتوس هست که به دلیل نیاز خیلی کمش به نور اسمش در لیست اسن مقاله قرار گرفته که البته این گیاه باورنکردنی حتی در مقابل بی آبی هم مقاوم هست که با این حساب میشه بهش گفت اَبَر گیاه که عشق محیط های سایه رو داره و میتونه در اون ها بسیار خوب رشد کنه. به همین دلیل که انگار دست شیطون رو هم از رو بسته بهش میگن پیچک شیطان.

با این حساب میشه پتوس رو از اون گیاهانی که برای افراد مبتدی در پروش گل و گیاه مناسب هستن بشمار آوورد چون با این اوصاف شرایط نگهداری راحتی داره و میتونه خودش رو با محیط های مختلف سازگار کنه و مهم نیست که خونه ی شما تو زیر زمین باشه و یا تو یه پنت هاوس زیباسازیه اون رو بسپارید به پتوس. همچنین این رو هم در مورد پتوس اضافه کنیم که این گیاه خاصیت تصفیه کنندگی بالایی هم داره. 

گل هایی که نور کم میخواهند

زاموفیلیا از گل هایی که نور کم میخواهند

برسیم به یکی دیگه از گیاهانی که در مقاله ی امروز به عنوان یه گیاه کم نور معرفی میشه یعنی زاموفیلیای عزیز و دوست داشتنی که میتونه در کمترین مقدار نور هم به خوبی هر چه تمام تر دووم بیاره و در این بین حتی اونقدرا که باید و شاید اب هم نمیخواد و شما میتونید زیبایی محیطتتون رو تمام و کمال به اون بسپارید بدون این که لحظه ای به زیبایی و کارآمدی اون شک کنید. علاوه بر این که شما با نگهداری این زیبارو به جذابیت محیط اضافه میکنید میتونید برای فیلتر کردن سمومی که در هوا موجود هستن و همچنین بهبود بخشیدن به کیفیت هوای محیط خونتون بهش اعتماد کنید و کار رو بهش بسپارید.

با این اوصاف این گیاه رو میشه از گیاهان آپارتمانی لوکس هم بشمار آوورد که رو پای خودش وایساده و تونسته یه عالمه توجه رو به خودش جلب کنه.

گل هایی که نور کم میخواهند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها