|

ناخنات بلند نمیشن با این ترفندا سریع رشد میکنن که هیچ خیلیم جون دار میشن / کاشت تعطیل

در این مقاله چندین ترفند موثر برای رشد سریع ناخن ها رو بهتون آموزش دادیم که با استفاده از اون ها دیگه نیازی به کاشت ناخن نخواهید داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از افراد دارن به سمت عمل های زیبایی میرن و دیگه نچرال بودن داره منقرض میشه و همه انگار دکترا رو صورتاشون شابلون انداخته باشن دارن شبیه بهم میشن و اصلا به کلی معیار و استانداردهای زیبایی داره عوض میشه مثلا یه زمانی لب باریک قشنگ بود این روزا لب های بزرگ ولی جالبه که چه اون هایی که لب های باریک دارن میرن ژل میزنن چه اون هایی که لباشون به نسبت بزرگ هست یعنی اصلا این وسط نمیشه فاز خیلی ها رو فهمید اونم وقتی که میشه با پیدا کردن جواب این سوال که چگونه با رژ لب هایمان را بزرگ کنیم، بدون استفاده از روش های تهاجمی اون زیبایی که مدنظرمون هست رو به وجود بیاریم!

نظر شما چیه روش های سنتی و استفاده از ترفندها رو ترجیح میدید برای این که زیباتر بشید یا مایل به رفتن به سمت روش های تهاجمی و تزریق ژل و فیلر هستید؟ مثلا ترجیح میدید که گونه هاتون رو با تزریق ژل برجسته نشون بدید و یا با انجام آرایش چاق نشان دادن صورت؟ پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ روش دوم هست چون بی خطره و حتی برای شما صرفه ی اقتصادی بیشتری هم داره فقط یکم مهارت میخواد که اونم رفته رفته به دست میارید! بگذریم بریم برسیم به موضوع مقاله ی امروز یعنی معرفی راهکارهایی برای رشد سریع ناخن مناسب شمایی که نمیخوای کاشت کنی، پس با ما همراه باشید.

رشد سریع ناخن

استفاده از آب لیمو برای رشد سریع ناخن

آب لیمو رو میشه سرشار از ویتامین سی دونست که علاوه بر این که میتونه رشد ناخن ها رو بی نهایت افزایش بده میتونه لکه های زردی رو که ممکن هست روی ناخن ایجاد بشن رو هم از بین میبره چرا که خواص سفید کنندگی بالایی داره و به همین علت جا داره که اسمش بین داروهای خانگی برای شد بیشتر و سریع تر ناخن ها قرار بگیره. برای استفاده از اون برای این منظور طبق دستور زیر عمل کنید:

  • یه قاشق سوپ خوری آبلیمو رو با سه قاشق سوپ خوری روغن زیتون مخلوط کنید.
  • مخلوطی که درست کردید رو به اندازه ی بیست ثانیه توی ماکروویو بذارید تا گرم بشه.
  • ناخن هاتون رو به اندازه ی ده دقیقه داخل این مخلوط خیس کنین.
  • این کار رو چند روز انجام بدید تا تاثیرش رو ببینید.

همچنین شما میتونید یه تیکه لیمو رو برای چند دقیقه روی ناخنتون بمالید و بعد اون رو بشورید و بعد از یه دوره تاثیر اون رو مشاهده کنید.

رشد سریع ناخن

استفاده از روغن نارگیل برای رشد سریع ناخن

روغن نارگیل حاوی مواد مغذی بسیای هست و به علت فواید و کارایی زیادی داره وقتی اسم درمان های خانگی برا رشد سریع ناخن میاد اسم این ماده هم خودنمایی میکنه و شما نمیتونید بی تفاوت از کنارش رد بشید چرا که شما میتونید با استفاده ی منظم از اون ناخن های سالم و قوی برای خودتون بسازید . همچنین روغن نارگیل قادر هست که عفونت های قارچی موجود روی ناخن شما رو هم از بین برده و درمان کنه. برای استفاده از اون برای ناخن هاتون به روش زیر عمل کنید:

  • یه مقدار روغن نارگیل رو توی ماکروویو، روی بخاری و یا با روش بن ماری تا حدی گرم کنید.
  • بعد روغن رو برای ماساژ دادن انگشت ها و ناخن هاتون استمال کنید.
  • بهتره این کار رو قبل از خواب انجام بدید تا روغن به خوبی جذب بشه تا تاثیر فوق العاده ی اون رو روی رشد ناخن ها و نرم و لطیف شدن دستاتون ببینید.

رشد سریع ناخن

استفاده از روغن درخت چای برای رشد سریع ناخن

روغن درخت چای از جمله مواد موثری هست که برای درمان انواع بیماری ها مثل آکنه، آبله مرغان، شپش سر، عفونت های قارچی، افتاب سوختگی، جوش و... کاربرد داره و استفاده میشه و خب جای تعجب نداره وقتی این همه کار ازش برمیاد چرا نتونه برای رشد سریع ناخن ها موثر عمل کنه پس به همین علت اسمش رو در لیست داروهای خارق العاده برای رشد سریع ناخن ها مشاهده خواهید کرد البته که نه تنها رشد بلکه قوی کردن ناخن های ضعیف و از بین بردن قارچ اون ها رو هم میتونه عهده دار بشه پس برای استفاده از اون به روش زیر عمل کنید:

  • نصف قاشق سوپ خوری روغن ویتامین E رو با چند قطره از روغن درخت چای مخلوط کنید.
  • مخلوط به دست اومده رو روی ناخن هاتون بمالید.
  • ناخن ها رو برای چند دقیقه ماساژ بدید.
  • بذارید این ترکیب برای نیم ساعت روی ناخن هاتون باقی بمونه.
  • بعد اون رو با آب ولرم بشورید.

رشد سریع ناخن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها