|

زیباترین گل های آپارتمانی در ایران از نظر مردم / آدمای خوش سلیقه زیاد شدن نگا انتخابو

در این مقاله چندتا از زیباترین گل های آپارتمانی در ایران رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها خونتون رو بی نهایت زیبا کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- داشتن گل و گیاه این روزا میتونه بسیار روی روحیه ی شما تاثیر بذاره چون بالاخره زمستون رسیده و درختا تو کوچه و خیابون برگاشون رو سپردن به خزون و با تن نحیف به خواب رفتن تا وقتی که بهار از راه برسه و دوباره شوق زندگی رو در اون ها به جریان بندازه بنابراین خوبه که برای این وقتا توی خونمون یکی دو تا گلدون داشته باشیم که با نگاه کردن بهشون حال و هوامون عوض بشه البته که فرقی نمیکنه چه فصلی باشه به سراغ این زیبارویان سبز برید و مثلا گل هایی که در شب بو میدهند به علت این که تو هوای گرم بیشتر عطر ساتع میکنن مناسب بهار و تابستون هستن و گل هایی که که مقاوم در برابر سرما هستن خوراکه پاییز و زمستونن. 

با این حساب شما در هر فصلی میتونید با خیال راحت به سراغ اون ها برید ولی خب در این بین هم گیاهان همیشه بی آزار نیستن و میتونن با وجود ظرافتی هم که دارن بهتون آسیب بزنن مثل گیاهان آپارتمانی آلرژی زا که خب باید در صورت نداشتن شرایط از نگهداری اون ها پرهیز کنید و یا نهایت دقت رو داشته باشید تا یه موقع براتون مشکلی پیش نیاد پس دروغ نمیگن که فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه! حالا از اینا که بگذریم برسیم به موضوع مقاله ی امروز که معرفی زیباترین گل های آپارتمانی در ایران هست، پس با ما همراه باشید.

زیباترین گل های آپارتمانی در ایران

اگزالیس از زیباترین گل های آپارتمانی در ایران

 اگزالیس اسمش عجیبه و یه اسم عجیب تر هم داره به نام شمروک کاذب که این روزا تبدیل شده به یکی از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی که ر منزل هر کسی پیدا میشه و  نظر هر بیننده ای رو به خودش جلب میکنه و طیف رنگی اون از بنفش تا زرشکی موجود و متغیره که میتونه شما رو متحیر کنه با زیبایی خارق العاده ای که داره. در صورتی که اون رو تو یه گلدون رنگ روشن نگه دارید بسیار بیشتر به جذابیت اون اضافه میکنید. در خصوص شرایط نگهداری این گیاه باید بگیم که اگزالیس نیازمند چند ساعت نور مستقیم خورشید هست بنابراین باید برای اون یه نقطه که نورانی و آفتابی در منزلتون در نظر بگیرید.

یکه نکته ای هم که باید در خصوص این گیاه بهش توجه کنید این هست که اگزالیس برای حیوانات خانگی مناسب نیست یعنی در صورت جویده شدن توسط اون ها ممکن هست مسمومیت ایجاد کنه بنابراین باید در مکان دور از دسترس اون ها قرار بدید.

زیباترین گل های آپارتمانی در ایران

پول چینی از زیباترین گل های آپارتمانی در ایران

یکی دیگه از گیاهان آپارتمانی محبوب و معروف در ایران که میتونه خونه ی شما رو شیک و پیک نشون بده گل چینی هست که دلیل نامگذاری اون به علت برگ های سکه مانند و گرد اون هست که روی ساقه های مستقیمی ظاهر میشن. شما میتونید این گیاه زیبا رو توی گلدون های کوتاه بکارید تا زیباتر از هر زمانی خودنمایی کنه. در خصوص شرایط نگهداری اون باید بگیم که در مقابل کم آبی مقاوم هست و آبیاری اون به صورت یکبار در هفته هم کفایت میکنه البته که این موضوع بسته به دمای خونه ی شما هم داره. پول چینی به نور مستقیم خورشید نیازی نداره و همین که فضا روشن باشه براش کفایت میکنه و میتونه به سرعت و با انرژی بالا در یه همچین محیطی رشد کنه و دکور رو به کلی دچار تغییر و تحول کنه.

زیباترین گل های آپارتمانی در ایران

برگ انجیری از زیباترین گل های آپارتمانی در ایران

مسلما در این سال های اخیر تصویر گیاهی رو با برگ های پهن و بزرگ در بسیاری از جاها مشاهده کردید از رو تختی و روبالشتی بگیر تا پیشبند و دم کنی و لباس و دفتر و.... که خب این گیاه برگ انجیری هست که با تبلیغات گسترده ای که توی فضای مجازی براش انجام شد تونست به سلبریتی گل ها تبدیل بشه و در صورتی که میتونست پیج اینستاگرام برای خودش بزنه مسلما تا الان فالووراش میلیونی شده بود! 

برگ انجیری بومی مناطق گرمسیری هست و با قرار گرفتنش در هر فضایی میتونه به همراه برگ های خیره کننده ای که داره فضا رو به یه اثر هنری و یه تابلوی نقاشی تبدیل کنه و خب در این سال ها بین ایرانی ها هم بسیار معروف شده و طرفدار پیدا کرده بنابراین در صورتی که هنوز این گیاه رو در منزل ندارید پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ خرید اون هست چرا که دکور شما نیازی به وسیله ی گرون نداره یه برگ انجیری لاکچری نشون دادن اون رو گردن میگیره.

زیباترین گل های آپارتمانی در ایران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها