|

گل هایی که در شب بو میدهند / با عطر اینا بالکنُ تو بهار برا شب نشینی آماده کن محشرن

در این مقاله به معرفی چندتا از گل هایی که در شب بو میدهند پرداختیم که با نگهداری اون ها در بالکن خونتون یه صفای خاصی به این فضا خواهید بخشید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که توی خونمون گل و گیاه داشته باشیم خصوصا این روزا که زمستون هم هست و درختا همه بیرون از خونه به خواب رفتن و خبری از برگ های سبز اون ها نیست و حتی برگ های زرد و نارنجیشون رو هم به دست باد دادن و ازشون تنها یه تنه مونده بنابراین اینطوری که پا به بیرون از خونه بذارید احتمالا دلتون بگیره پس چاره ی کار چیه چیکار باید کرد؟ مسلما یکی از اون ها دقیقا نگهداری از گل و گیاه داخل خونه هست ولی خب شاید یه سری ها به گل و گیاه آلرژی دارن نتونن از اون ها نگهداری کنن که باید به این افراد بگیم که باید گیاهان آپارتمانی آلرژی زا رو بشناسن و از نگهداری اون ها خودداری کنن و در صورتی که حساسیتی به گیاهان دیگه ندارن به راحتی به سراغ داشتن اون ها در منزلشون برن. 

بعضی ها هم در این بین هستن که هم خدا رو میخوان هم خرما یعنی به دنبال گیاهان آپارتمانی که گل می دهند هستن تا هم زیبایی اون ها رو با گل و هم بی گل و با شاخ و برگ اون ها شاهد باشن که خب باید بگیم که این دوستان دست خالی هم نمیمونن چون این مدل از گیاهان وجود دارن که شما میتونید اون ها رو در خونه نگهداری کنید و از زیبایی خارق العاده ای که دارن لذت ببرید. اما حالا بریم و برسیم به موضوع مقاله ی امروز که درباره ی گل هایی که در شب بو میدهند هست که خب بسیار برای گذاشتن در بالکن مناسب هستن چون چایی خوردن توی بالکن اون هم تو شب با عطر این گیاهان واقعا یه چیزه دیگست، پس با ما همراه باشید.

گل هایی که در شب بو میدهند

گل شکلات از گل هایی که در شب بو میدهند

یکی از گل هایی که میشه اون رو از گل های معطر دوست داشتنی بشمار آوورد گل شکلات هست؛ این گل دارای ظاهر خاص و جذابی هست و از گل های قرمز و قهوه ای برخورداره که این گل ها عطر و رایحه ی بسیار خوشی از خودشون آزاد میکنن که هر فردی رو مدهوش میکنه. شاید این براتون جالب تر باشه که به خاطر این که عطر این گیاه بویی شبیه به شکلات داره اینطوری نامگذاریش کردن و این رو هم در خصوص اون بگیم که گل های اون شب هنگام باز میشن و در صورتی که هوا گرم باشه عطر بیشتری پخش میکنن به همین علت هنر و جذابیت اون ها در تابستون بسیار به چشم میاد. پس بدون تعلل برای داشتن یکی از این گل ها در تراس خونتون اقدام کنید تا چاق و یا قهوه تون رو با عطر شکلات در بالکن میل کنید و از دیدن ماه لذت ببرید.

گل هایی که در شب بو میدهند

لاله عباسی از گل هایی که در شب بو میدهند

لاله عباسی رو میشه یه گل بسیار خاص بشمار آوورد که تو زبان انگلیسی به گل ساعت چهار شهرت داره و دلیل این نامگذاری این هست که لاله عباسی در هنگام عصر گل هاش باز میشن و تا شب هم باز میمونن و شما میتونید شاهد گل های رنگارنگ اون در کنار یکددیگر باشید اون هم گل هایی که هر کدوم رنگ خاص خودش رو داره و میتونه به تنهایی توجه هر کسی رو به خودش جلب کنه بنابراین میشه گفت که شما با داشتن این گل در خونه نه تنها از عطر و بوی بینظیر اون بهره مند میشید که به هزارتا عطر و ادکلن میارزه بلکه میتونید از زیبایی فوق العاده ی اون هم برای زیباتر دیده شدن محیطتتون استفاده کنید و دوستانتون رو به صرف عصرانه در بالکن خونتون با وجود این گیاه دعوت کنید و لحظات خوبی رو با هم بگذرونید.

گل هایی که در شب بو میدهند

گلیسین از گل هایی که در شب بو میدهند

خب دو گیاه قبل در طول شب باز میشن ولی این گیاه یعنی گلیسین در طول روز هم میتونه شما رو سوپرایز کنه و صد البته که با داشتن اون در بالکنتون فقط تصور کنید که میتونید چه منظره ی خاص و بینظیری ایجاد کنید وقتی که گل های این گیاه زیبا از لبه ی نرده ها  یا دیوار تراستون آویزون میشن و از شدت زیبایی که ایجاد میکنن خونه ی شما رو در کل مجتمع خاص میکنن طوری که هر کسی که از خیابون رد میشه چند ثانیه ای رو زل میزنه به خونه ی شما و با یه لبخند از دیدن این همه زیبایی به راهش ادامه میده. گل های گلیسین دارای رنگ های متنوعی مثل آبی، صورتی و سفید هستن و از قضا هم عطر بسیار قوی دارن که خواه ناخواه فضار رو پر میکنه و به شما احساس و انرژی مثبت منتقل میکنه.

گل هایی که در شب بو میدهند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها