|

ترفند های ست کردن پالتو با رنگ شال / صورتتو با زیباترین شال قاب بگیر چون خیلی مهمه

در این مطلب در خصوص روش های ست کردن پالتو با رنگ شال براتون صحبت کردیم که میتونید با دونستن اون ها یه ست استایل زیبا داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ شدن در دنیای امروزی مثل آب خوردن میمونه چون شما کافیه که اراده کنید و با یکم سلیقه و یکم چاشنی اطلاعات از استایل ها و مد میتونید اسم خودتون رو در زمره ی خوشتیپ ترین ها بگنجونید و از این طریق بدرخشید و دیده بشید بنابراین برای بدتیپ بودن هیچ عذر و بهونه ای پذیرفته نیست حتی اگر بی پولی و نبودن پول برای لباس نو خریدن هم بهونتون باشه چون این روزا حتی میتونید با لباس های مادربزرگتون هم بیرون برید چون خیلی ها فک میکنن که استایل وینتیج زدید! بنابراین فقط باید نحوه ی استایل کردن رو بلد باشید تا شیک و پیک دیده بشید مثلا در صورتی که یه عالمه لباس خوب داشته باشید ولی ست کردن اون ها رو بلد نباشید دقیقا به چه دردی خواهد خورد.

پس باید در استایل هاتون خلاقیت و جسارت به خرج بدید و برای خودتون تیپ های جدیدی بسازید حتی با آیتم های قدیمی که دارید. البته که باید در این بین از مد هم مطلع باشید و بدونید که چه خبره در دنیا مثلا وقتی براتون سوال پیش میاد که امسال چه شلواری مده برای دونستن اون یه سرچ ساده کنید و این سوال رو برای خودتون پاسخ بدید تا در صورتی که مایل بودید به روز بپوشید و روی مد باشید البته که در این بین باید از مدهای موندگار دنبال کنید نه اون هایی که یه تایمی ترند میشن و بعد به فراموش سپرده میشن. حالا بریم برای دونستن موضوع مقاله ی امروز که در خصوص ست کردن پالتو با رنگ شال هست که یکی از مهم ترین اصولی هست که در استایل های زمستونی باید اون رو رعایت کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

ست کردن پالتو با رنگ شال

اول جنس شال رو تعیین کنید

خانوم ها در کمدشون انواع و اقسام شال و روسری ها رو دارن ولی در برخی از مواقع یه سری از اون ها رو بیشتر دوست دارن و بیشتر هم استفاده اش میکنن در استایل های متنوعی که دارن ولی در خصوص ست کردن شال با پالتو باید این مورد رو توجه کنید که باید بین این دو آیتم تناسب وجود داشته باشه مثلا شما نمیتونید همراه با پالتو یه شال نخی و حریر تابستونی بپوشید چون یه  جورایی ضایع دیده میشید و شاید خیلی ها با دیدنتون تعجب کنن و نتونن درکتون کنن چون برای کسی ملموس نیست که شما به خاطره علاقتون بر فرض مثال به شال نخی مشکیتون اون رو با پالتو پوشیدید بنابراین انتخاب درست شال در کنار پالتو اون دسته از شال هایی هست که زمستونی و ضخیم هستن.

ست کردن پالتو با رنگ شال

رنگ های مناسب فصل سرد رو باهم جفت و جور کنید

برای رنگ شالتون و پالتو میتونید به سراغ رنگ هایی برید که در فصل سرد طرفدار دارن و مناسب اون ها شناخته میشن به طور مثال در صورتی که در پاییز قرار دارید بهتره که برای رنگ شالتون و پالتو به سراغ رنگ های متناسب با این فصل که شتری، نارنجی، زرشکی، خاکستری و... هستن برید و اون ها رو باهم جفت و جور کنید و یا در صورتی هم که توی زمستون به سر میبرید بهتره که به سراغ استفاده از رنگ های مناسب این فصل یعنی سیاه، سفید، آبی کمرنگ، خاکستری، قهوه ای و... برید و از بین اون ها رنگ های مناسب رو برای شال و پالتوتون انتخاب کنید. دقت کنید که خوشتیپ بودن از این جزئیات شروع میشه که شاید هر کسی به اون ها توجه نکنه.

ست کردن پالتو با رنگ شال

آیا باید رنگ شال و پالتو یکی باشه

یکی دیگه از سوال هایی که برای خیلی ها پیش میاد اینم هست که آیا باید رنگ شال و پالتو یکی باشه یا خیر؟ خب این موضوع که باید بین اون ها همخونی وجود داشته باشه کاملا طبیعی و واضح هست و خب این روزا دیگه واجب نیست که رنگ این دو آیتم حتما و باید شبیه به هم باشه و شما میتونید با توجه به رنگ هایی که در اختیار داید و سلیقتون به سراغ رنگ های یکی، مکمل و حتی متضاد برید.

البته که برای استایل کلیتون باید به رنگ بقیه ی آیتم ها هم توجه کنید مثلا در صورتی که شال و پالتو یه رنگه برای شلوار و کیف و کفش به سراغ رنگ های دیگه ای که به رنگ شال و پالتو میاد بریید البته که بهتره به سراغ رنگ های خنثی برید به عنوان مثال در صورتی که میخواهید برای پالتو شال از رنگ نارنجی استفاده کنید بهتره که برای شلوار به سراغ یه رنگ خنثی برید مثل مشکی و یا سرمه ای و به کلی بیخیال رنگ های دیگه بشید چون شنبه دوشنبه میشید اونطوری و تنوع رنگی در استایلتون زیاد میشه و شلخته دیده میشید. همچنین این ترفند هم که از سایه های یه رنگ استفاده کنید میتونه بسیار شما رو خاص و زیبا کنه به این صورت که مثلا از تناژهای تیره وروشن یه رنگ مثل خاکستری استفاده کنید.

ست کردن پالتو با رنگ شال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها