|

فرش گردویی رو با چه مبلی ست کنم؟ / با کرم دیگه خز شده تو دکوراسیون مدرن این رنگا مده

در این مطلب در خصوص این که فرش گردویی با چه مبلی ست میشه براتون صحبت کردیم که میتونید ایده بگیرید و چیدمان خونتون رو متحول کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا که فضای مجازی به شکل گسترده ای توی زندگیمون نقش داره خب دیگه مثل قدیم نیست که از یه سری چیزها یا خبر نداشتیم و یا دیر خبر دار بشیم مثلا این روزا توی اینستا یه عالمه پیج وجود داره که در خصوص طراحی و دیزاین داخلی و دکوراسیون هستن که آخرین قواعد به روز در دکور رو بهمون نشون میدن و ما هم میتونیم طبق اون ها چیدمان خونمون رو پیش ببریم که خب این موضوع میتونه خیلی خوب باشه چون بدون هیچ هزینه ای میتونیم به کلاس و شیک بودن فضامون اضافه کنیم که در همین راستا ما هم میخواهیم یه راهنمایی به شمایی که این سوال رو دارید که فرش گردویی با چه مبلی ست میشه کرده باشیم.

خیلی ها در دکوراسیون مدرن از رنگ های کرمی، گردویی و طوسی بهره میگردن چون این رنگ ها رو میشه با خیلی از رنگ های دیگه ست کرد و کار سختی در پیش نخواهیم داشت و احتمالا شمایی که برای رنگ فرش به سراغ گردویی رفتید با خودتون این فکرو کردید و در حال حاضر سوالتون اینه که فرش گرویی با چه مبلی ست میشه مسلما اولین جواب برای این سوال میتونه مبل به رنگ کرمی باشه که خیلی راه دوری نمیره و میشه یکی از رنگ های بدون ریسک در کنار گردویی بشمارش آوورد ولی دیگه چه رنگ هایی به نظرتون میرسه؟ در ادامه بریم برای جواب این سوال که فرش گردویی با چه مبلی ست میشه تا ببینیم حدس هاتون درست بوده یا نه!

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه

فرش گردویی و مبلمان به رنگ بنفش یه دکوراسیون مدرن براتون میسازه

خب گفتیم که احتمالا اولین گزینه برای ست کردن شما با رنگ فرش گردویی مبلمان به رنگ کرم هست ولی خب یه مقدار از کلیشه های همیشگی فاصله بگیرید و به یه رنگ خاص در کنار این فرش فکر کنید که شاید کمتر به گوشتون خورده باشه مثلا رنگ بنفش در کنار این فرش؛ بنفش رو میشه از جمله رنگ های خاصی بشمار آوورد که در صورتی که توی دکور خونه به درستی انتخاب و مچ بشه میتونه به قدری زیبایی خلق کنه که شاید در خیال و باور هر کسی نگنجه که چطور یه همچنین چیزی ممکن شده و خوبیش هم اینه که این روزا در دکوراسیون های مدرن بسیار داره استفاده میشه که نشون میده که این رنگ داره جایگاه خودش رو به دست میاره.

بنابراین درصورتی که فرش شما به رنگ گردویی هست توصیه ی ما به شما این هست که در کنار اون از مبلمان به رنگ بنفش استفاده کنید که بهتر هم هست که طیف اون بنفش روشن باشه. شما میتونید برای ایجاد هارمونیه بیشتر در دکوراسیون از کوسن هایی به رنگ صورتی، خردلی، نارنجی، ارغوانی و یا طوسی هم استفاده نید که خروجی اون یه دکوراسیون کاملا مدرن برای شما خواهد بود و بهتره که برای فرش هم به جای فرش های کلاسیک به سراغ فر ش های مدرن برید در این دیزاین تا طعم به روز بودن رو بچشید و از تعریف های اطرافیان خودتون سرشار از غرور بشید.

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه

مبلمان سفید کنار فرش گردویی یادآور برف روی کوه ها

در صورتی که مایل به ایجاد یه تحول شگرف و چشمگیر در فضای خونتون هستید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ مبلمان سفید در کنار فرش گردیی هست چرا که نمیتونید تصور کنید حتی چه زیبایی رو با این انتخاب میتونید توی فضای خودتون خلق کنید و به چشم بیارید که هر کسی رو حیرون خودش میکنه برای ایجاد هارمونی بیشتر میتونید در کنار فرش و مبلمانی با این رنگ ها میتونید به سراغ کوسن هایی به رنگ آجری روشن و تیره برید که در صورت داشتن دکوراسیون مینیمال، ساده و مدرن میتونه یه انتخاب تک و ناب باشه.

از خوبی هایی که ترکیب گردویی و سفید در کنار هم ایجاد میکنه میشه به دلبازتر و روشن تر دیده شدن محیط شما اشاره کرد بنابراین در صورتی که فضای پذیرایی شما اندازه ی کوچیکی داره این ترکیب رنگی معجزه میکنه.

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه

فرش گردویی یه یار سرمه ای کم داره تا بترکونه

در صورتی که دکوراسیون منزل شما کلاسیکه و یا علاقمند به این سبک از دکوراسیون هستید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ مبلمانی به رنگ سرمه ای هست در کنار فرش به رنگ گردویی و از اونجایی که هر دوی این رنگ ها در دسته رنگ های دارای طیف تیره قرار میگیرن توصیه میکنیم که بدون تامل به سراغ مبل های سلطنتی و سنتی با رنگ چوب روشن برید. البته که دقت کنید در دکوراسیون کلاسیک شما مسلما آیتم ها بیشتر هستن در فضای پذیرایی و محیط شلوغ تره تا دکوراسیون های مدرن برای همین بهتره که طرح فرش رو ساده انتخاب کنید تا از شلوغی بیش از اندازه ی محیط کم کنید.

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها