|

گل هایی که برای بالکن مناسب است / هوا سرد میشه گلاتو میاری داخل اینا تو سرما نمیلرزن

در این مقاله در خصوص گل هایی که برای بالکن مناسب است براتون صحبت کردیم که میتونید با نگهداری از اون ها بالکن رو در زمستون و سرما هم صفا بدید

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزا هر کسی دوست داره که توی گوشه به گوشه ی خونش از گل و گیاه استفاده کنه و از طراوت و زیبایی این زیبا رویان برخوردار باشه و خونش رو زینت ببخشه و جالبه که حتی توی دکوراسیون مدرن این روزا هم گل و گیاه جایگاه خیلی خاصی پیدا کردن و یه جورایی برای طراحان مهم شده که از این آیتم ها به عنوان روح دهنده به فضا استفاده کنن خصوصا در مواقعی که میتونن با استفاده از رنگ های متنوع گلدون اون ها نقطه ی کانونی هم خلق کنن ولی در این بین یه سری از افراد توجهشون رو به کلی از بالکن برمیدارن و یا فقط در مواقعی که هوا گرم هست به پرورش گل توی بالکن میپردازن د رحالی که نمای این فضا از خونشون در زمستون و سرما خیلی بد ریخت میشه که برای رفع این موضوع میخواهیم درباره ی گل هایی که برای بالکن مناسب است براتون صحبت کنیم

یه سری ها بالکن خونه رو فقط برای سیگار کشیدن و گذاشتن منتقل برای کباب به راه کردن استفاده میکنن و یا حتی در این بین یه سری ها این فضا رو با انباری اشتباه گرفتن و هر چی وسیله ی به دردنخور دارن تو این فضا پر کردن در حالی که میشه این فضا رو به زیبایی هر چه تماتر تزیین کرد اون هم با گل هایی که برای بالکن مناسب است البته که شاید بگید این موضوع فقط راجبه بهار و تابستون صدق میکنه و تو زمستون مجبور هستید که گل و گیاه توی بالکن رو بیارید داخل خونه در حالی که وقتی راجبه گل هایی که برای بالکن مناسب است صحبت میکنیم منظورمون گل های مقاومی هست که در برابر سرما هم جون سخت هست و میتونن به زیبایی و سبزی باقی بمونن، پس حالا دیگه دقت رو هدر ندیم و بریم سراغ معرفی چندتا از اون ها.

گل هایی که برای بالکن مناسب است

گل یخ از گل هایی که برای بالکن مناسب است

یکی از محبوب ترین گل هایی که میشه اون رو در بالکن نگه داشت و بهش برای ادامه ی حیاتش اعتماد داشت اون هم در دل سرما گل یخ هست. این گیاه زیبا رو بسیار به آفتابگردون شبیه هست و خیلی از افراد هم هستن که اون رو جزیی از آفتاب گردون ها میدونن ولی خب این زیبا رو برخلاف اسم آفتاب گردون در صورتی که آفتاب هم نباشه میتونه توی سرما خودش آفتاب بشه و بدرخشه. بنابراین در صورتی که مایل به نگهداری از یه گیاه جون سخت در دل زسمتون توی بالکن خونتون بودید توصیه ی ما به شما نگهداری از این گیاه هست.

گل هایی که برای بالکن مناسب است

گل های کاغذی از گل هایی که برای بالکن مناسب است

احتمالا تا به الان انواع مختلفی از گل های کاغذی رو دیده باشید این گل ها جذابیت ظاهریه فوق العاده ای دارن که به همین علت میتونن نظر هر کسی رو به خودشون جلب کنن و شما رو غرق تماشای خودشون کنن طوری که با خودتون بگید که خداوند چقدر قدرتمنده که همچین گیاهان زیبا و منحصر به فردی در دل زمین خلق کرده! بنابراین در صورتی که علاقمند هستید که یه گیاه در بالکن داشته باشید که هم نگهداری اون آسون باشه و هم به علت رنگ زیبایی که داره مثل گونه ی صورتی اون زیبایی بینظیری به بالکن ببخشه و اون رو خوراکه عکاسی کنه پیشنهاد ما به شما نگهداری از گل کاغذی هست.

گل هایی که برای بالکن مناسب است

پیچک از گل هایی که برای بالکن مناسب است

دنبال چه جور گل و گیاهی هستید برای بالکن آیا علاقمند هستید که یه باغ کوچیک و دیوارهای سبز توی بالکن داشته باشید که نه تنها خودتون رو مجذوب کنه بلکه هر کسی رو که در خیابون در حال گذره لحظه ای به مکث وادار کنه تا زل بزنه به بالکن شما و از زیبایی فوق العاده ی اون شوکه بشه! پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ گیاهان رونده و مقاوم در برابر سرما هست که میتونن به زیبایی و راحتی با هر آب و هوایی خودشون رو وفق بدن که پیچک یکی از این زیبارویان هست که در صورتی که در پاییز حتی برگ های اون زرد و نارنجی هم بشه باز زیبایی خودش رو نشون خواهد داد.

گل هایی که برای بالکن مناسب است

تاج خروس از گل هایی که برای بالکن مناسب است

برسیم به آخرین زیبارو از لیست این مقاله یعنی تاج خروس که به علت ظاهر جالب و بامزه ای که داره به این اسم شهرت گرفته که در واقعیت هم بی شباهت به تاج خروس نیست. این گل در هر دسته گلی میتونه به زیبایی هر چه تمام تر خودنمایی کنه و به کلی زیبایی دسته گل رو به سمت و سویی هنری ببره و شاید براتون جالب باشه که بدونید این گیاه رو میشه به راحتی در فضای بیرونی و بالکن پرورش داد و از همین رو برای نگهداری در بالکن بسیار مناسبه.

گل هایی که برای بالکن مناسب است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها