|

چه گلی برای کادو مناسب است؟ / بهت رز میده چون نمیخواد زیاد پول خرج کنه اینا الان مده

در این مقاله به پاسخ این سوال که چه گلی برای کادو مناسب است پرداختیم که میتونید از بین اون ها یه انتخاب منحصر به فرد داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از مراسمات هستن که بسیار خاص اند و خیلی ها در اون ها هدیه میگیرن و هدیه میدن و چه خوبه که این رسم هست چرا که میشه عزیزانمون رو با این کار خوشحال کنیم و لبخند رو به لبشون بیاریم ولی در این بین یه کادویی هست که میتونه بهترین باشه حتی اگر در کنارش یه کادویه لوکس و گرون دیگه هم نباشه که اون گل هست؛ یعنی شما میتونید حتی با یه شاخه ی گل هم لبخند رو به لب عزیانتون بیارید ولی خب در این بین یه سری ها سوالشون اینه که چه گلی برای کادو مناسب است؟ احتمالا در جواب این موضوع اولین گزینه ای که به ذهنتون میاد رز هست که خب البته که این گل بسیار زیباست و در رنگ های متنوعی هم موجوده.

ولی به نظرتون در جواب به این سوال که چه گلی برای کادو مناسب است وقتش نشده که یه مقدار تنوع توی گل هایی که هدیه میدیم ایجاد کنیم و بیخیال رز بشیم چرا که یه عالمه گل جذاب و منحصر به فرد وجود داره که هدیه دادن اون ها میتونه خیلی نوآورانه باشه و یه جورایی شما رو از اون چرخه ی تکراری دربیاره و حتی افرادی رو که بهشون هدیه میدید رو هم سوپرایز کنه و در این بین حیتی میتونید به همسر و یا هر کسی که دوست دارید بگید که این گل ها رو براتون بخره و برای چند روز روی میز خونتون این گل ها توی گلدون خودنمایی کنن و عطرشون فضا رو پر کنه پس حالا دیگه وقت رو هدر ندیم و بریم سراغ جواب های این سوال که چه گلی برای کادو مناسب است؟

چه گلی برای کادو مناسب است؟

چه گلی برای کادو مناسب است؟ لاله

یکی از بهترین گل های طبیعی که میشه اون رو هدیه داد لاله هست که بسیار گل خاصیه؛ این گل زیبا و منحصر به فرد رنگ های متنوعی داره و گلبرگ های اون در بین برگ های سبز خوش رنگ اون و ساقه ی زیبایی که روشن سوار هستن به زیبایی هر چه تمام تر به نظر میان و میشه اون رو به عنوان یه هدیه ی هیجان انگیز در هر مناسبتی تقدیم عزیزانتون کنید. خیلی ها لاله هایی به رنگ زرد، قرمز و بنفش رو دوست دارن و در صورتی که یه دسته گل ترکیبی از لاله های زرد و بنفش داشته باشید حسابی به چشم خواهد اومد. 

گل لاله در اوایل فصل بهار باز چشم باز میکنه و یه جورایی به این دلیل میشه اون رو نمادی از شروع تازه و دوباره دونست. همچنین این گل رو میشه نمادی از ظرافت، بخشش و عشق دونست که البته در رنگ های متفاوت اون متغیره یعنی لاله سفید نمادی از بخششه، لاله زرد نمادی از شادیه، لاله قرمز نماد عشق و لاله ی بنفش نمادی از شکوه و خاندان سلطنتیه.

چه گلی برای کادو مناسب است؟

چه گلی برای کادو مناسب است؟

چه گلی برای کادو مناسب است؟ ارکیده

ارکیده رو میشه یکی از خاص ترین، جذاب ترین و زیباترین گل های طبیعی دونست که از قضا مصنوعیه اون هم زیبایی خاصی داره و میشه در دو حالت اون رو به عزیزانمون هدیه کنیم. خوبیه این گل اینه که فرقی نمیکنه که به خانوم هدیه داده بشه و یا یه آقا و در د.و حالت هم زیباست و اتفاقا توصیه ی ما به خانوم ها که نمیدونن چه گلی برای آقایون تهیه کنن خرید ارکیده هست. ارکیده رو میشه یکی از گل های گرون قیمت، کمیاب و رازآلود به شمار آوورد که با هدیه کردن اون به افرادی که دوستشون دارد میتونید احساس افتخار و غرور رو به اون ها منتقل کنید.

در صورتی که به عنوان یه خانوم از همسرتون دسته گلی از ارکیده هدیه گرفتید همیشه این رو یادتون باشه که مردی که ارکیده هدیه میده خیلی جذاب تر و و خاص تر از مردیه که رز هدیه میده!

چه گلی برای کادو مناسب است؟

چه گلی برای کادو مناسب است؟

چه گلی برای کادو مناسب است؟ آماریلیس

شاید براتون جالب باشه که آماریلیس یه کلمه ی لاتین هست که در زبان ما معنیه اون میشه "درخشیدن"؛ این گل زیبا دارای گلبرگ های به رنگ سفید با رگه های قرمز و یا صورتیه و به شکل ستاره هست که به همین علت میشه گفت که به معنای واقعیه کلمه لایق این اسم هست و میتونه به عنوان یه کادو به زیبایی هر چه تمام تر در میان دستان فردی که دوستش دارید بدرخشه. دونستن این موضوع هم خالی از لطف نیست که میگن وقتی این گل رو به یه خانوم تقدیم میکنید ناخودآگاه دارید این حس رو بهش القا میکنید که ارزش اون فرد در ظرافت و زیبایی مثل یه ستاره ی درخشان هست.

چه گلی برای کادو مناسب است؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها