|

بهترین استایل لایه لایه تو زمستون رو ماله خودت کن / مثل لازانیا چند لایه و خوش رنگ شو

برای داشتن یه استایل لایه لایه در زمستون و پاییز باید یه سری نکات رو بدونید که در این مقاله براتون بیانشون کردیم و پیشنهاد میکنیم بخونید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- این روزا دیگه پاییز داره زورای آخرش رو میزنه و کم کم دیگه هوای معتدل و نم نم بارون خداحافظی میکنه و نوبت به برف و سرما میرسه به همراه سوال همیشگیه حالا چی بپوشم؟ چون لباس هامون توی زمستون علاوه بر این که باید زیبا و شیک باشه باید گرمای کافی هم داشته باشه و به همین خاطر ما مجبور هستیم که استایل لایه لایه داشته باشیم که خوده این لایه ها باید به قدری نباشن که قدرت حرکت رو از ما بگیرن و باعث بشن که به سختی راه بریم و از طرفی هم باید به اندازه ای باشن که سردمون نشه و بدنمون گرم بمونه و حالا علاوه بر این ها باید شیک هم دیده بشن و ما رو خوش استایل جلوه بدن.

با این حساب نمیشه فقط به خاطر گرم شدن استایل لایه لایه داشت یعنی شاید شما باید در اولین قدم برای داشتن این استایل که میتونه ضامن گرم موندنتون باشه بافت ها و رنگ های لباس هایی رو که میپوشید رو باهم ست کنید و بینشون هارمونی ایجاد کنید. لایه لایه پوشیدن یه خوبی که داره میشه اون ها رو کم کرد به عنوان مثال وقتی صبح از خونه میزنید بیرون و به خاطره سرما چندتا لباس رو باهم پوشیده باشید دم ظهر وقتی هوا گرم میشه از تعداد این لایه ها کم میکنید تا دچار تعریق نشید، پس با این حساب میشه گفت که پاییز و زمستون از بهترین فصل ها برای داشتن استایل لایه لایه هست که حالا در ادامه توضیح میدیم که برای داشتن این استایل در این فصل ها باید چیکار کنید.

استایل لایه لایه

در استایل لایه لایه ترتیب لایه ها مهمه و باید رعایت بشه

برای این که استایل شما مرتب دیده بشه باید لایه ها رو به ترتیب افزایش بدید و ساده نگهشون دارید به این ترتیب که باید لایه های سبک و نازک رو در زیر و لایه های ضخیم و گرم تر رو در بخش رویی استایلتون بپوشید. توی زمستون میتونید برای پایین ترین لایه از یه تیشرت استفاده کنید چرا که تیشرت ها بهترین گزینه هستن و نمیذارن که بافت پشمی لباس های رویی بدنتون رو بسابه و برای لایه های رویی هم میتونید از سوییشرت استفاده کنید و در صورتی که هوا خیلی سرد بود از یه کاپشن بادی هم کمک بگیرید البته برای دیده شدن زیبایی استایلتون زیپ اون رو نبندید.

استایل لایه لایه

ترکیب رنگی لایه ها رو یادت نره

موقعی که چند لباس رو از روی هم میپوشید باید به رنگ های اون ها هم دقت کنید و سعی کنید که اون دسته از لباس هایی رو که ترکیب رنگی های نزدیک و مشابهی دارن و از یه طیف رنگی هستن رو در کنار هم قرار بدید تا یه هارمونی زیبا خلق کرده باشید و به این صورت از اون رنگ هایی که مکمل هم هستن و هم دیگه رو کامل میکنن استفاده کرده باشید زیرا در غیر این صورت ظاهر شما بهم خواهد خورد و زیبایی اون به چشم نمیاد. همچنین شما میتونید به منظور زیبا دیده شدن استایلتون به سراغ انتخاب رنگ های متضاد در کنار هم برید و با پوشیدن لباس هایی که دارای این رنگ ها هستن یه ظاهر متفاوت برای خودتون ایجاد کنید.

استایل لایه لایه

به جنس لایه ها توجه کن

دقت کنید که جنس لباس های زیری شما در لایه ها باید طوری باشه که به راحتی بشه از روی اون ها لایه های دیگه اضافه کرد به این صورت که شما باید یه پیراهن آستین بلند کشباف و یا نخی رو زیر لباس های خودتون بپوشید چون این مدل جنس ها زیاد بادکرده و حجیم نیستن و بعد از روی اون ها دوباره لایه اضافه کنید و این بار لایه ی ضخیم تر. همچنین نکته ی دیگه ای که باید رعایت کنید اینه که لباس های شما نباید چسبان و تنگ باشن تا هوا بین لایه ها جریان داشته باشه و یه حالت عایق بودن براتون ایجاد کنه و از طرف دیگه دچار تعریق نشید.

استایل لایه لایه

یقه اسکی خوراکه لایه لایه پوشیدن

یکی از بهترین لباس ها و آیتم هایی که میشه باهاش یه استایل لایه لایه ی گرم داشت یقه اسکی هست بنابراین شما میتونید برای داشتن استایلی لایه لایه در مستان و پاییز به جای استفاده از شال های بزرگ و گردنی از یه بلوز یقه اسکی برای این که گردنتون گرم بمونه استفاده کنید و بهتره که در لایه های زیرین لباستون اون رو بپوشید و باعث بشید که توجه به تمام لایه های استفاده شده در استایلتون جلب بشه.

استایل لایه لایه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی