|

میدونی صورتت چه مدلیه و چه گوشواره ای بیشتر بهت میاد؟ بیا تا جفتشو برات روشن کنم

در این مقاله اون دسته از گوشواره های مناسب صورت رو با هر مدلی که هست معرفی کردیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دقت کرده باشید خیلی ها دوست دارن که اکسسوری رو توی استایلشون حتما استفاده کنن و بدون اون انگار یه چیزیشون کمه مثلا شاید خود شما هم از این دسته از افراد باشید و برای خودتون با هر استایلی که میزنید یه اکسسوری مخصوص داشته باشید و اصلا بدون اونا از خونه بیرون رفتنتون نیاد که در این بین یه سری هاشون میتونن اکسسوری های ترند باشن و یه سری ها هم میتونن یه جورایی قدیمی باشن که به خاطره علاقه بهشون اون ها رو استفاده میکنید در کل فرقی نمیکنه این روز در استایل های ترند بودنه اکسسوری تبدیل شده به یه موضوع مهم و حیاتی که ما در این مقاله قصد داریم که راجبه گوشواره های مناسب صورت براتون صحبت کنیم.

شاید قبلا هر گوشواره ای که به نظرتون قشنگ میومد رو به عنوان اکسسوری مینداختید ولی این روزا دیگه این موضوع جواب نمیده و باید متناسب با فرم صورتتون گوشواره ی درست رو انتخاب کنید چون بعضی از گوشواره ها ممکن هست که صورت شما رو یه جوره دیگه نشون بدن و یا گردنتون رو کوتاه تر از چیزی که هست نشون بدن که مسلما کسی دوست نداره که این اتفاق بیفته البته که این موضوع تنها درباره ی گوشواره صدق نمیکنه بلکه اکسسوری های دیگه هم باید متناسب با بدن و استایل شما استفاده بشن که حالا در این مقاله راجبه گوشواره های مناسب صورت براتون حرف میزنیم تا مقالات بعدی راجبه آیتم های دیگه صحبت کنیم.

گوشواره های مناسب صورت

گوشواره ی مناسب صورت بیضی

اون دسته از خانوم هایی که صورتشون بیضی شکل هست به طور معمول باید عرض پیشونی اون ها با استخون گونه برابر باشه توی این مدل از صورت ها وقتی گونه ها به سمت چونه میرسن صورت رفته رفته باریک میشه و در صورتی که شما یکی از این افراد باشید باید بهتون بابت این خوش شانسی تبریک گفت چون تقریبا هر مدل گوشواره ای که بخواهید رو میتونید داشته باشید اما اون دسته از گوشواره هایی که آویز و بیضی شکل هستن میتونن شما رو جذاب تر از حدی که هستید نشون بدن چرا که این مدل از گوشواره ها صورتتون رو کشیده تر و زیبا تر نشون میدن.

گوشواره های مناسب صورت

گوشواره ی مناسب صورت گرد

عریض ترین قسمت رو توی صورت های گرد میشه گونه ها در نظر گرفت که صورت رفته رفته در در خط فک و پیشونی باریک میشه. اگر از اون دسته از افرادید که دارای صورت گرد هستن پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ اون دسته از گوشواره هایی هست که طرح های هندسی دارن و بلند هستن چرا که بی نهایت برای صورت شما مناسب اند و میتونن صورت شما رو کشیده تر نشون بدن همچنین گوشواره های طرح اشکی یا قطره ای و آویز هم میتونن یه انتخاب عالی برای شما باشن بنابراین با انتخاب طرح های زنانه و ظریف میتونید صورتتون رو زیبا تر نشون بدید تا به طرح های دارای جزئیات زیاد حجیم.

گوشواره های مناسب صورت

گوشواره ی مناسب صورت قلبی شکل

اون افرادی که از صورت های قلبی شکل برخوردار هستن به طور معمول پیشونیه عریض تری دارن و صورتشون هر چی به سمت چونه میره از عرضش کم و کمتر میشه به این دسته از افراد گوشواره هایی که دارای طرح های منحنی و خط های زیبا هستن خیلی میاد و اون ها رو حسابی شیک و جذاب نشون میده. این مدل از گوشواره ها با خطای دیدی که ایجاد میکنن فرم صورت رو متعادل میکنن و باعث میشن که افراد توجهشون به چشم های شما و استخون گونه تون جلب بشه.

گوشواره های مناسب صورت

گوشواره ی مناسب صورت مثلثی

اون دسته از افرادی که دارای صورت مثلثی هستن از فک پهن تر و  پیشونیه باریک تر برخوردار هستن و در اغلب موارد اجزای صورتشون زاویه داره اگر جزء این دسته از افراد هستید بهتون توصیه میکنیم که اون دسته از گوشواره هایی رو انتخاب کنید که باعث پهن تر دیده شدن عرض فکتون نشن که در این حالت راحت ترین و بهترین گزینه برای این منظور گوشواره های بلند و باریک هستن چون این مدل از گوشواره ها چیزی به عرض اجزای صورت شما اضافه نمیکنن.

گوشواره های مناسب صورت

گوشواره ی مناسب صورت مربعی

توی صورت های مربعی صورت از قسمت استخون گونه تا استخون فک باریک تر نمیشه و در این حالت عرض استخون گونه با عرض پیشونی برابره و توصیه ی ما به این افراد برای انتخاب گوشواره های مناسب صورتشون استفاده از گوشواره های حلقه ای هست که طراحی اون ها کشیده باشه. در حالت کلی اون دسته از گوشواره های حلقه ای که خیلی بزرگ هستن با این مدل از صورت ها زیبا و شیک دیده میشن.

گوشواره های مناسب صورت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها