|

چطور با زن داداشم رفتار کنم؟ اگه آرزوی خوشبختی داداشتو داری باید اینا رو بدونی خواهر

برای اون دسته از دوستانی که سوال دارن که چطور با زن داداشم رفتار کنم؟ یه سری راهکار پیشنهاد دادیم که میتونه براشون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از موضوعات هستن که تبدیل به ذهنیت ما شدن و یه جورایی بدون این که بدونیم حتی درست هستن و یا غلط اون ها رو باور کردیم و طبق اونا رفتار میکنیم مثلا خیلی از ماها به نظرمون مادرشوهر میتونه یه فرد اذیت کننده باشه توی روابط ما در حالی که شاید واقعا اینطور نباشه و فقط چون انرژیش رو میدیم این اتفاق میفته! البته که هر کسی خصلت های خوب و بد خودش رو داره ولی مهم این هست که شما هنر سازش و تعامل با افراد دور و بر خودتون رو یاد بگیرید که در همین راستا خیلی ها میپرسن که چطور با زن داداشم رفتار کنم؟ که مسلما رفتار شما با زن داداشتون میتونه تاثیر موثر و مستقیم روی زندگی برادرتون داشته باشه.

احتمالا شنیده و یا دیده باشید که برخی از خونواده ها اجازه ی ازدواج دخترشون رو با افرادی که خواهر زیاد دارن رو نمیدن چون به نظرشون خواهر شوهر زیاد میتونه اذیت کننده باشه ولی از اون طرف هم خیلی از خواهرا از زن بردارشون مینالن و میگن که داداشمون رو ازمون گرفته و این سوال رو دارن که چطور با زن داداشم رفتار کنم؟ بالاخره باید هر دو طرف تا حدودی یاد بگیرن که چطور با هم رفتار کنن تا این وسط آقای دادش و همسر چوب دو سر طلا نشه و نمونه وسط و بین انتخاب کردن همسر و یا خواهرش که هر کدوم رو انتخاب کنه اون یکی ناراحت میشه. بنابراین بریم سراغ جواب این سواال که چطور با زن داداشم رفتار کنم؟ تا بلکه این اتفاق نیفته.

چطور با زن داداشم رفتار کنم

 چطور با زن داداشم رفتار کنم؟ بدون این که ازش انتظار داشته باشید بهش محبت کنید

اگر قصد دارید که به عنوان یه خواهر از بردارتون و زنش حمایت کنین باید سعی کنید که بدون چشم داشت و انتظار به اون ها محبت کنید و مطمئن باشید که محبت بالاخره کار خودش رو میکنه و نتیجه میده چون محبت میتونه سرسخت ترین آدم ها رو هم نرم کنه و نسبت به شما مهربون. بنابراین سعی کنید همون قدر که برای برادرتون یه خواهر هستید برای همسر اون هم حکم یه خواهر رو داشته باشید تا یه رابطه ی دوستانه ی سفت و محکمی بینتون برقرار بشه که با اتفاق های کوچیک و دلخوری های ریزه از بین نره.

چطور با زن داداشم رفتار کنم

چطور با زن داداشم رفتار کنم؟ بین عروس هاتون فرق نذارید

در صورتی که چند تا برادر دارید و اون ها ازدواج کردن سعی کنید که به هیچ وجه بین همسران اون ها فرق نذارید که این کار شما تفرقه میندازه شدیدا و باعث حسادت هم میشه و بعد جاری ها باید دنبال جواب این سوال باشن که چطوری با جاریمون رفتار کنیم! بنابراین حتی در صورتی که یکی از زن داداش های خودتون رو بیشتر هم دوست داشتید و و احساس نزدیکی بیشتری باهاش داشتید هم بهتره که وقتی همه جمع هستن طوری رفتار نکنید که بقیه این حس رو بفهمن و سعی کنید که به همه شون به یه اندازه احترام بذارید و باهاشون به گرمی رفتار کنید.

چطور با زن داداشم رفتار کنم

چطور با زن داداشم رفتار کنم؟ هر دلخوریه کوچیک رو کف دست برادرتون نذارید

حتی در صورتی که از زن برادرتون هم دلخور بودید نباید برید و این دلخوری رو بذارید کف دست برادرتون چون انتقاد کردن از اون در مقابل دیگران خصوصا توی جمع اصلا نتیجه ی جالبی در بر نداره بنابراین مثل یه فرد بالغ رفتار کنید و در صورتی که ازش گله ای دارید و دلخورتون کرده برید در خلوت و وقتی کسی نیست این موضوع رو با خودش در میون بذارید و حتی بهتره که مادر و یا خواهرای دیگتون هم از این موضوع باخبر نشن چرا که شاید او توی دهنشون خیس نمونه و از روی عصبانیت و یا احساسات این موضوع رو جار بزنن!

البته در صورتی که اونقدرا با زن برادرتون راحت نیستید نباید در مورد مسائل خصوصیتون باهاش حرف بزنید که با رعایت کردن همین موضوع شما به راحتی میتونید از ایجاد دلخوری جلوگیری کنید و مرزهای مشخصی با افراد داشته باشید.

چطور با زن داداشم رفتار کنم

چطور با زن داداشم رفتار کنم؟ قلقلکِ حسادت رو نادیده بگیرید

مسلما این موضوع که برادرتون با ازدواج وقت کمتری برای شما خواهد داشت رو هر کسی میدونه و خب این یه موضوع کاملا طبیعی هست که ایشون وقت بیشتری رو با همسرش بگذرونه بنابراین ممکنه که کارایی که توی گذشته برای شما انجام میداده رو کمتر کنه و بیشتر برای همسرش انرژی بذاره.

بنابراین شما باید به عنوان یه فردی که آرزوی خوشبختی برادرش رو داره این موضوع رو کاملا درک کنید و در مواقعی که احساس حسادت شما رو قلقلک داد بهش آگاه باشید و بذارید که این حس فقط بیاد و بگذره بدون این که بهش توجه کنید و در راستای اون از خودتون واکنش نشون بدید چون این حس ممکنه برخی اوقات براتون پیش بیاد که طبیعیه ولی باید اون رو کنترل کنید تا یه موقع فاجعه به بار نیاد!

چطور با زن داداشم رفتار کنم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی