|

با جاری چطور رفتار کنیم؟ / یه جوری با پنبه سر ببر که دیگه هوس حسودی به تو به سرش نزنه

برای اون دسته از دوستانی که سوالشون اینه که با جاری چطور رفتار کنیم؟ این مقاله رو تدارک دیدیم که میتونه مفید باشه، امیداواریم لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری باورها در هر فرهنگی وجود داره که خیلی ها شاید حتی چشم بسته اون ها رو قبول کنن و ازشون حتی پیروی هم کنن و براشون مهم نباشه که چقدر این باور درسته و چقدر نادرست مثلا خیلی ها معتقد هستن که عمه ها میتونن بدجنس باشن که در بیشتر مواقع این موضوع از رفتار مادرها نشات میگیره یعنی مادر با خواهر شوهرش مشکل داشته و در نهایت هم بعد از بچه دار شدن جوری رفتار کرده که بچش فکر کرده که عمش دیو دو سر هست در حالی که یه رفتار عاقلانه این هست که نذاریم اختلاف ما با دیگران روی بچه هامون تاثیر بذاره. حالا در این مقاله قصد داریم به راجبه این که با جاری چطور رفتار کنیم صحبت کنیم.

اوه اوه جاری چه موجود ناشناخته ای ولی دقت کردید وقتی حرف جاری میشه یعنی شما هم جاری اون فرد محسوب میشید و شاید اون حسی که شما به اون دارید رو اون هم به شما داشته باشه و الان جفتتون دنبال این باشید که بدونید باید با جاری چطور رفتار کنیم؟ البته که دقت کنید اختلافات بین شما با جاریتون نباید باعث این بشه که در صورت بچه داشتن بچه هاتون از بچه های عموشون فاصله بگیرن یعنی اصلا کاره درستی نیست که در روابطتون یار کِشی کنید و بچه ها رو هم وارد این موضوعات کنید بنابراین در ادامه میگیم که باید با جاری چطور رفتار کنیم تا همه چی در صلح و آرماش باشه، پس با ما همراه باشید.

با جاری چطور رفتار کنیم

با جاری چطور رفتار کنیم؟ روی هدف های خودتون تمرکز کنید

احتمالا نکات مثبت زیادی توی زندگی شما وجود داره که ممکنه برای خیلی ها غبطه برانگیز باشه که جاریتون هم میتونه عضو این افراد باشه بنابراین در صورتی که حرکات و رفتارهایی در این زمینه از اون مشاهده کردید مثل تقلید کردن اصلا ناراحت و رنجیده نشید چون اگر اون تصمیم گرفته که اینطوری از شما الگو پذیری داشته باشه و پیروی کنه پس شما هم میتونید روی موفقیت ها و اهداف خودتون بیشتر فوکوس کنید و بذارید که براش همیشه مثل یه الگو باقی بمونید در حالی که شما اورجینال هستید و اون نهایتا های کپی!

با جاری چطور رفتار کنیم

با جاری چطور رفتار کنیم؟ کارهایی انجام بده که توجه زیادی میخواد

در برخی از موارد خیلی ها میخوان که جاریشون دست از تقلید کردن ازشون برداره و اصلا دوست ندارن که یه الگو باشن که یه نفر مدام ازشون تقلید میکنه و سعی داره که خودش رو شبیه اونا کنه بنابراین در صورتی که شما هم از این دسته از افراد هستید و از الگو پذیری جاریتون از خودتون خسته شد میتونید با توجه به این که از رو دست شما مشق هاشو مینویسه سراغ انجام یه سری از کارها برید که باعث جلب توجه اون فرد میشه و انرژی و توجهش رو ی جورایی معطوف به اون کار کنید چون شاید از بی برنامگی زیاده که رو آوورده به تقلید از شما.

مثلا شما میتونید برید سمت انجام یه کار هنری که وقت و دقت زیادی میخواد و یا شرکت کردن در موسسه های اجتماعی برای کمک به افراد و یا حفظ محیط زیست و بعد از این جاریتون هم با تقلید از شما به این سمت ها کشیده بشه احتمالا تمرکزش رو از روی شما برمیداره و بیشتر روی خودش فوکوس میکنه.

با جاری چطور رفتار کنیم

با جاری چطور رفتار کنیم؟ مدام به کارا و رفتارش فکر نکنید و واکنش نشون ندید

در صورتی که جاری شما سعی داره که همه ی گوشه و کنارهای زندگیش رو طبق زندگی شما بچینه و مدام یه سری رفتارها از خودش بروز میده که نشون دهنده ی حسادت اون هست این رفتارها میتونه از شکست های اون در کودکی و یا رفتارهای غلط همسر و خونواده ی همسر نشات گرفته باشه مثلا جاری شما میتونه به علت کودکی سخت، خود کم بینی، مشکلات زندگی و مقایسه شدن خودش با شما حالا توسط همسرش و یا مادر شوهر و اطرافیان که عزت نفسش رو پایین میاره، رو آوورده باشه به تقلید کردن از شما و رفتارهای حسادت آمیز. 

بنابراین به این فرد به عنوان یه آدم کاملا نرمال نگاه نکنید و حس نکنید که یه تقلید کار هست که داره لذت میبره حتی شاید در ظاهر هم اینطور باشه ولی مسلما در باطن از این خبرها نیست بنابراین مدام به کارها و رفتارهای اون فکر نکنید و خودتون اذیت نکنید که تهش وسواس فکری بگیرید چون با این تفکر که اون مشکل داره به موضوع نگاه کنید راحت تر میتونید کنار بیایید.

با جاری چطور رفتار کنیم

با جاری چطور رفتار کنیم؟ به رفتارهای خودت هم فکر کن

گاهی اوقات ما خودمون هم خواسته و یا ناخواسته بیه سری رفتارها و کارهایی از خودمون نشون میدیم که باعث میشیم شعله ی حسادت جاری و یا هر کس دیگه ای بیشتر بشه که باید این رفتارهای خودمون رو شناسایی کنیم و اصلاح کنیم چون در مواقعی که افرادی مثل جاری با رفتارهای ما احساس حقارت بهشون دست بده و حسادتشون قلقلک داده بشه در صدد این که بهمون ضربه بزنن برمیان بنابراین با رفتارهای موذیانه کاری نکنید که جاریتون بهتون احساس حسادت پیدا کنه و حد و مرزها رو باهاش رعایت کنید و از خوبی های زندگیتون اونقدرا پیشش تعریف نکنید!

با جاری چطور رفتار کنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی