|

چطور به شوهرمون گیر ندیم / سیاست داشته باش اینجوری رفتار کنی مثل کوه پشتته شک نکن

برای خیلی ها سواله که چطور به شوهرمون گیر ندیم که در این مقاله برای این موضوع یه سری راهکارها ارائه دادیم که میتونه براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا آمار ازدواج به شدت اومده پایین چرا که دیگه خیلی ها اعصاب این رو که با همه ی خوب و بدهای یه نفر بسازن رو ندارن و ترجیح میدن که تنها باشن در حالی که ازدواج میتونه یه عالمه محاسن داشته باشه که یکی از اون ها آرامشه ولی در این بین یه سری از خانوم ها هستن که این آرامش رو خط خطی میکنن اونم خانوم های غر غرو که هی دوست دارن زیر لب غر بزنن و به شوهراشون گیر بدن در حالی که نمیدونن این گیر دادنا یه سری عواقب دارن چون هر چقدر ماهی رو بیشتر توی دستت بگیری زودتر از دستت لیز میخوره بنابراین در مقاله ی امروز میخواهیم بگیم که چطور به شوهرمون گیر ندیم؟

من گفتم خیار سالادی بخر اینا چیه خرید؟ چرا جوراباتو انداختی روی زمین؟ حق نداری تنها با دوستات بری بیرون؟ من همین الان ظرفا رو شستم ظرف کثیف نکن و.. اینا نمونه هایی از غرغرهای یه سری از خانوم هاست که بالاخره یه جایی آثار خودش رو نشون میده مثل فراری شدن همسر از خونه و رفیق باز شدنش که در نهایت خانوم به خودش میاد و میپرسه چطور به شوهرمون گیر ندیم که خب اینجا باید حتما از یه مشاور هم کمک گرفته بشه چون ی مقدار کار از کار گذشته ولی شمایی که هنوز کار از کارت نگذشته و نخواهی هم که بگذره و میخواهی بدونی که چطور به شوهرمون گیر ندیم تا آخر این مقاله با ما همراه باش که جواب این سوال رو بدونی.

چطور به شوهرمون گیر ندیم

چطور به شوهرمون گیر ندیم؟ شفاف حرف بزن

خانوما خیلی دوست دارن که تیکه بندازن و در برخی از مواقع از این حالت و لحن بسیار لذت میبرن ولی برای این که این بازی کثیف تموم بشه باید تمرین کنید که خواسته های خودتون رو بدون نیش و کنیه و گیر دادن های الکی که باعث میشه همسرتون سردرگم و عاجز بشه بیان کنید یعنی شما باید نظر و خواسته ای که دارید رو خیلی دوستانه، شفاف و صریح به همسرتون بگید تا اون بفهمه چی میگید چون سیستم مغزی آقایون این پیچیدگی ها رو نمیتونه قبول کنه. احتمالا خیلی وقتا برای شوهرتون پیش اومده که دوست داشته طبق خواسته های شما رفتار کنه و شما رو خوشحال کنه ولی متاسفانه بهش آدرس اشتباه دادید و اون هم گیج شده و ندونسته که دقیقا ازش چی میخواهید و باید چیکار کنه؟

چطور به شوهرمون گیر ندیم

چطور به شوهرمون گیر ندیم؟ براش مادری نکنید!

خیلی از وقتا پیش میاد که خانوم ها فکر میکنن که شوهرشون حکم بچشون رو داره که باید ازش نگهداری کنن و بهش خوب و بد رو یاد بدن و مدام تذکر بدن، اینجور خانوم ها همه ی کارای شوهرشون رو بهش یادآوری میکنن و تازه فکر میکنن که خیلی زن خوبی هستن و این درحالیه که این موضوع باعث میشه که همسر اون ها اعتماد به نفسش پایین بیاد و استقلالش کم بشه و تا جایی پیش بره که به خودش بیاد و ببینه که انگار هیچ استقلالی از خودش نداره و رفتارهای زنش اون رو یاده مادرش میندازه و در نهایت حتی شاید خیانت کنه و بره سراغ کسی که بهش مرد بودنش و استقلالش رو یادآوری میکنه نه بچه بودنش رو!

پس این نکته رو توی خاطرتون داشته باشید که با مادری کردن برای همسرتون بهتون لقب زن نمونه ی سال رو نخواهند داد و حتی با مادری کردن برای اون شاید باعث بشید که اون به سمت ایفای نقش یه کودک پیش بره و مثل بچه ها لجبازی کنه و بعضی رفتارهای ناشایست که به سنش نمیخوره رو نشون بده!

چطور به شوهرمون گیر ندیم

چطور به شوهرمون گیر ندیم؟ آزادش بذار

در صورتی که همسرتون رو آزاد بذارید و به علایق اون احترام نشون بدید باعث میشید که اون فرد ارزش این اعتمادی رو که شما بهش دارید رو بدونه و حتی بیشتر دوستون داشته باشید ولی خب برخی از اوقات با سیاست این موضوع رو یادآوری کنید نه طوری که بهش بربخوره ولی بالاخره از اون ور بوم هم نیفتید که انقد بهش آزادی بدید که شلوارش دو تا بشه! مثلا به این که با رفیقایی که شما میدونید خوب هستن و خرده شیشه ندارن میخواد بره دورهمی گیر ندید و حتی خودتون هم دورهمی های دوستانه داشته باشید چون کمک میکنه کمتر گیر بدید!

چرا که تفریح با دوستاتون و سرگرم بودن با اون ها یه لذتی خواهد داشت و وقت گذروندن با همسر هم یه لذت دیگه و این طوری هر دوتون به بُعدهای دیگه ی شخصیتتون هم پاسخ میدید و قدر هم دیگه رو بیشتر میدونید البته که در این بین باید هر دو در انتخاب دوست محتاط باشید و خوبا رو گلچین کنید.

چطور به شوهرمون گیر ندیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها