|

مهاجرت به دومینیکا / با پاسپورت پولیش که خریدنیه میتونی 145 تا کشورو بدون ویزا بری!

خیلی ها این روزا به دنبال مهاجرت به دومینیکا هستن که یه کشور جزیره ای در دریای کارائیب محسوب میشه و خدمات فوق العاده ای به شهرونداش میده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از افراد هستن که علاقه ی وافر خودشون رو به مهاجرت نشون میدن و یه جورایی برنامه ی بلند مدت برای این منظور میچینن مثلا یه سری ها هستن که برای رفتن به یه کشور خارجی سعی میکنن که حداقل در مقطع لیسانس در یه دانشگاه دولتی و سراسری با رنک بالا تحصیل کنن چرا که میدونید که برخی از دانشگاه های دولتی ما در دنیا مورد قبول هستن و به دانشجوهای اون ها بورسیه داده میشه. حالا در این تب تند یه سری ها هستن که به دنبال مهاجرت به دومینیکا هست در حالی که شاید حتی خیلی ها اسم این کشور هم به گوششون نخورده باشه و ندونن که یه همچین جایی وجود داره!

بنتابراین در خصوص مهاجرت به دومینیکا بهتره که یکم راجبه این کشور براتون بگیم. این کشور جزیره ای زیبا که دارای طبیعت و آب و هوای فوق العاده ای هست در دریای کارائیب قرار داره و پایتخت اون شهر روزو هست. زبون رسمیش انگلیسیه، یکی از پایه های اقتصاد این کشور رو صادرات محصولات کشاورزی اون نگه داشته چرا که دومینیکا دارای زمین های حاصلخیزی هست که مناسب برای کشاورزیه. شاید براتون جالب باشه که بدونید این کشور در گذشته از مستعمره های انگلیس بوده ولی الان به اسم کشور مشترک المنافع دومینیکا شناخته میشه، که حالا در ادامه راجبه راه های مهاجرت به دومینیکا براتون میگیم.

مهاجرت به دومینیکا

مهاجرت به دومینیکا از طریق کار

کشور دومینیکا به علت این که هر ساله کارخانه های فراوان و جدیدی رو با هدف توسعه ی اقتصادی تاسیس میکنه برای کار در این کارخونه ها نیاز به نیروی کار متخصص و ماهر داره که شاید مردم خودش به تنهایی نتونن این خلاء رو پر کنن به همین دلیل برای رفع از این نیاز خودش شرایطی رو فراهم کرده که افراد ماهر در این زمینه رو با ارائه ی ویزای کار جذب کنه. بنابراین متقاضیانی که دارای مدارک و مهارت های لازم در زمینه ی مورد نیاز دومینیکا باشن میتونن  ویزای کار در این کشور رو کسب و از این طریق توی این کشور اقامت داشته باشن. 

لازم به ذکر هست که ویزای کر این کشور به شکل موقت و یک ساله اعطا میشه ولی بعد از این پنج سال از اولین باری که شما این ویزا رو دریافت کریدی گذشته باشه میتونید برای اخذ اقامت دائم در این کشور جزیره ای اقدام کنید. البته که برای دریافت این ویزا شما مثل هر کشور دیگه ای باید دارای جاب آفر باشید.

با داشتن ویزای کار دومینیکا هر کسی میتونه چهل ساعت در هفته کار کنه و باید در خود دومینیکا متقاضی برای شغلی که شما میخواهید در اون فعالیت کنید وجود نداشته باشه و کارفرمای احتمالی شما نوع کار ، میزان دستمزد و زمان شروع و پایان کار رو اعلام کنه و همچنین ثابت کنه که با آگهی های مختلف در این کشور برای پیدا کردن نیروی کار مرتبط تلاش خودش رو برای این منظور انجام داده.

مهاجرت به دومینیکا

مهاجرت به دومینیکا از طریق تحصیلی

مهاجرت از طریق تحصیلی میتونه یکی دیگه از راه هایی باشه که فرد متقاضی میتونه از طریق اون ویزای تحصیلی این کشور رو دریافت کنه و برای مدتی به واسطه ی این ویزا در این کشور اقامکت داشته باشه و مدت زمان ویزای تحصیلی شما بابر با مدت زمان دوره و مقطع تحصیلی شما خواهد بود. این روش مهاجرت به دومینیکا رو میشه بسیار محبوب دونست چرا که آینده ی روشنی داره به علت این که شاید در وهله ی اول ویزای تحصیلی این کشور موقت و یه ساله باشه و هر سال باید اون رو تمدید کرد ولی بعد از تموم شدن دوران تحصیلی شما میتونید با پیدا کردن کار و دریافت ویزای کاری اقدام به اخذ اقامت دائم این کشور کنید.

برای این که بتونید موفق به کسب ویزای تحصیلی این کشور بشید باید شرایط زیر رو فراهم کند:

  • فرد متقاضی می بایست بعد از این دوره ی تحصیلیش تموم شد این کشورو رو ترک کنه البته که اگر نتونست کار پیدا کنه و ویزاش رو به ویزای کاری تبدیل کنه.
  • باید در کشور مبدا خودش دارای بیمه درمانی باشه و این موضوع رو هم ثابت کنه.
  • شهریه رو در موعد مقرر و به صورت کامل پرداخت کنه.
  • اثبات داشتن تمکن مالی برای این که معلوم بشه که فرد میتونه زندگی و تحصیل در دومینیکا بدون مشکل مالی در پیش بگیره.
  • در آخرین مورد هم شما باید از دانشگاه دومینیکایی نامه ی پذیرش داشته باشید تا بتونید برای دریافت ویزا اقدام کنید.

مهاجرت به دومینیکا

مهاجرت به دومینیکا از راه سرمایه گذاری

یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت به این کشور زیبا سرمایه گذاری در اون هست که یکی از مزایای مهاجرته اینطوری میشه به این مورد اشاره کرد که شما برای این که بتونید اقامت دائم خودتون رو بگیرید نیازی به حضور توی این کشور نخواهید داشت و پس از سرمایه گذاری و با گذشت یه مدت به شما اقامت دائم تعلق میگیره. این کشور بسیار برای این راه مهاجرتی برنامه ریزی کرده و مسیرهای متفاوتی رو برای افرادی که قصد مهاجرت از این طریق به دومینیکا رو دارن در نظر گرفته که عبارتند از:

  • مشارکت اقتصادی به صندوق توسعه ملی دومینیکا
  • سرمایه گذاری در پروژه های مختلف املاک و مستغلات مورد تایید دولت که به حداقل سرمایه گذاری 100000 دلاری نیاز داره
  • ثبت شرکت و یا خرید پاسپورت

اون دسته از افرادی که از راه سرمایه گذاری در دومینیکا موفق به اخذ تابعیت و شهروندی این کشور میشن میتونن به راحتی و بدون ویزا به 145 کشور جهان سفر کنن و از مزایایی مثل زندگی، تحصیل و کار توی این کشور، دیافت پاسپورت دومینیکا که همونطور که فهمیدید بسیار معتبره، برخوردار بشن.

مهاجرت به دومینیکا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی