|

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه / اگه میخوای دکورت تحولو قورت بده اینا بسی عالین شک نکن

برای پاسخ به این سوال که فرش گردویی با چه مبلی ست میشه چندین ترکیب رنگی رو بهتون معرفی کردیم که میتونن دکوراسیون شما رو متحول کنن.

لینک کوتاه کپی شد

خیلی ها هستن که این روزا برای این که خونشون شیک به نظر برسه فکر میکنن که باید برن سراغ لوازم و وسایل گرون و لاکچری و یه جورایی خونه رو شبیه عتیقه فروشی میکنن تا بلکه به اون چیزی که میخوان برسن ولی یه لحظه فکر کنید که تو یه خونه ای زندگی کنید که پر از وسایبل گرون و قیمتی هست ولی خب هیچ هارمونی و هماهنگی بین اون وسایل وجود نداره چه احساسی بهتون دست میده؟ مسلما در وهله ی اول احساس سردرد کنید چرا که این یعنی یه شلوغیه محض در حالی که میشه با وسایل شیک و با یه ترکیب رنگی خوب یه محیط خونه رو حسابی آرامش بخش کرد در همین خصوص میخواهیم به این که فرش گردویی با چه مبلی ست میشه بپردازیم.

چرا که میدونید ست کردن رنگ ها با هم از واجبات هر دکور و دیزاینی هست و شما تنها با در نظر گرفتن و رعایت همین فاکتور رنگ میتونید یه محیط بینظیر خلق کنید بدون نیاز به وسایل الکی گرون! حالا در خصوص این که فرش گردویی با چه مبلی ست میشه، باید بگیم که به کارگیری طیف رنگی قهوه ای توی هر دیزاینی به افراد احساس اطمینان رو منتقل میکنه و از اونجایی که این طیف رنگی یعنی قهوه ای بسیار گسترده هست در ساده ترین حالت میتونید رنگ های موجود در اون رو باهم ست کنید. حالا در ادامه قصد داریم که به بررسی این که فرش گردویی با چه مبلی ست میشه بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه؟ با مبلمان کرم

مسلما در وهله ی اول به ذهن خودتون هم ست کردن این دو رنگ رسیده باشه چرا که این ترکیب رنگ ها کنار هم از پر طرفدارترین ها محسوب میشن؛ برای این کار شما میتونید یه فرشی رو زمینه ی به رنگ گردویی و قهوه ای هست رو با مبلمانی به رنگ کرمی روشن ست کنید برای رنگ انتخابی کوسن ها هم میتونید از رنگ هایی مثل گردویی، کرمی و یا آجری استفاده کنید، دقت کنید که رنگ کوسن ها توی این ترکیب بسیار مهم هست و شما میتونید بقیه ی آیتم ها و وسایل خونه رو با رنگ اون ها ست کنید.

با ترکیب کردن طیف رنگی نسکافه ای و کرمی با گردویی و قهوه ای میتونید تعادل بینظیری رو توی اندازه ی روشنایی توی محیط به وجود بیارید چرا که در صورتی که فضا ی شما حالا میخواد اتاق باشه و یا پذیرایی اونقدرا بزرگ نباشه شما میتونید با هوشمندی تمام و استفاده از این رنگ ها اون رو به شکل قابل توجهی بزرگتر و دلبازتر نشون بدید.حتی دستتون توی انتخاب طرح مبلتون هم باز هست چون شما میتونید از این ترکیب رنگی توی انواع دکوراسیون ها اعم از کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک استفاده کنید.

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه؟ با مبلمانی به رنگ سبز

در صورتی که فرش شما پس زمینه ی گردویی داشته باشه و اقدام به خرید مبلمانی به رنگ سبز کنید میتونید یه محیط سرشار از حس سرزندگی رو خلق کنید که با نگاه کردن بهش هر کسی به وجد میاد. شما میتونید از این ترکیب رنگی توی دکورهای کلاسیک و نئوکلاسیک به راحتی هر چه تمام تر استفاده کنید و از نتیجه ی حاصل شده لذت ببرید.

البته که در نظر گرفتن این نکته بسیار ضروری هست که در صورتی که فضاتون کوچیک هست باید مبل به رنگ سبز روشن باشه و در صورتی که فضا بزرگ هستید باید رنگ مبلتون سبز تیره باشه. همچنین به این موضوع هم دقت کنید که برای استفاده از این ترکیب رنگی باید رنگ دوارها و پرده ها هم اهمیت کافی داده بشه چون فرشتون گردویی هست و زمینه اش تیره ست باید رنگ دیوارا و پرده ها روشن باشه تا خونه خفه دیده نشه.

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه؟ با مبلمانی به رنگ سرمه ای

در صورتی که دکوراسیون شما کلاسک هست و بعاد فضاتون بیشتره میتونید برای این که یه جلوه ی بینظیر اسز ست کردن مبل و فرش به وجود بیارید از ترکیب رنگی گردویی و سرمه ای کنار هم بهره بگیرید و به دلیلی این که هر دوی این رنگ ها طیف رنگیشون تیره هست باید مدل مبل هاتون سنتی و یا سلطنتی باشه اونم به رنگ چوب روشن.

این رو میدونید که تاوی دکوراسیون های کلاسیک آیتم های بیشتری توی محیط وجود داره و خب این شاید در برخی از موارد اگر وسواس کافی به خرج ندیم شلوغی به وجود بیاره مثلا اگر شما اقدام به خرید مبل قالی کنید خب مبل شما مسلما طرح شلوغی خواهد داشت برای این که این شلوغی به کل محیط انتقال پیدا نکنه باید سراغ یه فرش گردویی با طرح ساده تر برید و یا فرشی رو بخرید که نقش مرکزی اون کوچیک هست تا از این طریق بتونید که تعدل رو توی محیط حفظ کنید.

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه؟ با مبلمانی به رنگ سفید

اگر دنبال این هستید که یه روح دوباره به دکور و فضاتون ببخشید پیشنهاد ما این هست که سراغ ترکیب رنگی گردویی و سفید برید که به زیبایی هر چه تمام تر میتونه دکور شما رو متحول کنه و در کنار این نتخاب رنگ برای رنگ کوسن ها میتونید سراغ کوسن هایی به رنگ آجری روشن و تیره برید. استفاده از این ترکیب رنگ توی دکوراسیون های ساده و مدرن که مینیمال هستن جلوه ی عالی داره و میتونه خونه رو بزرگتر و روشن تر از اون چیزی که هست نشون بده بنابراین در صورتی که خونتون کوچیکه این ترکیب انتخاب مناسبی هست.

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی