|

فرش قرمز با چه مبلی ست میشه؟ / نوستالژیک بودن تو مدرنیته با رنگی که همیشه چشمک میزنه

پاسخ این سوال رو که فرش قرمز با چه مبلی ست میشه، از ابعاد مختلف بررسی کردیم که میتونه در انتخاب شما بی نهایت تاثیر گذار باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دونستن جزئی درباره ی دکور و دیزاین منزل از واجباتی هست که هر خانوم کدبانو و خوش سلیقه باید بهش اهمیت بده چرا که این روزا دیگه نمیشه خونه رو بدون قاعده و اصول چید و انتظار داشت که بقیه هم ازمون تعریف های توخالی کنن چون بالاخره دیگه این روزا همه به گوشی و سوشال مدیا دسترسی دارن و میتونن یه عالمه نکته در خصوص انواع دکوراسیون و هارمونی رنگ ها یاد بگیرن پس شما هم بهتره که دست به کار بشید! در همین راستا این مقاله رو برای اون دسته از افرادی که در زمینه ی ست کردن وسایل خونوشن به دنبال دونستن این هستن که فرش قرمز با چه مبلی ست میشه، آماده کردیم.

در خصوص این که فرش قرمز با چه مبلی ست میشه باید گفت که قرمز رو میشه از اون دسته از رنگ هایی دونست که حتی با تصور کردنش هم یه انرژی مضاعف توی آدم به وجود میاد به عنوان مثال شما یه ظرف میوه ی رنگی رو که میوه های قرمز رنگ هم توی اون هست تصور کنید بیشتر از هر میوه ای کدوم بیشتر به چشم میاد؟ مسلما اون هایی که قرمز رنگ هستن، بنابراین خواه ناخواه این رنگ همیشه جلب توجه میکرده و به همین خاطر خیلی ها حتی از پوشیدن اون توی استایلشون به علت جلب توجه بالایی که داره خودداری میکنن چرا که احساس معذب بودن بهشون دست میده و ترجیح میدن که این رنگ در استایلشون نباشه اما توی فرش خونشون باشه! حالا در ادامه بریم برای دونستن این که فرش قرمز با چه مبلی ست میشه؟

فرش قرمز با چه مبلی ست میشه

فرش قرمز با چه مبلی ست میشه؟ مبل هایی با رنگ های مکمل

یکی از بهترین راه های ایجاد هارمونی بین فرش قرمز رنگ و مبل انتخاب رنگ هغای مکمل با قرمز برای مبلمان هست؛ یعنی برای این یه ست فوق العاده بزنید میتونید به سراغ اون دسته از رنگ ها برید که متضاد قرمز هستن که وقتی کنار این رنگ قرارشون میدیم یه هماهنگی فوق العاده و زیبا توی دکوراسیون خلق میکنن.

در همین راستا یکی از زیباترین و چشم نوازترین رنگ های مکمل یا همون متضاد قرمز، رنگ سبز هست ولی وقت کنید که در صورت تیره بودن رنگ فرشتون رنگ مبل رو هم باید تیره انتخاب کنید یعنی سبز تیره در کنار قرمز تیره. با این حساب و این ترکیب رنگی شما تونستید با به کار گیری دو رنگ گرم و سرد کنار هم یه دکور فوق جذاب و هماهنگ ایجاد کنید.

فرش قرمز با چه مبلی ست میشه

از طرف دیگه این هم نیاز به گفتن نداره که برای ایجاد هماهنگی بین رنگ ها در صورتی که فرشتون قرمز روشن هست باید از یه مبل با رنگ سبز روشن کنار اون استفاده کنید. از دیگر رنگ هایی هم که یشه به عنوان مکمل قرمز به اون ها اشره کرد میشه آبی، کرم، سفید و نارنجی رو نام برد که به زیبایی هر چه تمام تر در کنار فرش قرمز شما میتونن بدرخشن. این نکته ی مهم رو هم اضافه کنیم که در صورت به کار گیری این روش برای ست کردن بهتره که آیتم ها و اکسسوری های دیگه توی فضای داخلی از بین رنگ های خنثی انتخاب بشن که چند رنگی پیش نیاد.

فرش قرمز با چه مبلی ست میشه

فرش قرمز با چه مبلی ست میشه؟ مبل هایی با رنگ های هم گروه

یکی دیگه از روش های ست کردن هر فرشی با مبلمان میتونه انتخاب از رنگ های هم گروه باشه، یعنی در صورتی که شما یه فضایی دارید که کف اون رو با یه فرش به رنگ قرمز پوشوندید به راحتی هر چه تمام تر میتونید رنگ هم گروه اون رو برای مبلمانتون انتخاب کنید، به این صورت که میرید سراغ طیف های متنوع و گسترده ی رنگ قرمز مثل گیلاسی و شرابی. این نکته رو هم اضافه کنیم که در صورتی که از این سبک برای ست کردن استفاده کنید در نظر داشته باشید که سایر آیتم ها باید دارای رنگ های مکمل با قرمز باشن تا دکوراسیون شما دچار یکنواختی نشه.

فرش قرمز با چه مبلی ست میشه

فرش قرمز با چه مبلی ست میشه؟ با مبلمانی به رنگ های خنثی

میرسیم به شیوه ی سوم ست کردن فرش قرمز با مبل که میشه گفت یکی از آسون ترین راه هاست و اون استفاده از رنگ های خنثی در رنگبندی مبلمانتون هست، رنگ هایی نظر کرم، طوسی، مشکی و سفید که به علت خنثی بودنشون قابلیت این رو دارن با خیلی از رنگ ها به راحتی هر چه تمام تر ست بشن و به علت خنثی بودنشون آیتم های دیگه رو بیشتر به چشم بیارن یعنی طرح و رنگ فرش شما در کنار مبلمانی به این رنگ ها حسابی جلب توجه میکنه و به چشم میاد همچنین این کار باعث ایجاد یه دکوراسیون مدرن هم میشه که این روزا از سبک های خاص و زیبا به حساب میاد و میدونید که توی اینستاگرام هم یه عالمه طرفدار پر و پا قرص داره.

فرش قرمز با چه مبلی ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی