|

رمز گوشی شیائومی رو فراموش کردم؛ ریست فکتوری نکنی همه ی عکسات پاک شه این کارو کنی حله

این مقاله برای اون دسته از افرادی که سوالشون اینه که وقتی رمز گوشی شیائومی رو فراموش کردم چیکار کنم؟ تدارک دیده شده که امیدواریم مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

این روزا مشغله ی فکری و کاری به قدری زیاد شده که خیلی از مسلئله به راحتی از یادمون میره و خب اگر یه مقدار به خودمون حق بدیم این مسئله میتونه طبیعی باشه در صورتی که در اون حد هم توی زندگی خودمون و یا اطرافیانمون اختلال ایجاد نکنه مثلا برای سال های متوالی تولد عزیزانمون رو فراموش نکنیم و یا هی یادمون بره که قرصمون رو به موقع بندازیم که حتی برای این موضوعات هم راه حل هایی وجود داره که یکی از اون ها یادداشت کردن در نوت گوشی و یا آلارم های یادآور گذاشتن هست، حالا در این بین خیلی ها هم هستن که رمز گوشیشون رو فراموش میکنن این مطلب برای اوناییه که میگن رمز گوشی شیائومی رو فراموش کردم!

در این مقاله میخواهیم بریم سراغ شیائومی و برای اون دسته از افرادی که میگن رمز گوشی شیائومی رو فراموش کردم، یه سری راه حل ها ارائه بدیم و در مطالب بعدی حتما در خصوص سامسونگ هم براتون خواهیم نوشت که این روزا هر دوی این گوشی ها تبدیل شدن به غول های بازار گوشی های هوشمند خصوصا در ایران و یه کل کل جالب بین کاربرهای هر دو گوشی وجود داره و هر دسته میخوان که اثبات کنن کمپانی انتخابی اون ها خیلی بهتر هست و در این وسط هم آیفون دارها در سکوت به این کل کل ها نگاه میکنن که خب باید بترسن چون هر دو کمپانی از یه سری از جهات آیفون رو میذاره تو جیبش! حالا بریم برای ارائه ی راهکار به اون هایی که میگن رمز گوشی شیائومی رو فراموش کردم!

رمز گوشی شیائومی رو فراموش کردم

چیکار کنم وقتی رمز گوشی شیائومی رو فراموش کردم اطلاعاتم پاک نشه

هر فردی که از محصولات شیائومی استفاده میکنه باید دارای یه حساب گوگل و یا یه حساب Mi باشه که میتونه از همین حساب ها برای باز کردن گوشی شیائومیش استفاده کنه، البته که این روش تنها در صورتی امکان پذیر هست که مشخصات و رمزهای عبور حساب های خودتون رو یادتون باشه. بنابراین در صورتی که حساب شیائومی ندارید همین الان اقدام به ساخت اون کنید که توی روز مبادا به دردتون خواهد خورد و برای این که رمزش رو هم فراموش نکنید یه جایی اون رو یادداشت کنید بجز گوشیتون تا بتونید در صورت فراموشی رمز و یا پترن گوشیتون از طریق اون بدون پاک شدن اطلاعاتتون قفل رو باز کنید.

رمز گوشی شیائومی رو فراموش کردم

برای این که با حساب شیائومی و یا گوگل خودتون بتونید قفل گوشیتون رو باز کنید باید مراحل زیر رو انجام بدید:

  • توی صفحه ی اصلی که قفل هست در کمترین حالت پنج بار و یا حتی بیشتر الگو و یا رمز اشتباه وارد کنید.
  • بعد از این موقعیت یه صفحه ی پاپ اپ براتون بالا میاد که توی قسمت پایینی اون و در سمت راستش باید روی گزینه ی "Forgot pattern" کلیک کنید.
  • بعد از بین گزینه های Mi account یا Google account یکی رو انتخاب کنید و اقدام به وارد کردن مشخصات و رمز حسابتون کنید.
  • برای این که رمز عبورتون بشکنه تک تک دستورالعمل هایی که داده میشه رو دنبال کنید، ممکن هست که سوال های امنیتی هم در این بین وجود داشته باشه.

بعد از طی کردن تمام این مراحل شما موفق به باز کردن قفل گوشیتون خواهید شد اون هم بدون این که اطلاعاتتون رو از دست بدید.

رمز گوشی شیائومی رو فراموش کردم

رمز گوشی شیائومی رو فراموش کردم چیکار کنم؟ تماس اضطراری بگیر!

در همین ابتدای کار بگیم که جوابدهی این روش تنها روی اون دسته از گوشی های اندرویدی که قدیمی هستن امکان پذیر هست و این موضوع به علت وجود یه باگ توی سیستم عامل گوشی های قدیمی با اندروید هفت به قبل هست که خب در ورژن های اخیر و آپدیت هایی که داده شده در این چند سال این موضوع به کلی رفع شده بنابراین در صورت داشتن گوشی اندروید جدید بیخیال استفاده از این ترفند بشید و روش قبلی رو تست کنید اما در صورتی که همونطور که گفتیم گوشیتون قدیمی بود روش هایی رو که در ادامه از طریق تماس اضطراری منجر به باز شدن قفل گوشیتون میشه رو امتحان کنید.

رمز گوشی شیائومی رو فراموش کردم

روش اول برای باز کردن قفل گوشی از طریق تماس اضطراری:

  • چندین بار رمز اشتباه رو توی صفحه ی قفل وارد کنید یا در صورت بودن گزینه ی Emergency رو صفحتون از همون اول روی اون کلیک کنید تا بتونید وارد صفحه ای بشید که میشه از طریق اون تماس اضطراری گرفت.
  • دکمه ی مربوط به کنترل صدا رو فشار بدید.
  • الان آیکون تنظیمات روی گوشیتون نمایان میشه.
  • کافیه که روی این آیکون کلیک کنید تا به راحتی وارد تنظیمات گوشیتون بشید و این یعنی قفل گوشی شما باز شده.

اما یه موضوعی که در این باره وجود داره این هست که مثل لباس های سیندرلا که تا ساعت دوازده از بین میرفتن این ترفند هم به صورت موقتی عمل میکنه و به شما اجازه ی دسترسی به اطلاعات گوشی رو میده و شما باید در این مدت خیلی سریع رمزتون رو عوض و یا اون رو حذف کنید. همچنین در این روش هم امکان پاک شدن اطلاعات شما وجود نخواهد داشت.

رمز گوشی شیائومی رو فراموش کردم

روش دوم برای باز کردن قفل گوشی از طریق تماس اضطراری:

  • وارد صفحه ی تماس های اضطراری بشید.
  • یه شماره ی اضطراری مثل 110 رو بگیرید.
  • بعد از این که تماس برقرار شد بلافاصله اون رو قطع کنید.
  • بعد روی گزینه ی بازگشت و یا Back بزنید تا دوباره به صفحه ی قفل برگردید
  • به محض افتادن این اتفاق شما میتونید به بخش های مختلف گوشی خودتون دسترسی پیدا کنید.
  • البته که ممکن هست مجبور باشید این روش رو چند بار تکرار کنید تا در آخر موفق به باز کردن قفل گوشیتون بشید.

رمز گوشی شیائومی رو فراموش کردم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها