|

فرش قرمز با چه پرده ای ست میشه؟ / این رنگو فقط اون سلطنتی های شیک پسند انتخاب میکنن

برای رسیدن به جواب این سوال که فرش قرمز با چه پرده ای ست میشه؟ باید از چندین جنبه این سوال رو مورد بررسی قرار بدید که براتون توضیح دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فرش قرمز با چه پرده ای ست میشه؟ سوالی که شاید برای خیلی از افرادی که انتخاب کردن که برای خونشون فرش قرمز داشته باشن پیش اومده چرا که قرمز به تنهایی خودش یه انتخاب جسورانه هست که میتونه در عین حال که یه زیبایی منحصر به فرد به خونه و دکوراسیون شما ببخشه در صورت مچ نبودن با سایر آیتم ها مثل پرده و مبل میتونه یه فاجعه در دیزاین به بار بیاره چرا که بالاخره یکی از وسیله های بزرگی هست که خیلی تو چشمه، بنابراین باید برای رسیدن به جواب این سوال که فرش قرمز با چه پرده ای ست میشه؟ نهایت دقت و وسواس رو به خرج بدید تا یه انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

اما قبل از این که به سراغ جواب این سوال که فرش قرمز با چه پرده ای ست میشه؟ بریم یه نگاهی به روانشناسی رنگ قرمز بندازیم که خالی از لطف نیست؛ شادی در خیلی از فرهنگ ها مردم رنگ قرمز رو نشونه ی پرخاشگری بدونن و از اون به عنوان رنگ دعوا یاد کنن ولی اصلی ترین نکته ای این رنگ با خودش به همراه داره هیجان هست یعنی ناخودآگاه این رنگ شما رو به هیجان خواهد آورد و احتمالا شما بتونید خیلی راحت تر از هر زمانی احساساتتون رو با این رنگ لمس کنید و درکشون کنید همچنین این رنگ نشان دهنده ی تسلط، انرژی، شور و اشتیاق قدرته که با وجود این ها میتونه یه انتخاب خیلی مقتدرانه برای استفاده در هر زمینه ای باشه. حالا در ادامه میخواهیم بهتون توضیح بدیم که در انتخاب پرده ی مناسب با فرش قرمز چه نکاتی رو باید رعایت کنید.

فرش قرمز با چه پرده ای ست میشه

فرش قرمز با چه پرده ای ست میشه؟ پرده ای که با سبک و حال کلی فضا انتخاب بشه

اولین نکته ای که در جواب به این سوال فرش قرمز با چه پرده ای ست میشه، باید در نظر بگیرید سبک و حال و هوای کلی هست که توی فضا در جریان و قابل دیدنه یعنی حالت رسمی داره یا غیر رسمی؟ دکوراسیون سنتیه یا مدرن؟ فضا دنجه یا روشن؟ با در نظر گرفتن این عوامل باید به این نکته برسید که پرده ای که انتخاب میکنید باید تکمیل کننده ی حالت کلی حاکم بر فضا باشه و در اون تناقض ایجاد نکنه مثلا در صورتی که پذیرایی شما یه حالت شیک و رسمی داره و مزین شده به فرش قرمز احتمالا بهتر باشه که پرده هایی رو که مجلل و پیچیده هستن رو برای فضا انتخاب کنید.

مثل پرده هایی از جنس مخمل، ابریشم و یا براد همچنین شما میتونید این موضوع رو توی اضافه کردن یه سری آیتم ها مثل گلدوزی و منگوله ها به پرده هم رعایت کنه تا احساس لوکس بودن و در عین حال رسمی بودن رو باهم تلفیق کنید. در صورتی هم که پذیرایی شما بسیار دنج و راحته و براش فرش قرمز انتخاب کردید میتونید برای پرده هم یه طراحی ساده رو انتخاب کنید که با محیط آروم خونه در تضاد نباشه و چشم رو نزنه البته که در صورت تمایل به ایجاد تضاد هم میتونید از یه سری از الگوهای ظریف تر مثل راه راه بهره بگیرید.

فرش قرمز با چه پرده ای ست میشه

فرش قرمز با چه پرده ای ست میشه؟ رنگ های مکمل یا تضاد

نکته ی دیگه ای که باید برای پیدا کردن جواب این سوال که فرش قرمز با چه پرده ای ست میشه؟ باید در نظر بگیرید رنگ پرده هست که یا باید رنگ مکمل باشه و یا متضاد. رنگ های مکمل رنگ هایی هستن که مخالف رنگ قرمز باشن مثل آبی، بنفش و سبز. شما میتونید با انتخاب رنگی از بین این رنگ ها برای پرده یه ظاهر متعادل و هماهنگ در منزلتون ایجاد کنید و همچنین باعث بیشتر دیده شدن طرح و رنگ فرش بشید، مثلا در صورتی که یه فرش قرمز دارید که زرشکی و یا شرابی رنگ هست که ته رنگشون گرمه شاید بهتر باشه یه فرش سبز با گرمایی شبیه اون ها مثل زیتونی رو انتخاب کنید.

یه در صورتی که دارای یه فرش قرمز هستید که ته رنگش سرد هست مثل یاقوتی و یا گیلاسی بهتر هست که یه پرده ی آبی با همون ته رنگ مثل فیروزه ای و یا سرمه ای را برای فضا انتخاب کنید تا یه محیط سرزنده و شاداب داشته باشید. حالا از طرف دیگه بریم سراغ رنگ های متضاد که به رنگ هایی گفته میشه که از قرمز متفاوت هست ولی کنار اون هارمونی جالبی ایجاد میکنه مثل صورتی، نارنجی و یا زرد. مثلا در صورتی که فرشتون قرمز روشن و در حال پررنگه با خرید یه پرده ی زرد میتونید یه محیط شاد و روشن ایجاد کنید.

فرش قرمز با چه پرده ای ست میشه

فرش قرمز با چه پرده ای ست میشه؟ پرده ای که با توجه به بافت و الگو انتخاب بشه

گزینه ی آخری که باید برای رسیدن جواب این سوال که فرش قرمز با چه پرده ای ست میشه؟ روی اون تمرکز کنید در نظر گرفتن بافت و الگوی پرده ای هست که میخواهید بخرید که میتونه از هر نظر با فرش شما هماهنگ باشه و یا یه حالت ترکیبی با اون ایجاد کنه. مثلا در صورتی که فرش شما دارید طرح گل هست شما میتونید یه پرده خریداری کنید که طرح گل هایی یکسان با فرشتون داشته باشه و یا باهاش مشابه باشه و حالت ترکیبی ایجاد کنه که این کار در نهایت میتونه یه ظاهر جذاب ایجاد کنه که در خونه هایی با سبک روستایی و قدیمی بینظیره.

در ادامه به عنوان مثال در صورتی که فرش قرمز شما طرح های هندسی داره میتونید برای ست کردن اون با پرده ی انتخابیتون اون پرده ای رو بخرید که طرح هندسی اون متضاد و یا متفاوت باشه که این کارتون باعث خلق شدن یه ظاهر مدرن و جدید میشه که برای سبک های مدرن و یا صنعتی میتونه جالب باشه.

فرش قرمز با چه پرده ای ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها