|

وست را چگونه ست کنیم؟

معرفی جدیدترین استایل پاییزه با وست و شومیز؛ با هوای خنک الان چی بهتر از لایه لایه

وست بلند

معرفی جدیدترین استایل پاییزه با وست و شومیز به همراه عکس و توضیحات در شایانیوز؛ جدیدترین مانتوها با قیمت مناسب مانند مانتو مخمل سوزن دوزی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر اهل دنیای مد باشید حتما می دانید که وقتی روزهای گرم تابستانی با ما خداحافظی می کنند و شب های خنک پاییز شروع می شوند انتخاب استایل های لایه لایه بهترین انتخاب است زیرا شما در عین حال که یک لوک کامل را تجربه می کنید می توانید حتی هنگامی که بیرون از منزل هستید استایل خود را با کم یا زیاد کردن تغییر دهید. یکی از لباس های مناسب برای سبک لایه لایه و این آب و هوای جذاب مانتو وست است. وست یک لباس همانند طرح سارافون و جلیقه است که بر روی یک لباس دیگر پوشیده می شود. جلوی این لباس می تواند با دکمه یا زیپ به طور کامل بسته شود و یا به صورت جلو باز مورد استفاده قرار گیرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید معمولا برای زیر وست یک پیراهن یا یک شومیز زنانه انتخاب می کنند، البته باید تاکید کرد که طرح دوخت وست با مدل سارافون بسیار متفاوت است.

پس حال که تا حدودی با وست و تفاوتش با سارافون آشنا شده اید به نظرتان این لباس برای چه سبک از استایل و یا برای استفاده در کنار چه لباس های دیگری مناسب است؟ وست ها برای همه سبک از استایل چه کلاسیک چه کژوال مناسب هستند، البته با طراحی های جداگانه. یک ویژگی مهمی که می توان نام برد این است که تولید وست ها معمولا به صورت فری سایز می باشد، پس مناسب برای هر سایز و اندامی هستند. حالت کتی آن، حالت رسمی دارد و شما می توانید آن را در مناسبت های رسمی و مراسم های عمومی استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های وست و شومیز برای استایل پایانی تابستان باشید.

وست سوزن دوزی

وست سوزن دوزی

وست سوزن دوزی و ترند سال را حتما یک بار امتحان کنید

پارچه ها و لباس های سوزن دوزی با هر نوع طراحی ای یکی از ترندهای جذاب و بسیار لوکس 1402 محسوب می شوند. از مانتو لینن سوزن دوزی گرفته تا مانتو مخمل سوزن دوزی که برای پاییز امسال ارائه شد است همه و همه باعث می شوند شما ترندی و شیک دیده شوید. پس اولین پیشنهاد ما برایتان اگر اهل استایل ترندی هستید می تواند وست سوزن دوزی باشد، البته به این شرط که ست کردن و قوانین استفاده از آن را بلد باشید. برای مثال می توان به این موضوع اشاره کرد که مانتوهای سوزن دوزی همه دارای طرح های شلوغ و پرکاری هستند به همین خاطر برای ست کردن آن ها باید از لباس های ساده و تک رنگ کمک گرفت.

انتخاب و استفاده از شلوار های ترند و طرح دار تابستان 1402 می تواند یک اشتباه در استایل شما باشد پس اگر می خواهید همچین شلوار ترندی ای را انتخاب کنید بهتر است یک مانتو شومیزی یا کتی ساده را با آن ست کنید.

وست سوزن دوزی

وست سوزن دوزی

وست کراپ؛ یکی از جذاب ترین ترندهای تابستان 1402

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کراپ ها چه در غالب کت چه در غالب تاپ یا وست از ترندهای دوست داشتنی امسال هستند.  به طور کلی به لباس هایی که طول آن ها در مقایسه با پیراهن و تیشرت معمولی کوتاه تر است، لباس کراپ یا نیم تنه می گویند. لباس کراپ کاربرد زیادی دارد و در موقعیت های مختلف قابل استفاده است. از مهم ترین مدل های کراپ می توان طبقه طبقه، چین دار، پفی و… اشاره کرد؛ انواع کراپ نیز شامل مدل های ورزشی و فانتزی می شود. در دوران جنگ جهانی دوم کشورهای درگیر جنگ به بحران کمبود پارچه مواجه شدند به همین دلیل لباس ها را جوری می دوختند که پارچه به همه برسد،. البته این در حال حاضر هم وجود دارد برای مثال از آنجایی که پارچه سوزن دوزی یک پارچه گران قیمت است کت کراپ آن به صرفه تر خواهد بود برای مصرف کننده.

وست سوزن دوزی

وست سوزن دوزی

وست و شومیز ساده؛ کلاسیک و کرپ

یکی از کلاسیک ترین مدل های وست را می توان وست کرپ و ساده دانست که به همراه یک شومیز سفید شده است. این ترکیب نه تنها قدیمی و دمده نمی شود بلکه همه ساله در دنیای مد بین ترندها حضور دارد. یکی دیگر از انواع وست ساده را می‌ توان مدل وست کتی دانست که تقریبا استایلی شیک و مجلسی به شما خواهد داد و برای انواع مهمانی و مجالس دور همی بسیار مناسب است. وست کتی را می‌ توان با انواع شلوارهای پارچه‌ ای و شومیز سفید ست کرد.

وست سوزن دوزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی