|

ویزای کار امارات رو چطور تو مشتمون داشته باشیم / حبیبی وقت رفتن به دبی رسیده

نحوه ی دریافت ویزای کار امارات یه سری سختی ها داره که در این مقاله سعی کردیم خیلی مفید و ساده براتون شرحش بدیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا مهاجرت بازار گرمی پیدا کرده و خیلی از افراد هستن که برای رشد و پیشرفت بیشتر ترجیح میدن که دل رو بزنن به دریا و به یه دیار دیگه سفر کنن و زندگی رو دوباره و از نو برای خودشون بسازن که حالا در این بین یه عده هستن که به کلی قاره رو عوض میکنن و میرن و یه عده هم هستن که توی همین نزدیکی ها دنبال جایی میگردن که امکان پیشرفتشون بیشتر باشه مثلا خیلی ها هستن که میخوان بدونن ویزای کار امارات چه جوریه و بزنن برن تو این کشور عربی برای کار چون ارزش پول خوبی داره و میشه در عرض مدت کوتاهی پس اندازه زیادی داشت.

البته که گرفتن ویزا برای هیچ کشوری به این راحتی ها نیست و ویزای کار امارات هم از این قضیه مستثنی نیست ولی خب اگر این موضوع شاید سخت باشه ولی مسلما ناممکن نیست چرا که همین الان که شما دارید این مقاله رو میخونید تعداد بیشماری از افراد هستن که شاید در حال سفر به امارات برای زندگی در اون هستن و حالا دیگه چی از این بهتر که این کشور به ایران خیلی نزدیک هست و از کشورهای پولداری محسوب میشه که رشد اقتصادی در اون در سال های اخیر سرسام آور شده و میشه توی این دنیای شناورش شنا کرد. حالا در طول مقاله بیشتر براتون از ویزای کار امارات میگیم که راه رو براتون آسون کنیم. 

 ویزای کار امارات

ویزای کار امارات

مهاجرت کردن به کشور امارات اون هه از راه کار یکی از معمول ترین روش های مهاجرت به این کشور عربی هست چرا که این کشور از افراد ماهر و متخصصی که باعث میشن که سطح پیشرفت و زندگی در این کشور ارتقا پیدا کنه به گرمی و با آغوش باز استقبال میکنه. از مواردی که میشه در خصوص اون خوشبین به کار کردن توی این کشور بود میشه به این اشاره کرد که امارات قوانین سخت و سنگینی برای کار در این کشور وضع نکرده و ویزاهای کاری اون نسبتا زمان طولانی دارن ولی در همین ابتدا بگیم که تبدیل کردن این ویزای موقت به اقامت دائم میتونه براتون بسیار دشوار باشه. 

گلدن ویزای کار امارات

ویزای طلایی مخصوص امارات یکی از ویزاهایی هست که در بلند مدت و برای کار کردن در این کشور صادر میشه و محبوبیت بالایی داره. این ویزا برای کار افراد مختلف مثل سرمایه گذارها، افراد دارای تخصص های فنی و هنری تعلق میگیره و مدت اون از دو الی پنج سال و یا تا ده سال هست و با این حساب این ویزا میتونه یکی از راه هایی باشه که میشه با استفاده از اون در این کشور کار کرد.

با توجه به مدت زمانی طولانی ذکر شده برای این ویزا میشه گفت که نوعی اقامت دائم در امارات محسوب میشه و جالب هست که بعد از تموم شدن مدت اولیه اون که گفتیم دو الی پنج سال و یا ده سال هست این ویزا میتونه تمدید بشه. اما بگیم که چه کسانی واجد شرایط دریافت ویزای طلایی از طرف دولت امارات هستن؛ امارات معمولا این ویزا رو به افرادی که در زمینه های مختلف مثل ملک سرمایه گذاری میکنن، افراد کارآفرین با مدارک معتبر، اشخاصی که تو زمینه های مختلف مثل پزشکی، هنرهای تجسمی، ادبیات و.. تخصص دارن و همچنین دانشجویان و دانش آموزان و محققان ممتاز اعطا میکنه.

 ویزای کار امارات

بنابراین برای این که ویزای طلایی این کشور رو کسب کنید باید در زمینه های ذکر شده تخصص داشته باشید ولی خب این تنها یکی از شرط ها است و مسلما میدونید که کافی نیست به عنوان مثال گفتیم که افرادی که در این کشور سرمایه گذاری میکنن میتونن ویزای طلایی بگیرن ولی خب یه شرطی برای میزان سرمایه وجود داره یعنی تنها سرمایه گذرانی که حداقل ده میلیون درهم در این کشور سرمایه گذاری میکنن میتونن اقامت ده سال برای کار در این کشور رو دریافت کنن.

از هزینه های که باید برای صدور این ویزا هم بکنید بگیم که برای ویزای طلایی 5 ساله ی کار هر نفر باید 650 درهم هزینه کنه که شامل 150 درهم هزینه و مبلغ درخواست و 500 درهم هم هزینه ی صدور ویزا هست. و برای ویزای ده ساله طلایی هم مجدد 150 درهم هزینه ی درخواستتون میشه و 1000 درهم هم هزینه ی صدور این ویزا که با این حساب میشه گفت که هزینه های درخواست و صدور این ویزا مقرون به صرف هست به شرطی که بقیه ی شرط های اون رو دارا باشید.

 ویزای کار امارات

حقوق کار در امارات چقدره؟

زمانی که تصمیم به کار در کشور مقصد مهاجرتتون میگیرید مسلما یکی از فکرهایی که ذهن شما رو مشغول خواه کرد میزان دستمزد و حقوق هست که خب این میزان در امارات با توجه به تخصص شما میتونه متغیر باشه اما باید این روز هم در نظر بگیریم که امارات یکی از کشورهای ثروتمند محسوب میشه و بنابراین از این موضوع که حقوق خوب دریافت کنید نگران نباشید، اصلا یکی از موضوعاتی که در این سال های اخیر باعث شده که امارات یکی از کشورهای مقصد برای مهاجران باشه همین درآمد بالاست.

البته که یکی از مشکلاتی که در این خصوص وجود داره این هست که امارات قانون مشخصی درباره ی حداقل حقوق کار نداره و میزان دستمزد و حقوقی که دریافت میکنید به شرایطتون و درجه ی مهارت و تخصصتون بستگی داره بنابراین این رو فراموش نکنید که به هر میزان که رزومه ی قوی تر و محکم تری داشته بشید شانس بیشتری هم خواهید داشت.

 ویزای کار امارات

شرایط کار در امارات

توی این سال ها امارات به دلیلی این که نرخ بیکاری خیلی پایینی داره تبدیل شده به یکی از کشورهای مهاجر پذیر، در قسمت قبلی از حقوق و درآمد گفتیم و حالا در این قسمت از شرایط کای میخواهیم بگیم که یکی از اون ها ساعات کاری هست که توی امارات به شدت روی اون سختگیر هستن و این ساعات توی اداره ها و شرکت های مختلف این کشور از هشت و نیم صبح تا پنج و نیم و یا از نه صبح تا شش عصر هست که در مجموع میشه نه ساعت کاری و شما باید در این ساعت ها با دقت کار کنید و راهی برای از زیر کار در رفتن نیست و به جز زمان های استراحت و ناهار و نماز باید شش دانگ حواستون به کار باشه.

بنابراین توصیه ی ما این هست که اگر نظم و روتین براتون سخت هست بهتره که سراغ یه کار آزاد در این کشور برید. اگر دارای جاب آفر هستید یعنی پیشنهاد کاری از یه کافرما در دبی داشتید باید تقریبا 47 ساعت در هفته کار کنید. به طور کلی قانون مرخصی در این کشور در سال سی روز هست که بیست و دو روز اون با حقوق هست و استعلاجی هم پانزده روز با حقوق محاسبه میشه. این رو هم اضافه کنیم که شرایط کار در امارات به میزان زیادی وابسته به کارفرما هست که چه میزان حقوق براتون در نظر بگیره و یا چه امتیازهایی رو بهتون اعطا کنه.

 ویزای کار امارات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی