|

برای استایل تابستانی ۱۴۰۲ چه کیفی دست بگیریم؟

کیف زنانه ترند 1402 را بشناسید؛ یه خانم شیک پوش فقط رو انتخاب مانتو تمرکز نمی کنه!

کیف زنانه

هیچ استایل زنانه‌ای بدون کیف جذاب و کامل نخواهد بود. اکثر بانوان عاشق خرید کردن هستند مخصوصا اگر خرید کیف باشد حس خوبی به آن‌ ها می‌ دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فراموش نکنید که هیچ استایل زنانه‌ای بدون کیف جذاب و کامل نخواهد بود؛ پس همانقدر که به انتخاب مانتو و شلوار استایل خود توجه می کنید به انتخاب کیف هم توجه کنید. اگر تمایل دارید انواع کیف زنانه را بشناسید تا بهتر بتوانید آن‌ها را با توجه به نوع لباس خود انتخاب کنید، باید ابتدا با انواع کیف زنانه و ترندهای جذاب سال آشنا شوید. البته دقت کنید که علاوه بر این گفته ها شما لازم است که با توجه به استایل و مکانی که قرار است در آن حضور داشته باشید، کیف مناسبی را انتخاب کنید. به این ترتیب می‌ توانید با خیالی آسوده لوازم مورد نیازتان را در کیفتان جای دهید و از تناسب کیف با استایل خود لذت ببرید. پس انتخاب کیف مناسب به سبک استایل و یا حتی فرم اندام و جثه شما هم بستگی دارد. خوب است که بدانید یکی از دلایل اینکه خانم ها در انتخاب کیف زنانه مناسب دچار سردرگمی می شوند این است، که آن ها نسبت به اسم انواع کیف زنانه و کاربرد آنها اطلاعات کافی ندارند. پس در صورتی که در مورد هر یک از انواع کیف ها شناخت کافی داشته باشید می توانید نسبت به خرید یک کیف مناسب اقدام کنید.

اگر شما نیز جز آن دسته از خانم ها محسوب می شوید که نمی توانید خرید کیف را با اطمینان کافی انجام دهید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از کیف های زنانه و جذاب 1402 آشنا شوید.

کیف زنانه

کیف زنانه

کیف زنانه کراس بادی Crossbody 

کیف کراس بادی یکی از ترندهای جذاب در سال جدید است که به جرات می توان گفت در هر سبکی از استایل قابل استفاده و ست شدن می باشد. کراس بادی‌ نوعی از انواع کیف زنانه بنددار است که به صورت مورب در کنار بدن قرار می‌گیرد، بندهای این کیف قابل کوتاه یا بلند شدن است. پس اگر می خواهید تابستان امسال استایلی ترندی و جذاب را تجربه کنید بهتر است که یک کیف کراس بادی بخرید و در کمد خود داشته باشید. پس فرقی نمی کند که برای رفتن به مهمانی آماده می شوید و یا به خرید و خیابان می روی در هر شرایط و استایلی این کیف می تواند به کمک شما بیاید.

کیف زنانه

کیف زنانه

کیف زنانه مینی Mini bag

در میان انواع کیف زنانه، مینی‌ کیف‌ ها یا مینی بگ ها بسیار کوچک هستند، به طوری که سایز آن‌ ها می‌ تواند به اندازه کف دست یا کمی بزرگتر باشد. جالب است که بدانید این کیف ها هم مانند کیف های بالا بسیار ترند و پر طرفدار هستند و در استایل های سال جدید دیده شده است که به دفعات استفاده شده اند. البته فراموش نکنید که این کیف های جای بسیار کمی دارند و همین ویژگی باعث می شود برای استایل های کژوال مناسب نباشند. زیرا شما اگر برای مثال به خرید در خیابان بروید نیاز به کیفی بزرگ و جادار دارید تا همه وسایلتان مانند کیف پول، عینک و یا حتی موبایلتان در آن جا شود و از آنجایی که مینی کیف ها قابلیت های این چنینی ندارند، برای استایل های رسمی پیشنهاد می شوند.

کیف زنانه

کیف زنانه

کیف زنانه کلاچ Clutch

کیف‌ کلاچ به کیف‌ دستی کوچکی گفته می‌ شود که معمولا برای مهمانی‌ ها استفاده می‌ شود. کیف های کلاچ در واقع همان کیف‌ های کوچکی هستند که فقط کارت بانکی، موبایل و چیزهای اینچنینی را می‌ توان در آن ها جای داد. در طراحی این نوع کیف‌ ها معمولا از بند و دسته استفاده نمی‌ شود اما انواعی از آنها هم هستند که بندهای چرمی، زنجیری و… دارند. جالب است که بدانید این نوع کیف فقط تنها مختص خانم‌ ها نبوده و طراحان مدل‌ های مختلفی از آن را برای استایل مردانه هم نیز طراحی کرده و می‌ کنند.

کیف زنانه

کیف زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها