|

ادکلن های معروف تابستان را بشناسید

با این رایحه ها دلشو ببر؛ به نظرم با این سه تا ادکلن تابستونی خودتو از بقیه متمایز کن

ادکلن تابستونی

معرفی سه تا از محبوب ترین ادکلن های تابستونی زنانه و مردانه در شایانیوز؛ تابستون باید برای قرارهای مهم از این رایحه ها استفاده کنی تا دلشو …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که در گرم‌ ترین روزهای سال به سر می‌ بریم دمای بالای هوا و بوی عرق بدن در این فصل اتفاق آزار دهنده‌ای است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ادکلن تابستونی باید ملایم و سبک باشد یعنی عطرهایی که حاوی نت‌ های ملایم و روزمره هستند مثل رایحه مرکبات و گل‌ های معطر اما سبک. به طور کلی عطرهایی که برای استفاده روزمره طراحی شده‌ اند در فصل تابستان قابل استفاده هستند اما عطرهای سنگین که با نام عطر شب هم شناخته می‌ شوند و حاوی رایحه‌ های سنگین مثل مشک و انبر هستند برای استفاده در فصل تابستان مناسب نیستند و بر اثر گرما و رطوبت به راحتی تغییر می‌ کنند.

البته اگر جزو افرادی هستید که علاقه و یا عادت به عطرهای سنگین و شب دارید می توانید به جای عطرهای سبک از چند یا عطر ملایم استفاده نمایید، برای مثال بعضی از عطرها هستند که دارای رایحه ملایمی هستند ولی در کنار هم اگر استفاده شوند می توانند رایحه هایی جذاب و مناسب برایتان به ارمغان آورند. به عنوان مثال ترکیب رایحه یاسمن با رایحه رزماری، گل مریم یا لیمو ترکیبی بهشتی و خوشبو ایجاد خواهند کرد.

یکی دیگر از پیشنهاد ها برای انتخاب ادکلن تابستونی 2023 این است که آن را از رایحه های خوراکی انتخاب کنید برای مثال رایحه پرتقال، لیمو و یا ادویه می توانند گزینه های مناسبی باشند. با توجه به توضیحات بالا فراموش نکنید که اگر برای یک تابستان جذاب آماده می شوید باید ابتدا با ادکلن های معروف و ترند سال آشنا شوید زیرا در این حالت ترندی و دلربا تر در ذهن ها خواهید ماند. در ادامه این مقاله همراه ما باشد تا با جدیدترین و معروف ترین ادکلن تابستونی 2023 آشنا شوید.

ادکلن تابستونی

عطر مردانه جیمی چو اربن هیرو؛ ادکلن تابستونی مردانه و محبوب

ژولز دده (هنرمند خیابانی مشهور) چهره برگزیده کمپانی جیمی چو برای عطر اوربان هیرو است؛ ‌مردی با اعتماد به‌ نفس، مرموز و عصیانگر. عطر مردانه جیمی چو اربن هیرو که انتخاب ایده‌ آلی برای شب‌ های پُرماجرای شهری است، سرشت چوبی غلیظی دارد و رایحه‌ های کهربای خاکستری و چرم در آن برجستگی خاصی به خود گرفته‌اند. برای توضیح بیشتر باید گفت که این ادکلن تابستونی با نت اولیه فلفل شروع می شود و با نت های میانی خس خس، اقاقیای پالیساندر به اوج می رسید و با نت های چرم، عنبر به پایان می رسد.

این ادکلن جذاب در سال 2019 به دنیای عطر و ادکلن مردانه معرفی شد و می توان گفت از همان سال تا کنون در رده محبوب ترین ادکلن های مردانه بوده است.

ادکلن تابستونی

ادکلن تابستونی

عطر مون بلان سیگنچر ابسولو؛ به این میگن ادکلن تابستونی زنانه

عطر مون بلان سیگنچر ابسولو نسخه جدید، بروز و ماندگارتر عطر مون بلان سیگنچر است که ظرافت جاودانه یک زن را منتقل می کند. این ادکلن تابستونی زنانه عطری درخشان است که از عنصر مهم دیگری از DNA این برند یعنی طلا استفاده می کند. این عطر با الهام از روح ابزارهای نوشتاری نمادین مون بلان طلایی ساخته شده است. این جزئیات ظریف است که الهام بخش عطرسازان برای طراحی می باشد. این عطر جذاب با نت های نارنگی یافا، گل یلانگ، گل صدتومانی، مگنولیا شروع می شود و با نت های لوبان ، مشک ، وانیل به پایان می رسد.

عطاران این ادکلن تابستونی ناتالی گراچیا چتو، گیلوم فلاورینگ هستند و برای اولین بار این عطر را در سال 2020 یه دنیای رایحه های جذاب معرفی کردند.

ادکلن تابستونی

ادکلن تابستونی

عطر زنانه شنل پاریس پاریس، ادکلن تابستونی با رایحه اروپایی

عطر زنانه شنل پاریس پاریس، ادکلنی شیک و خوش بو می باشد که در سال 2022 به بازار عرضه شده است. این ادکلن تابستونی و جذاب از نت های اولیه لیمو ترش، فلفل صورتی، مرکبات شروع می شود و با نت های رز و نعناع هندی به پایان می رسد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در ماه می بود که شنل از کالکشن عطرهای Les Eaux De Chanel رونمایی کرد؛ کالکشنی که شامل سه عطر جذاب ادو تویلت به نام پاریس پاریس، پاریس بیاریتز و پاریس ونیز می باشد. نام این کالکشن براساس سفرها و پیوند میان گابریله شنل و بعضی از شهرهای جهان در طول زندگی حرفه‌ای او انتخاب شده است تا بتواند احساس طراوت و سبکی نهفته در خاطرات سفر را آشکار کند.

ادکلن تابستونی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها