|

کت کراپ به چه کسانی می آید؟

به نظرت مانتو کوتاه یا کت کراپ بهت میاد؟ مانتوهای ترند 1402 را با احتیاط انتخاب کنید

مانتو کوتاه به چه کسانی می آید؟

یکی از چیزهایی که باید در انتخاب مانتو به آن دقت کنید، اندام و قدتان است. پس فراموش نکنید که انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطه عکس دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از آنجایی که مانتو یک آیتم اصلی و تاثیر گذار در استایل خانم های ایرانی محسوب می شود، بهتر است قبل از خرید مانتو با یک سری از قواعد و اصول استایل و انتخاب لباس آشنا باشید. برای مثال یکی از چیزهایی که باید در انتخاب مانتو به آن دقت کنید، اندام و قدتان است. پس فراموش نکنید که انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطه عکس دارد. یعنی هر چه قد بلندتری داشته باشید می توانید مانتو کوتاه تری را انتخاب نمایید و هرچه قد کوتاه تری داشته باشید می توانید مانتو بلند تری را انتخاب کنید. البته این قانون به صورت کلی است و دارای استثناهایی هم می باشد. مسئله مهم این است که بدانید شما با انتخاب لباس و استایل مناسب می توانید نقص های بدنی و اندام خود را بپوشانید و تا حدودی آنگونه که دوست دارید دیده شوید، پس انتخاب لباس مخصصا آیتم های مهمی مانند مانتو را دست کم نگیرید. حال اگر می خواهید برای تابستان امسال از کت کراپ یا مانتو سوزن دوزی کوتاه که بسیار ترند شده است استفاده کنید، به نظرتان بهتر است کدام نوع ان را انتخاب نمایید تا به اندام و نوع استایل شما بیاید.

اگر قد کوتاه و اندام ریزی دارید پیشنهاد ما برایتان مانتوهای فون، پیلی دار یا چین دار است، پس می توان گفت مانتوهای عروسکی گزینه های مناسبی برای شما هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های تابستانی و جذاب برای همه فرم های بدنی آشنا شوید.

کت کراپ+کت سوزن دوزی

کت کراپ+کت سوزن دوزی

کت کراپ؛ ترند جذابِ تابستان 1402 به چه کسانی می آید؟

کت کراپ یکی از ترندهای جذاب  و دوست داشتنی دنیای مد است که به تازگی با استقبال فراوانی از سمت خانم های شیک پوش و خوش سلیقه رو به رو شده است. ولی آیا این مانتو برای شما و یا فرم بدنیتان مناسب است؟ در جواب سوال عجله نکنید و به قد خود دقت کنید، اگر قد بلندی دارید می توانید تابستان امسال را با این کراپ و یک شومیز برای زیرش به یک تابستان جذاب و لوکس تبدیل کنید و اگر هم که قد نسبتا کوتاهی دارید پیشنهاد ما برای شما انتخاب یک سارافون بلند برای زیر کت کراپ است. زیرا در این حالت هم استایل ترندی را تجربه خواهید کرد هم قد بلندتر دیده خواهید شد. اگر یادتان باشد در قسمت بالا گفتیم که در قوانین و اصول ست کردن لباس ها در استایل استثنا هم وجود دارد و کت کراپ و پیراهن را می توان یک استثنا دانست.

کت کراپ+کت سوزن دوزی

کت کراپ+کت سوزن دوزی

مانتو کتی یا کت سوزن دوزی؟ هم قد کوتاه ها هم قد بلند ها با احتیاط انتخاب کنند!

فراموش نکنید که مانتوهای کوتاهی که قدشان فقط تا زیر باسن میرسد قد شما را بلندتر نشان می دهند. ولی به شرطی که  مانتو انتخابی شما فیت بدن باشد، زیرا در این حالت شما کشیده تر دیده خواهید شد نه در حالتی که اور سایز باشد، مانتوهای اورسایز می توانند اثر معکوس بگذارند. چه کت شما ساده باشد چه سوزن دوزی و ترند فرقی ندارد، اگر بای تابستان امسال تصمیم گرفته اید مانتو کتی بپوشید بهتر است برای انتخاب شلوار به قد خود دقت نمایید. برای مثال اگر قد بلندی دارید می توانید از شلوار کوتاه راسته و اگر هم قد کوتاهی دارید می توانید از شلوار بوت کات بلند برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید.

کت کراپ+کت سوزن دوزی

Unt23شکت کراپ+کت سوزن دوزی6itlssed

مانتو کوتاه عروسکی به چه کسانی می آید؟

فراموش نکنید که مانتوهای عروسکی آن هم از نوع کوتاه می توانند گزینه های مناسبی برای خانم های لاغر اندام و ریزه باشند. پس اگر اندام درشت و قد بلندی دارید بهتر است به سراغ انتخاب این مدل از مانتوها نروید. پس اگر اندام ریزه ای دارید و می خواهید تا حدودی درشت تر از آنچه هستید دیده شوید می توانید برای تابستان امسال یک مانتو عروسکی و فانتزی با قد کوتاهر ا خریداری نمایید و برای ست کردنش هم از شلوارهای راسته و یا مام فیت استفاده کنید. البته فراموش نکنید که انتخاب مدل شلوار تا حدودی به مدل مانتو نیز بستگی دارد.

کت کراپ+کت سوزن دوزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها