|

تابستان چه شلواری بپوشیم؟

تابستون شلوار تابستونی میطلبه؛ پس بیخیال شلوار جین های ضخیم شو و شلوار نخی بپوش

شلوار تابستونی

شلوار جزو جدا نشدنی استایل روزانه همه ما است؛ به همین دلیل انتخاب یک شلوار راحت و مناسب فصل همیشه شما را شیک‌ پوش‌ تر نشان می‌ دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فراموش نکنید که با تغییر فصل نه تنها مانتو بلکه همه آیتم های استایل تغییر می کنند، پس فراموش نکنید که شلوار  یا شال  اکسسوری های استایلتان هم باید حال و هوای تابستان را به خود بگیرند. شلوار جزو جدا نشدنی استایل روزانه همه ما است؛ به همین دلیل انتخاب یک شلوار راحت و مناسب فصل علاوه بر این که شما را شیک‌ پوش‌تر نشان می‌دهد، باعث ایجاد احساس آسایش و راحتی شما در طول روزهای گرم تابستانی نیز خواهد شد. پیشنهاد ما برای روزهای گرم سال شلوار پارچه ای است، حال این شلوار پارچه ای می توانید یک شلوار لینن و یا یک اورال نخی و جذاب باشد که برای زیر مانتو تابستانی استفاده می شود. در نهایت پس فرقی ندارد به چه سبکی لباس می پوشید شما می توانید در هر سبک و استایلی از شلوار تابستانی در فصل تابستان استفاده کنید. البته فراموش نکنید که اگر از استایل های ترندی هم استقبال می کنید می توانید از شلوارهای ترند با جنس های مناسب فصل استفاده کنید تا علاوه بر اینکه ترندی و مد روز پوشیده اید، راحت و خنک تابستان را سپری کنید.

پس به طور کلی در زمان خرید شلوار تابستانی، باید ویژگی های مختلفی که گفته شد، مد نظر قرار داده شوند. همین طور باید به ترند بودن مدل شلوار در هر تابستان توجه نمایید و به سراغ پر فروش ترین آن ها بروید تا از غافله مد و استایل عقب نمانید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شلوار تابستانی آشنا شوید.

شلوار تابستانی

شلوار تابستانی

اورال بپوشید؛ اونم از نوع تابستانی و خنکش

یکی از پیشنهاد های ما برای ست کردن مانتو جلوباز و تابستانی می تواند اورال باشد، البته نه هر اورالی. بلکه یک اورال نخی و جذاب که بتواند علاوه بر استایل جذاب استایلی خنک و تابستانی را برایتان بسازد. فراموش نکنید که شلوار تابستانی نباید زیادی جذب باشد و به بدن بچسبد، پس بهتر است اورالی که انتخاب می کنید دارای تن خور آزاد و راحت باشد. حتی اگر شلوار اورال شما راسته یا خمره ای است سعی کنید سایز آن را راحت انتخاب نمایید. برای تکمیل استایل خود با این لباس های جذاب فقط کافی است که به سراغ انتخاب یک کفش و شال مناسب بروید زیرا دغدغه انتخاب شومیز و یا تاپ هم برای زیر مانتو تا حدودی از شما گرفته خواهد شد.

شلوار تابستانی

شلوار تابستانی

شلوار پارچه ای بگ را فراموش نکنید؛ البته نه هر بگی

شلوار بگ یکی از شلوارهای ترند و جذاب 1402 داست که در هر قالب و جنسی که باشد می تواند استایل شما را از یک استایل ساده به یک استایل متفاوت و جذاب تبدیل کند. پس اگر می خواهید تابستان را متفاوت تجربه نمایید بهتر است تا از یک شلوار بگ برای تکمیل استایل خود استفاده کنید، ولی به نظرتان چه نوع شلوار بگی؟ شلوار بگی که برای تابستان استفاده می کنید باید جنس متفاوتی داشته باشد برای مثال شلوارهای پارچه ای و نخی می توانند گزینه های مناسب تری استایل تابستانی شما باشند، پس بهتر است که به سراغ شلوار جین های بگ نروید. زیرا این شلوارها معمولا دارای تن خورهای سنگین و گرم هستند و هیچ همخوانی ای با استایل تابستانی ندارند.

شلوار تابستانی

شلوار تابستانی

شلوار مام استایل یا خمره ای؛ راحت و ترندی لباس بپوشید

به طور کلی شلوار زنانه مناسب تابستان باید آزاد و راحت باشد. همین طور جنس پارچه آن باید نرم و لطیف باشد به طوری که در عین حال که سبک است شما را شیک نشان دهد. البته نباید فراموش کنید که شلوار باید فرم پا ها و اندام شما تناسب لازم را داشته باشد. به همین دلیل لازم است به خوبی فرم بدن خود را شناسایی کنید تا در زمان خرید شلوار تابستانه با مشکل مواجه نشوید. برای مثال شلوار مام استایل یکی از شلوارهای ترندی است که به خاطر نوع طراحی ای که دارد می تواند گزینه مناسبی برای تابستان باشد ولی ممکن است پاهای شما را پر تر نشان دهد، پس برای افرادی که چاق هستند شلوار مناسبی نیست.

شلوار تابستانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی