|

ژل بزنیم یا فیلر

تفاوت ژل با فیلر چیست؟ اگه دنبال لب روسی و گونه های برجسته ای اول ببین کدومش بهتره

تفاوت ژل با فیلر

اگر تصمیم دارید عیوب پوست صورت خود مانند چین و چروک، اسکار، افتادگی و … را اصلاح کنید، می‌توانید با تزریق ژل یا فیلر به هدف خود برسید. …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر شما هم مانند هر خانم زیبا جویی تصمیم دارید عیوب پوست صورت خود مانند چین و چروک، اسکار، افتادگی و … را اصلاح کنید، می‌توانید با تزریق ژل یا فیلر به هدف خود برسید. البته داشتن لب روسی و گونه های زیبا نیازمند دانشی است که تا حدودی باید قبل از انتخاب روش مناسب برای خود کسب کنید. برای مثال خوب است که بدانید تفاوت ژل با فیلر چیست؟ یا برای اینکه کدامیک از آن ها برای سن شما و مدل مد نظر شما مناسب تر است. فیلر و ژل  مواد خاصی هستند که در پزشکی زیبایی برای اصلاح عیوب پوست مانند چین و چروک یا اسکار (از آکنه، جراحی و غیره) استفاده می شوند. فرق ژل و فیلر در هزینه، ماندگاری، میزان عوارض و … است که بهتر است هر کدام از این تفاوت ها را بشناسید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. البته فراموش نکنید که این دو مورد تنها گزینه‌ های شما نیستند، شما همچنین می‌ توانید از روش تزریق چربی به صورت استفاده کنید که روش نسبتا مناسبی هم می باشد.

در ابتدا خوب است که بدانید فیلر ماده‌ ای مانند ژل است که کاربرد اصلی آن تزریق برای پر کردن حجم و یکدست کردن سطح پوست و همچنین حجم‌ دهی به نواحی مختلف صورت است. فیلرها به دلیل تاثیر چشم‌ گیری که در جوان‌سازی و اصلاح عیوب صورت دارند، این روزها بسیار پرطرفدار هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های تزریق ژل و فیلر آشنا شوید.

تفاوت ژل با فیلر

تفاوت ژل با فیلر

فیلر چیست؟ جوانی را به خودتان هدیه دهید

برای درک بیشتر تفاوت بین فیلر و ژل خوب است که بدانید فیلرها انواع متفاوتی دارند و باید بسته به هدف شما از فیلر مناسبی استفاده کرد. البته اگر بخواهیم آن ها به چند دسته کلی تقسیم کنیم باید بگوییم فیلر ها به سه دسته متفاوت تقسیم می‌ شوند. برای مثال می توان گفت فیلر ها به یک نوع فیلرهای قابل جذب یا بیولوژیکی، نیمه مصنوعی یا نیمه دائمی و یا مصنوعی یا دائمی تقسیم می شوند. حال که می دانید فیلر ها چه دنیای متنوع و بسیار پیچیده ای دارند بهتر است بدانید که کدامیک از این مدل ها برای شما مناسب است. برای مثال اگر به دنبال یک نمونه طبیعی و در عین حال موقت هستید که اگر دلتان را زد همیشه همراهتان نباشد می توانید از نوع اول یعنی فیلرهای بیولوژیکی و قابل جذب استفاده کنید. زیرا این فیلرها ظاهر طبیعی تری دارند.

تفاوت ژل با فیلر

ژل چیست؟ آیا برای لب روسی ژل گزینه بهتری است؟

حال که می دانید فیلر چیست خوب است بدانید که دقیقا چه تفاوتی با ژل دارد و یا دقیقا کدامشان برای استفاده شما مناسب تر است. ژل‌ ها نوعی ماده مصنوعی هستند که برای از بین بردن شیارهای عمیق پوستی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. پس باید متذکر شد که مصنوعی بودن ژل اصلی‌ ترین تفاوت آن با فیلر است. پس طبیعی است که زمانی که متخصص برای برطرف کردن مشکلات پوستی از ژل استفاده می‌ کند، نتیجه به‌ سرعت و در کوتاه‌ترین زمان مشخص خواهد شد. البته فراموش نکنید که ژل ممکن است بعد از تزریق کم یا زیاد شود و یا تغییر حالت دهد. به همین خاطر اکثر پزشک های زیبای بعد از گذشت 15 روز از تزریق از بیمار خود می خواهند تا برای چک مجددا به مطب مراجعه کند.

تفاوت ژل با فیلر

تفاوت فیلر با ژل؟

حال که به صورت جداگانه با فیلر و ژل آشنا شده اید می دانید که تا به اینجا مصنوعی بودن ژل اصلی‌ ترین تفاوت میان این دو روش است. البته فرق ژل و فیلر بیشتر از این مورد است، به‌ طوری‌که باید گفت از فیلر معمولا برای برطرف کردن شیارهای نیمه عمیق، مانند شیارهای زیر چشم یا اسکارهای روی پوست استفاده می‌ کنند. این در حالی است که ژل برای شیارهای عمیق مورداستفاده قرار می‌ گیرد و متخصص می‌ تواند با استفاده از آن عیوب و شیارهای عمیق صورت را برطرف کند. البته در مورد عوارض هم این دو روش متفاوت هستند، به طوری که می توان گفت استفاده از فیلر روش کم خطرتری است.

تفاوت ژل با فیلر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها