|

معرفی انگشترهای ترند ۱۴۰۲

معرفی جذاب ترین اکسسوری تابستون 1402؛ معجزه انگشتر های لوکس و ترندُ دست کم نگیرید

انگشتر طلا

انگشتر یکی از اکسسوری های جذاب و پر کاربرد دنیای مد امروز است، پس فرقی ندارد انگشتر طلا یا غیر طلا، فقط کافی است ترندهای جدید را بشناسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با تغییر سال و تغییر ترندهای دنیای مد همانطور که به سراغ انتخاب مانتو ترند سال می روید، خوب است که ترندهای جذاب اکسسوری ها را هم در سال جدید بشناسید. اکسسوری ها از آیتم های بسیار تاثیر گذار استایل هستند، شاید برایتان کمی عجیب باشد ولی به این دلیل می گوییم تاثیرگذار که این تزئینات توانایی این را دارند تا استایل ساده و معمولی شما را به یک استایل شیک و لوکس تبدیل کنند. حال که تا حدودی با توانایی و معجزه اکسسوری در استایل آشنا شدید، بهتر است که با انگشتر های ترند سال هم آشنا شوید. دستان شما نشان دهنده شحصیت و منش شما هستند پس تمیزی و ظاهر شیک دست هایتان را هرگز فراموش نکنید. البته این به این معنا نیست که حتما باید از انگشتر طلا استفاده کنید تا ظاهری لوکس داشته باشید فرقی ندارد انگشتر جواهر به دست دارید و یا انگشتر نقره، فقط باید بلد باشید تا انگشتری مناسب استایل و سبک خود انتخاب کنید. انتخاب انگشتر زیبا با شناخت انواع انگشتر برایتان کار راحت تری خواهد بود، پس بهتر است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع انگشتر ترند زنانه آشنا شوید.

انگشتر یکی از نمادین‌ ترین نوع های زیورآلات است زیرا بعضی از انگشترها حلقه ازدواج هستند و بعضی از انگشترها میراث خانوادگی اشخاص می باشند که از مادر یا پدر آنها به ارث رسیده‌ اند. پس از هر نوعی که باشد فرقی ندارد در کل حلقه‌ های ویژه انگشت دست را انگشتر نیز می‌ گویند.

انگشتر

انگشتر

انگشتر جواهر؛ جذاب ترین اکسسوری تاریخ را فراموش نکنید

یکی از جذاب ترین و رایج ترین اکسسوری هایی که برای دست انتخاب می شود را می توان انگشتر جواهر دانست، این نوع انگشتر معمولا در کنار بخش فلزی خود دارای نگین هستند. حال این نگین ها می توانند از جنس جواهر یا هر نوع سنگ یا شیشه دیگری باشند ولی در کل به انگشترهای دارای نگین انگشترهای جواهر می گویند. یکی از رایج ترین نوع های این انگشتری انگشتر نشان و یا مراسم بله برون است که در سرتاسر دنیا این انگشتر به یک شکل مرسوم می باشد. پس اگر می خواهید تابستان امسال را براق و ترندی بگذرانید فراموش نکنید که یک انگشتر جواهر در دستان شما می تواند حکم معجزه را داشته باشد.

انگشتر

انگشتر

ترندهای طلایی و فانتزی جدید را بشناسید

یکی از انگشترهای ترند در سال جدید بعد از انگشتر جواهر انگشتر طلا به شکل ساده و بدون نگین است، البته این انگشترها با انگشتر های طلا به شکل سنتی کمی تفاوت دارند. برای مثال شما شاهد انگشتر های مینیمال و یا دارای طرح های ماکسیمال و هندسی هستید که باید نسبت به سلیقه و سبک استایل خود دست به انتخاب یکی از این مدل ها بزنید. فراموش نکنید این انگشترها الزاما نباید از جنس طلا باشند منظور از طلا رنگ آن ها است، پس اگر تمایلی به استفاده از انگشترهای طلای سایز بزرگ به صورت روزمره ندارید می توانید از نوع های دیگری مانند استیل استفاده کنید. انگشترهای استیل ظاهری کاملا مشابه انگشترهای طلا دارند ولی به گران قیمتی آن ها نیستند.

انگشتر

انگشتر

ترند چشم نظر، از بلا و چشم به دور باشید

یکی از اکسسوری های ترند در سال های اخیر را می توان چشم نظر نام برد، این چشم نظرها در طرح ها و مدل های مختلف و برای استفاده های گوناگون معمولا طراحی و تولید می شوند. پس اگر به دنبال یک اکسسوری ترند و در عین حال جذاب برای دستان خود هستید بهتر است که یک انگشتر چشم نظر فانتزی را برای خود انتخاب کنید تا استایل خود شما را تکمیل نماید و در عین حال چشم و بلا را شما دور نماید. البته اگر هم که به این اعتقادات پایبند نیستید می توانید به دلیل جذایبت و ترندی بودن این انگشترها به سراغ انتخاب آن ها بروید.

انگشتر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها