|

بررسی استایل الناز شاکر دوست و برادرش در عروسی گلزار

تیپ سیندرلای سینما و برادرش تو عروسی محمد رضا گلزار؛ داداش الناز خودش یه پا دوماد شده

عروسی گلزار

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است که به همراه برادرش در مراسم عروسی محمد رضا گلزار حضور پیدا کرده بود.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید الناز شاکردوست به عنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمده است و یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچکتر بنام الیکا دارد. یکی از نکته هایی که در مورد این بازیگر جوان وجود دارد حضور او به همراه برادر و خواهرش در مراسم های هنری و یا جشنواره ها است. به طوری که در هر فضای اینترنتی ای می توانید با سرچ کلمه برادر الناز شاکردوست این تصاویر را مشاهده کنید. حال همانطور که توضیح دادیم خیلی به ندرت پیش آمده است که الناز شاکر دوست به تنهایی در مراسمی حضور پیدا کند. پس می توان گفت حضور او به همراه برادرش در مراسم عروسی محمد رضا گلزار اصلا اتفاق عجیب نخواهد بود؛ البته خوب است که بدانید علاوه بر این ها علی و الناز هر دو با این تازه دوماد سینمای ایران دوستی و رفت و آمد خانوادگی دارند.

جالب است که بدانید الناز شاکردوست از بازیگران مجرد کشورمان است و تاکنون هیچ اطلاعاتی از ازدواج و همسر او منتشر نشده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با دوتا از جدیدترین استایل های کلاسیم و مجلسی اناز شاکر دوست و برادرش آشنا شوید.

استایل الناز در عروسی گلزار

استایل الناز در عروسی گلزار

استایل الگانت الناز شاکر دوست و برادرش در مراسم عروسی گلزار

در ابتدا خوب است که بدانید استایل الگانت نوعی سبک مد است که در آن زیبا و ساده به نظر می‌ رسید. هر لباس یا مدی که شیک به نظر می‌ رسد را می‌ توان سبک الگانت در نظر گرفت. فراموش نکنید که هر چیزی که ساده و شیک باشد ولی جزئیات کمی داشته باشد، الگانت محسوب می شود. از سوی دیگر، هر چیزی که بیش از حد جسورانه و پر از جزئیات باشد، جزو سبک الگانت محسوب نمی‌ شود. پس با نگاهی سطحی هم به استایل برادر الناز و خودش می توان گفت هر دوی آن ها از این سبک برای انتخاب لباس هایشان در مراسم عروسی محمد رضا گلزار استفاده کرده اند.

استایل الناز در عروسی گلزار

استایل الناز در عروسی گلزار

با استایل شخصی علی شاکر دوست آشنا شوید

به طور کلی اگر بخواهیم درباره سبک شخصی علی شاکردوست در استایل صحبت کنیم باید بگویم که او بر خلاف خواهرش که در بیشتر اوقات الگانت و یا کلاسیک می پوشد، کژوال پوش است. البته فراموش کنید که در بسیاری از اوقات این الزام به وجود می آید که برای شرکت در برخی از مهمانی ها و یا دورهمی ها از لباس های راحت استفاده کنید. یکی از دلایل انتخاب این استایل به عنوان استایل شخصی مخصوصا از سمت اقایان این است که این استایل دارای سادگی خاصی است و باعث می شود تا فرد هنگام استفاده از این سبک احساس آرامش کند.

استایل الناز در عروسی گلزار

استایل الناز در عروسی گلزار

سبک شخصی سیندلاری سینمای ایران در انتخاب لباس

الناز شاکردوست برحلاف برادر کژوال پوشش معمولا کلاسیک لباس می پوشد و برای انتخاب لباس هایش وقت می گذارد. لباس کژوال به لباس های گفته می شوند که حالت رسمی ندارند. این لباس ها جزو لباس های راحتی و زیبا هستند که از آن ها در موقعیت ها و مراسم های غیر رسمی استفاده می کنند. ولی جالب است که بدانید لباس های کلاسیک و یا الگانت کاملا برعکس هستند و برای مرام های رسمی بسیار استفاده می شوند. همانطور که در تصاویر پایین می بینید الناز شاکر دوست در بیشتر استایل هایش جسورانه کلاسیک می پوشد.

استایل الناز در عروسی گلزار

استایل الناز در عروسی گلزار

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل الناز شاکر دوست قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی