|

برای استایل تابستانی چه رنگ مانتویی بپوشیم؟

اگه نمیدونی برای تابستون امسال مانتو چه رنگی بپوشی نگران نباش؛ معرفی سه رنگ ترند 1402

مانتو آبی

مانتو به عنوان اصلی ترین لباس خانم ها بیشترین تاثیر را در ظاهر و احساس گرما و سرما دارد. دنیای مانتوهای تابستانی بسیار متنوع و شاد است..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  جالب است که بدانید رنگ مانتو ارتباط مستقیمی با فصل و نوع استایل شما دارد. برای مثال این که در چه فصلی هستید و یا برای رفتن به کجا آماده می شوید، همگی بر روی انتخاب رنگ مانتو تاثیرگذار هستند. از آنجایی که تابستان فصل رنگ ها است ممکن است کار انتخاب رنگ مانتو برای شما در این فصل کمی دشوارتر از فصل های دیگر باشد. همه دوست دارند در تابستان رنگ های روشن بپوشند؛ اما فراموش نکنید که استفاده از رنگ های مختلف بسیار شاد و مفرح است و انرژی خوبی به شما می دهد. البته دلیل دیگر استفاده از رنگ های روشن این است که این رنگ ها گرمای کمتری را جذب می کنند. پوشیدن رنگ های تیره در این فصل توصیه نمی شود زیرا این رنگ ها گرمای تابستان را برای شما دو چندان می کند. مانتو به عنوان اصلی ترین لباس خانم ها بیشترین تاثیر را در احساس گرما و سرما و ظاهر استایل آن ها دارد. حال اگر می خواهید بدانید مانتو تابستانی مناسب برای سال 1402 چه نوع مانتویی است باید بگوییم که برای امسال بهتر است از مانتو سرخابی، مانتو آبی کاربنی و یا سبز استفاده کنید.

رنگ های نام برده شده در قسمت بالا رنگ هایی هستند که در تمام کالکشن های سال جدید حضور داشتند، پس می توان از آن ها به عنوان رنگ های ترند سال هم نام برد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا مانتو مدرن و جذاب برای تابستان آشنا شوید.

مانتو تابستونی

مانتو تابستونی

مانتو سرخابی بپوشید؛ تن پوشی از گل های بهاری

رنگ سرخابی یکی از رنگ هایی است که در سال های اخیر برای تابستان و مانتو بسیار استفاده شده است. دنیای مد و فشن پذیرفته که رنگ‌ ها ربطی به جنسیت ندارند. برای همین دیگر بهتر است که همه ما هم از برچسب‌ زدن به رنگ‌ هایی مانند صورتی یا سرخابی کوتاه بیاییم. صورتی درخشان رنگ زیبایی برای تابستان است و زن و مرد هم ندارد. برای مثال شما می توانید تاپ، پیراهن، شلوار، مانتو کتی و هر بخشی از استایلتان را که از این رنگ انتخاب کنید و اطمینان داشته باشید که نشان از خوش‌ سلیقگی‌تان خواهد داشت. یکی از جذابیت‌ های رنگ سرخابی، هماهنگی‌ اش با انواع طیف رنگ پوست است.

مانتو تابستونی

مانتو تابستونی

مانتو آبی نفتی بپوشید؛ به زندگی خود روح ببخشید

اگر بخواهیم یکی از جذاب ترین طیف های آبی را مثال بزنیم به جرات می توان آبی نفتی یکی از آن ها است. پس اگر می خواهید تابستان امسال را شیک و زیبا بگذرانید بهتر است به فکر خرید یک مانتو آبی نفتی برای خود باشید. آبی نفتی تاحدی در دسته رنگ‌ های خنثی قرار می‌ گیرد، بنابراین تقریبا با هر رنگی سازگاری دارد. یکی از پیشنهادها، استفاده از رنگ‌ هایی از طیف دیگر آبی در کنار آن است. البته اگر به استایل مونوکروم علاقه ای ندارید می توانید از رنگ بنفش، زرد و یا سبز برای ست کردن مانتو خود کمک بگیرید.

مانتو تابستونی

مانتو تابستونی

برای تابستان امسال مانتو سبز را فراموش نکنید

برای استایل های تابستانی رنگ سبز می تواند پیشنهاد بسیار مناسبی باشد، زیرا با سفید، خاکی، سرخابی و یا حتی آبی نفتی هم بسیار بسیار ترکیب زیبایی می سازد. آرام پرشیطنت تناقض جالبی است، جالب است که بدانید سبز دقیقا همین ویژگی‌ را دارد. این رنگ بسیار ملیح است اما چنان شور و نشاطی در بافت‌ های خودش دارد که تماشای استایلی به این رنگ هم می‌تواند شادی‌ بخش باشد. اگر بخواهیم به طور کلی نتیجه گیری کنیم باید بگوییم که این سه رنگ تابستانی که برای 1402 معرفی شدند همگی با یکدیگر هم دارای هارمونی و قابل ست شدن هستند.

مانتو تابستونی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی