|

بررسی استایل ساناز سعیدی

استایل ماکسیمال و گل گلی ساناز سعیدی در اکران قدغن؛ خانم وکیل نیوکمپ چه رنگ رنگی پوشه!

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی یکی از بازیگران خوش چهره ایران است که در اکران فیلم سینمایی قدغن که در آن بازی کرده است با تیپ متفاوت خود سوژه عکاسان شده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ساناز سعیدی متولد ۲۴ فروردین ۱۳۶۸ در تهران و بازیگر ایرانی است، او مدرک مهندسی معماری می باشد. جالب است که بدانید این بازگیر خوش چهره و چشم رنگی دوره بازیگری را در کلاس‌ های امین تارخ گذرانده و فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرده است. او اولین بار در سریال پریا نقش کوتاهی را بازی کرد و سپس در سریال نفس نقش اصلی داستان را بر عهده داشت. البته اوج شهرت ساناز سعیدی در تلویزیون را می توان بازی در سریال بچه مهندس در نقش مادرخوانده جواد جوادی (مامان صدیقه) دانست. هم اکنون هم می توان گفت بیشتر افراد این بازیگر خانم را با ایفای نقش خانم وکیل در سریال نیوکمپ به یاد می آورند. اگر بخواهیم از زندگی هنری این خانم بازیگر عبور کنیم و نگاهی هم به استایل و سبک لباس پوشیدن آن بیاندازیم باید بگوییم که این خانم بازیگر در بیشتر مواقع کژوال می پوشد، ولی در بعضی از مراسم ها هم دیده شده است که با ظاهر ماکسمال و شلوغ حضر پیدا کرده است. در نتیجه می توان گفت او هر چیزی را دوست داشته باشد می پوشد و از سبک شخصی در استایل ساناز سعیدی خبری نیست.

برای آشنایی بیشتر با سبک ماکسیمال می‌توان به پوشیدن چند لایه لباس با رنگ‌های شاد و به اصطلاح جیغ اشاره کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های ساناز سعیدی آشنا شوید.

استایل ساناز سعیدی

استایل ساناز سعیدی

استایل ماکسیمال ساناز سعیدی در اکران مردمی قدغن

خب همانطو که اشاره کردیم ساناز سعیدی تا حدودی ماکسیمال پوش است و برای نمونه می توان استایل او در مراسم اکران مردمی فیلم قدغن را مثال زد. افرادی که به سبک ماکسیمال لباس می پوشند باید به اندازه‌ کافی جسور باشند چرا که با پوشیدن لباس‌ های متفاوت، طرح‌ های شلوغ و رنگ‌ های بولد جلب توجه خواهند کرد. اما دقت داشته باشید که این شلوغی به معنی شلخته بودن نیست، بلکه باید با توجه به سلیقه‌ شخصی‌ خود به نحوی هوشمندانه آیتم‌ های ماکسیمال را با یکدیگر ترکیب کنند که استایل‌شان شلخته به نظر نرسد. همانطور که در تصاویر پایین می بینید ساناز سعیدی تا حدودی در این سبک از استایل موفق بوده است.

استایل ساناز سعیدی

استایل ساناز سعیدی

استایل چرم و دارک ساناز سعیدی در دل طبیعت

فراموش نکنید که بیشتر استایل های چند لایه مورد توجه سبک ماکسیمال قرار دارند. نکته جالب این است که افراد در نوع از سبک در خصوص جنس لباس محدودیت خاصی وجود ندارد و از هر جنس پارچه‌ ای می‌ توانند استفاده کنند. ولی باید دقت داشته باشید که پوشیدن لباس های چرم بیشتر از پوشیدن هر مدل لباسی ممکن است به استایل شما حس و حال ماکسیمال ببخشد. همانطور که در تصاویر پایین می بینید ساناز سعیدی در خیلی از استایل های شخصی خود از لباس های چرم و یا لباس هایی که با چرم تزئین شده اند استفاده کرده است.

استایل ساناز سعیدی

استایل ساناز سعیدی

ساناز سعیدی ورزشی پوش با بوت های نظامی

جالب است که بدانید ساناز سعید یه همان اندازه که به استایل و سبک ماکسیمال علاقه دارد ب استایل و سبک اسپرت و ورزشی نیر علاقه دارد. همانطور که در تصاویر پایین مشاهده می کنید این بازیگر خانم برای استایل شخصی خود گاها از کاپشن های ورزشی و یا سبز ارتشی استفاده می کند، که می توان گفت این ویژگی تا حدودی استایل او را به همان استایل خیابانی و یا روزمره نزدیک می کند. افراد برای استایل های اینچنینی معمولا لباس هایی را انتخاب می کنند که در آن ها احساس راحتی کنند و در استفاده طولانی مدت اذیت نشوند.

استایل ساناز سعیدی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل ساناز سعیدی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها