|

تاثیر گردنبند در استایل زنانه

انواع گردنبند را بشناسید؛ به هر گردنبندی اکسسوری نمیگن که زیورآلات باید اینجوری باشه!

انواع گردنبند

گردنبندها اولین چیزی هستند که در میان جواهرات شما خودنمایی می کنند. پس شکل و تناسب آن ها با لباس های دیگر، بروی استایل شما تاثیر خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- جالب است که بدانید گردنبندها اولین چیزی هستند که در میان جواهرات و زیورآلات شما خودنمایی می کنند. پس شکل،جنس و تناسب آن ها با لباس های دیگر، بر روی استایل شما تاثیر خواهد داشت. یکی از پیشنهاد های ما برای ایجاد جذابیت در استایل همیشه استفاده از اکسسوری مناسب استایل است. حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا به هر گردنبندی می توان اکسسوری گفت و یا حتی اکسسوری مناسب چه نوع اکسسوری می تواند باشد؟ در جواب باید بگوییم که برای رفع سوالی های ذهنتان بهتر است که ابتدا برای مثال با انواع گردنبند آشنا شوید تا بتوانید به راحتی تشخیص دهید که کدام نوع آن ها برای سبک استایل و پوشش شما مناسب است. گردنبندها را می توان به شیوه های مختلفی دسته‌ بندی کرد، برای مثال می توان گفت که آن ها بیشتر بر اساس طول و مدل دسته بندی می شوند. گردنبند ها در طول های مختلفی طراحی و تولید می شوند که هر یک، مناسب افراد به خصوصی می باشند. طول انواع گردنبند های همه کاره، معمولا در حدود 16 تا 18 اینچ (هر اینچ برابر 54/2 سانتی متر می باشد) است.

فراموش نکنید که گردنبندها جواهرات اساسی در زمینه مد می باشند و حتی قدیمی ترین تمدن ها نیز موافق این عقیده هستند. همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم گردنبندها انواع مختلفی دارند که ما در این مقاله به چند نوع محبوب آن ها اشاره خواهیم کرد.

انواع گردنبند

گردنبند یقه ای، زیبا ترین و کوتاه ترین نوع گردنبند

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کوتاه ترین گردنبند را گلوبند یا گردنبند یقه ای می گویند. در گذشته برای تمام گردنبند ها از اصطلاح یقه ای استفاده می کردند، اما امروزه تنها به کوتاه ترین گردنبندها، گردنبند یقه ای می گویند. این نوع گردنبندها بالای ترقوه قرار می گیرند و معمولا هم به گردن بسیار نزدیک می باشند. طول گردنبند های یقه ای می تواند بین 30 تا 40 سانتی متر باشد. این نوع از گردنبند معمولا به همه خانم ها و سبک های استایل می آید ولی برای لباس‌ هایی با یقه‌ های U شکل، یقه گرد و یا لباس‌ های دکلته مناسب تر است.

انواع گردنبند

انواع گردنبند

گردنبند پرنسسی؛ استایلی جذاب و سلطنتی داشته باشید

گردنبند پرنسسی به دلیل ظاهر سلطنتی، شیک می باشد و جالب است که بدانید این گردنبند به طور معمول از نگین با نگین تزئین می شود. این گردنبندها نسبت به نوع بالایی کمی بلندتر هستند و بر روی ترقوه قرار می گیرند؛ گردنبندهای پرنسسی برای خانم هایی با اندام و جثه میانه گزینه مناسبی محسوب می شوند و معمولا بین 43 تا 50 سانتی متر می باشند. در نتیجه اگر برای شرکت در یک مهمانی رسمی آماده می شوید پیشنهاد ما به شما انتخاب یک گردنبند پرنسسی و با طول متوسط است، زیرا این نوع گردنبند با هر لباسی زیبا خواهد بود و برای شما استایلی متفاوت و شیک را رقم می زند.

انواع گردنبند

انواع گردنبند

گرنبند اپرا را فراموش نکنید؛ ترند زیبا 1402

گردنبند اپرا برای کسانی مناسب است که دوست دارند کمی جذابیت دراماتیک به استایل خود اضافه کنند. گردنبند های اپرا بین 75 تا 90 سانتی‌ متر طول دارند و شما می‌ توانید آن‌ ها را به شکل ساده یا با یک دور چرخاندن دور گردن، استفاده کنید. این گردنبند ها را معمولا با مروارید یا مهره طراحی می‌ کنند. یکی از نکته های جالب درباره این نوع گردنبند این است که شما می توانید این مدل را با لباس های کاملا پوشیده هم استفاده کنید. برای مثال برای فصل های سرید مانند پاییز و زمستان و بافت های یقه اسکی هم گردنبندهای اپرا توصیه می شوند.

انواع گردنبند

انواع گردنبند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها