|

فردیناند یه انیمیشن کمدی با کلی ماجراجویی؛ جووون میده واسه وقتای کسلی و بی حالی!

ferdinand

اگه دنبال یه انیمیشن درست درمون با یه داستان خوب میگردی که کوچیک و بزرگ همه با هم تماشاش کنن فردیناند همونیه که دنبالش بودی.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دنیای انیمیشن ها همیشه زیباست، سرشار از رنگ، پایان های زیبا و شخصیت های دوست داشتنی ای که عجیب به دل مخاطب می نشینند اما از همه این ها مهم تر این است که انیمیشن ها حتا در ساده ترین حالت ممکن هم حرفی برای گفتن دارند، حرفی که می تواند با زبانی کودکانه و زیبا گفته شد اما تاثیری شگرف بر  روی مخاطب خود داشته باشد و برای همین هم هست که سال هاست دیگر انیمیشن ها مختص به کودکان نیستند و مخاطب خاص ندارند. فردیناند یکی از لطیف ترین و حیرت انگیز ترین انیمیشن هایی است که می توان تماشا کرد کوچک و بزرگ هم ندارد گاهی همه ما به تلنگر های ساده اما تکان دهنده برای زندگی بهتر نیازمندیم.

انیمیشن فردیناند

خلاصه ای خیلی کوتاه از انیمیشن فردیناند

فردیناند داستان یک بچه گاو میش مهربان و متفاوت است که برخلاف دیگر گاو ها روح بسیار لطیفی دارد و از این که باقی گاو ها باید با یکدیگر مبارزه کنند یا این که وارد نبرد با یک ماتادور شوند خوشش نمی آید. در یکی از روزها وقتی که فردیناند پدرش را در مبارزه با یک ماتادور از دست میدهد، از مزرعه میگریزد و به یک خانواده مهربان که گل و گیاه پرورش میدهند پناه می برد و در آن جا زندگی می کند و بزرگ می شود و فراموش می کند مردم نسبت به گاو های نر به خصوص امثال او که دارای جثه ای عظیم هستند چه دیدگاهی دارد، فردیناند فراموش می کند که سرنوشت گاو هایی مثل او مبارزه در میدان و یا سلاخی شدن است. با این همه فردیناند تمام تلاشش را می کند تا خودش باشد، تا با این تفکر جاهلانه مبارزه کند، تا عشق و محبت را رواج دهد.

انیمیشن فردیناند

چرا باید انیمیشن فردیناند را ببینیم؟

فردیناند می تواند یک انیمیشن تکان دهنده باشد، تکان دهنده برای این که به ما یادآوری کند ما تا چه اندازه در برابر خواسته های اطرافیان خود کوتاه می آییم حتا اگر با ماهیت ما در تضاد باشند و حتا اگر ما بدانیم که کار آن ها اشتباه است. فردیناند به ما نشان می دهد که باید در هر شرایطی هم که شده خودت باشی تا بتوانی زندگی کنی و طعم شیرین زندگی را بچشی. فردیناند به طرز متاثر کننده ای می تواند باعث شود که مخاطب به فکر فرو رود و بیاندیشد که چقدر از زندگی خود را صرف خواسته های از پیش تعیین شده دنیای معاصر خود کرده است و چقدر از آن را برای خودش.

انیمیشن فردیناند

بازخورد های انیمیشن فردیناند

به گزارش شایانیوز، به طور میانگین می توان گفت که فردیناند به عنوان ورژن تازه ای از یک داستان قدیمی بسیار خوب درخشید و توانست توجه بسیاری از منتقدین را به دست بیاورد و البته مخاطبین نیز از این انیمیشن دوست داشتنی و رنگارنگ استقبال کردند.

امتیازات انیمیشن فردیناند

امتیاز IMDb : 6.7 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 71 / 100

امتیاز Filimo: 92  / 10

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

نویسنده: پرستو شیرمحمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها