|

انیمیشن خوب چی ببینیم؟

انیمیشن رنگو یه دنیا متفاوت از هرچی که تا حالا دیدی؛ قهرمان بازی داره اونم از نوع وسترن

Rango Animation

رنگو یه انیمیشن متفاوت و دلگرم کننده است که می تونه مثل بوییدن یک گل حال دلت رو خوب کنه و بهت انگیزه بده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت هاست که انیمیشن ها دیگه فقط برای کودکان ساخته نمی شوند و بزرگسالان رو هم مخاطب خودشون قرار میدهند اما در این بین هستند انیمیشن هایی که گاهی تاثیرات بیشتری بر روی افراد می گذارند و باعث می شوند که برای افراد در هر سنی هم که هست تلنگری ایجاد شود و به خودش بیاید و انیمیشن ماندگار و دوست داشتنی رنگو یکی از همین آثار تماشایی و خارق العاده است.

رنگو یک انیمیشن مهیج و دارای معنا و مفهوم است و به همین خاطر هم میتواند افراد با سلایق و شخصیت های مختلف رو تحت تاثیر قرار بدهد و گزینه خوبی باشد برای این که در تعطیلات به صورت خانوادگی به تماشای اون بنشینید.

انیمیشن رنگو

خلاصه ای خیلی کوتاه از انیمیشن رنگو

رنگو یک آفتاب پرست کمی عجیب و غریب است که با بحران هویت دست و پنجه نرم می کند. دست بر قضا و به طور کاملا اتفاقی وارد یک صحرا بی آب و علف می شود که مردم آن با مشکلات متعددی رو به رو هستند مثل فساد، رکود اقتصادی که به صورت خشکسالی نمایش داده می شود و میزان جرم و جنایت بالا؛ نهایتا از همه این ها بدتر این است که بیشتر ساکنین شهر از حیوانی به نام جک که سر دسته خلاف کار ها می باشند در هراسند. ورود رنگو به این صحرا همه چیز را تغییر میدهد. حضور رنگو در شهر با چالش ها و ناکامی های زیادی  همراه بود اما نهایتا او بر همه این سختی ها غلبه کرد و اون ها رو پشت سر گذاشت و به همین خاطر هم به نمادی از امید، عدالت و استقامت برای مردم شهر تبدیل می شود و در نتیجه رنگو از طرف مردم به عنوان کلانتر شهر انتخاب می گردد و او طی تحقیقات متوجه می شود که خشکسالی به وجود آمده طبیعی نیست پس به دنبال آن می رود.

انیمیشن رنگو

چرا باید انیمیشن رنگو را ببینیم؟

به گزارش شایانیوز، اول از همه باید این نکته رو در نظر داشته باشید که رنگو انیمیشنی در ژانر اکشن، کمدی و وسترن می باشد ترکیبی که به این راحتی ها در دنیای انیمه ها یا انیمیشن ها پیدا نمی شود پس با این اوصاف قرار است با اثری منحصر به فرد رو به رو باشید هنرنمایی گور وینسکمی به عنوان کارگردان، جانی دپ به عنوان شخصیت اصلی و هانس زیمر به عنوان آهنگساز این انیمیشن نیز از دیگر ویژگی های مهمی هستند که بی برو برگرد مخاطبی رو که با نام آن ها آشنا باشد به تماشای این اثر ترغیب می کند.

رنگو یک پیام مهم و بسیار تاثیر گذار دارد و آن این است که ما قهرمان زندگی خودمان هستیم و اگر بخواهیم می توانیم به آن چیزی تبدیل شویم که دوست داریم.  کمی بهش فکر کنید تابه حال شده زمانی رو که با خودتان فکر کنید من دقیقا کی هستیم؟ و یا احساس کنید که باید کاری بیشتر از آن چه که تا به حال انجام داده اید در زندگیتان انجام دهید؟ جالب است که بدانید گاهی رنگو چنان بیننده خودش رو مخاطب قرار میده که گویا مستقیم با او صحبت می کند. همه ما در زندگی ماجراجویی ای داریم که باید آغاز کنیم اما مدام آن را به تاخیر می اندازیم اما اگر می خواهیم که قهرمان زندگیمان باشیم و نقش اول داستان زندگی خود تبدیل شویم باید حصار امن دور خود را پاره کنیم درست مانند رنگو.

انیمیشن رنگو

بازخورد های انیمیشن رنگو

در حالی که این روز ها انیمیشن های ساخت دیزنی و پیکسار حسابی قلب مخاطبان رو پر کرده اند و هیچ جایی برای باقی انیمیشن ها جا نگذاشته اند رنگو به طرز شگفت آفرینی مورد توجه منتقدین و مخاطبین قرار گرفت و نه تنها توانست نقد های تحسین برانگیزی رو دریافت کنه بلکه فروش بسیار خوبی رو هم در گیشه تجربه کرد که نشان دهنده بی نظیری این اثر است. توانایی ایجاد حس همزاد پنداری و لمس شخصیت ها از بارز ترین ویژگی های این اثر به حساب می آید. به علاوه این که باید بگوییم رنگو در هشتاد و چهارمین جشنواره اسکار جایزه بهترین پویانمایی سینمایی رو دریافت کرد.

امتیازات انیمیشن رنگو

امتیاز IMDb : 7.2 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 88 / 100

امتیاز Filimo: 92  / 100

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی