|

با ترندهای آرایشی ۱۴۰۲ آشنا شوید

آشنایی با ترندهای آرایشی 1402؛ از رژلب هالیوودی گرفته تا خط چشم گرافیکی همه رو یاد بگیر

ترند آرایش کنید

یکی از رازهای داشتن آرایشی زیبا و مدرن شناخت ترندهای سال جدید است. برای مثال شاید دیگر زدن رژ لب های صورتی یا مثلا نود یا خط چشم مد نباشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید فرقی ندارد در چه سال و یا زمانی هستید ولی اگر می خواهید مدرن و زیبا آرایش کنید باید محو کردن را بلد باشید. در هر صورت اگر یک سایه خیلی ملایم هم استفاده می‌ کنید اگر روش درست محو کردن را بلد نباشید غیرطبیعی به نظر می‌ رسید. در نتیجه کلید اصلی آرایش طبیعی هنر محو کردن است. زیرا آرایشی که درست محو نشود بسیار مضحک به نظر می‌ رسد. پس اگر طرفدار هر کدام از سبک های آرایش لایت و اروپایی یا غلیظ و خلیجی هستید فرقی ندارد ترفندهای آرایشی برای نتیجه بهتر به شما کمک می کنند. در ادامه این مقاله با چندتا از ترندهای آرایش 1402 آشنا خواهید شد و در نهایت برای زدن رژلب هالیوودی و یا پوست کک و مکی مشکلی نخواهید داشت. آرایش مونوکروم یکی از سبک هایی است که در سال جدید بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، در این سبک شما معمولا از یک رنگ با طیف های مختلف برای آرایش کل صورت خود استفاده می کنید.

برای مثال رژ لب قرمز می زنید و برای گونه هایتان طیف دیگر از قرمز را استفاده می کنید، همچنین برای سایه هم می توانید از قرمزهای روشن استفاده کنید و یا برای تکمیل آرایش چشم یک خط چشم گرافیکی قرمز تیره بکشید تا جذابیت و ترندی آرایش خود را چندین برابر کرده باشید.

ترندهای آرایشی 1402

رژلب هالیوودی بزنید تا لب هایی به سبک 1402 داشته باشید

امروزه خوشبختانه با دانستن چند روش آرایشی آسان و سریع، دیگر برجسته کردن لب‌ ها برای افرادی که لب‌ های باریکی دارند، کار خیلی سختی نیست. حال در روش هالیوودی که یکی از ترندهای آرایش در سال 1402 محسوب می شود می توان این کار را به راحتی انجام داد برای این کار باید فقط بعد از زدن پرایمر دور لب خود را یک خط بکشید. فراموش نکنید که باید از بیرون زدن خط لب از لب خود خودداری کنید. در ادامه داخل لب خود را با کانسیلر پر کنید و در ادامه با پد مخصوص آن را پخش و محو نمایید، بعد از این مرحله رژلب بزنید. فراموش نکنید که مقدار زدن کانسیلر و یا رنگ آن در تیره یا روشن و یا برجسته تر دیده شدن لب های شما تاثیر بسیاری دارد.

ترندهای آرایشی 1402

ترندهای آرایشی 1402

خط چشم و سایه ترند 1402؛ مونوکروم آرایش کنید

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم یکی از ترندهای آرایشی 1402 استفاده از سبک مونوکروم برای میکاپ است. شما در این حالت باید از یک رنگ برای سایه و خط چشم و یا حتی رژگونه و رژلب خود استفاده کنید، که در نتیجه این ترند موجب می شود تا شما بیشتر از مواقع دیگر آرایش چشم رنگی داشته باشید. حال پیشنهاد ما برای این میکاپ این است که قبل از انتخاب رنگ غالب حتما از هارمونی رنگ انتخابی با تناژ پوستی و یا رنگ چشم خود اطمینان حاصل کنید.

ترندهای آرایشی 1402

در سال جدید پوست خود را چگونه آرایش کنیم؟

آرایش پوست یکی از آیتم های میکاپ است که تاثیر بسیار زیادی را بر روی زیبایی و نتیجه حاصل شده از آرایش شما می گذارد، در نتیجه پیشنهاد ما این است که قبل از شروع میکاپ ابتدا با ترندهای سال آشنا شوید. در سال خای گذشته آرایش پوت برنز و تیره بسیار ترندشده بود طوری که خانم ها به جز استفاده از کرم های برنز و تیره برای آرایش از سولار و روش های طبیعی به تغییر رنگ پوست خود می پرداختند. حال شاید برایتان جالب باشد ولی در سال جدید آرایش پوست سبک و طبیعی ترند می باشد، شما در این سبک نیازی به استفاده از کرم پودر یا پنکیک ندارید بلکه فقط می توانید از سی سی کرم و یا پرایمر استفاده کنید. جالب است که بدانید در ترند آرایش پوست جدید نیازی به پوشاندن کک و مک های صورت هم نیست زیرا آن ها قسمتی از میکاپ شما محسوب می شوند.

ترندهای آرایشی 1402

ترندهای آرایشی 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی