|

بررسی استایل شیوا طاهری

استایل بوهمین و رنگارنگ شیوا طاهری؛ مدل به ایشون میگن لباس میپوشه از همه سبک ها!

شیوا طاهری

شیوا طاهری یکی از بازیگران زن و با استعداد سینمای ایران است که با بازی در سریال گذر از رنج ها و به واسطه استایل هایش و مدلینگ به شهرت رسید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شیوا طاهری متولد 28 مرداد 1369 در تهران است، او بازیگر سینما و تلویزیون است و فارغ التحصیل لیسانس رشته کامپیوتر می باشد. شیوا طاهری با حمایت پدر نظامی خود از تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرده است و تا سال 1393 با سریال گذر از رنج ها در نقش دنیا به شهرت رسید. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی اواخر اردیبهشت 98 شیوا طاهری با انتشار ویدیویی از ازدواج زیر آب خود خبر دارد. او و همسرش محسن محمدی زیر دریا با یکدیگر ازدواج کردند، با توجه به انتشار ویدیو های مشابه تک نفره در گذشته بنظر می رسد ایشان زمستان 97 ازدواج کرده است. اگر بخواهیم با نگاهی کلی به استایل و سبک های پوششی شیوا طاهری نگاه کنیم باید بگوییم این بازیگر خانم معمولا از سبک بوهمین و یا سبک های هنری برای انتخاب لباس هایش کمک می گیرد و از آنجایی که در صنعت مدلینگ نیز فعالیت دارد می توان گفت مهارت زیادی در ترکیب کردن رنگ ها با یکدیگر دارد. جالب است بدانید، ما بدون اینکه الزاما با انواع استایل و سبک‌ های مختلف مد آشنا باشیم، آن‌ ها را با هم ترکیب می‌ کنیم. در حالی که شیوا طاهری این کار را آگاهانه و با علم انجام می دهد.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های عجیب و باحال شیوا طاهری آشنا شوید و به سبک این مدل خانم استایلیت خود باشید.

استایل شیوا طاهری

استایل شیوا طاهری

آشنایی با سبک بوهمین و استایل مورد علاقه شیوا طاهری

استایل بوهمین یا بوهو در حقیقت از دوره‌ هیپی‌ ها و کولی ها در جهان فراگیر شد و نمایانگر افرادی با روح آزاد بود که دلشان می‌ خواست بتوانند هرطور که دوست دارند زندگی کنند و البته لباس بپوشند. بوهمین به دلیل جزییات زیاد و پارامترهای مختلفش در مقابل استایل مینیمال قرار دارد و به‌ نوعی ماکسیمال محسوب می‌ شود. افرادی که از سبک بوهمین برای انتخاب لباس هایشان استفاده می کنند معمولا لباس های رنگی رنگی و راحت می پوشند، در این سبک لباس های دست‌ دوز رواج زیادی دارد؛ همچنین در این سبک، استفاده از الیاف و مواد طبیعی هم رایج است. در نتیجه می توان نتیجه گرفت که هممانطور که در تصاویر پایین می بینید شیوا طاهری اغلب اوقات از این سبک استفاده می کند.

استایل شیوا طاهری

استایل شیوا طاهری

استایل مرموز و گوتیک شیوا طاهری در اکران مردمی فیلم سه کام حبس

اگر بخواهیم خیلی ساده استایل گوتیک را توصیف کنیم، باید بگوییم که رنگ سیاه کفایت می‌ کند. همه‌ چیز را در این سبک می‌ توان به چنین رنگی تصور کرد. البته این به این معنا نیست که شما نمی توانید در استایل های گوتیک از رنگ های دیگر استفاده کنید شما می توانید از رنگ های تیره یا کبود دیگری نیز استفاده کنید تا استایل خود را مرموز تر و زیبا تر کنید. همانطور که در تصاویر پایین می بینید شیوا طاهری بر خلاف همیشه به جای سبک بوهمین از سبک گوتیک برای شرکت در مراسم اکران فیلم سه کام حبس استفاده کرده است و می توان گفت مثل همیشه توانسته با انتخاب رنگ ها و آیتم های درست استایلی خیره کننده داشته باشد.

استایل شیوا طاهری

استایل شیوا طاهری

شیوا طاهری سبز پوش در اکران مردمی فیلم پوست

خب همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم افرادی که از رنگ های طبیعت برای انتخاب لباس های خود استفاده می کنند و یا لباس هایی را می پوشند که از الیاف طبیعی تهیه شده اند به نوعی از طرفداران سبک بوهمین و یا گری آکادمی محسوب می شوند. جالب است که بدانید در استایل گری آکادمی از تلفیق رنگ‌ های تیره و روشنی که در طبیعت می‌ بینیم، الهام گرفته می‌ شود و این سبک حالتی میانه دارد. حال همانطور ک در تصاویر پایین می بینید شیوا طاهری حتی در استایل های کژوال و یا کلاسیک خود هم ردپایی از بوهو را دارد تا معرف سبک شخصی خود باشد.

استایل شیوا طاهری

استایل شیوا طاهری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل شیوا طاهری قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها