|

مانتو نارنجی را با چی بپوشیم؟

معجزه رنگ نارنجی در بهار؛ راهنمای ست کردن مانتو نارنجی برای عید 1402

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی یکی از شیک ترین مانتوهایی است که میتوانید در بهار و تابستان از آن استفاده کنید. نارنجی استایل شما را درخشان و زیبا نشان می دهد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مانتو نارنجی یکی از شیک ترین و خوش رنگ ترین مانتوهایی است که شما می توانید در بهار و تابستان از آن استفاده کنید. طیف رنگ نارنجی جز رنگ های گرم و شادی است که استایل شما را درخشان و فوق العاده زیبا نشان می دهد. پس اگر می خواهید بهار امسال را درخشان و شیک بگذرانید به جای مانتو سفید یا مشکی یک مانتو نارنجی انتخاب کنید و در مهمانی های عید دیدنی بدرخشید. شاید به نظرتان عجیب بیاید ولی پوشیدن مانتو نارنجی و یا حتی اکسسوری های نارنجی باعث می شود که شما فردی با اعتماد به نفس و جسور دیده شوید زیرا همه خانم ها برای فرار از اینکه مرکز توجه قرار نگیرند و یا ست کردن لباس هایشان آسان تر باشد گزینه های رنگ خنثی و یا ساده تری را انتخاب می کنند در نتیجه شما با کمی آگاهی درباره ست کردن مانتو نارنجی با دیگر آیتم های استایل خود به سادگی می توانید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید. رنگ نارنجی هم مانند رنگ های دیگر در انواع طیف های تیره و روشن موجود می باشد، در نتیجه بهتر است شما قبل از انتخاب مانتو و یا حتی شال نارنجی خود به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه داشته باشید.

فراموش نکنید که از رنگ نارنجی می توانید برای انتخاب شال و روسری و یا حتی کیف و کفش خود هم استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع ست های مانتو نارنجی برای بهار 1402 آشنا شوید.

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی و ترکیب رنگ سبز؛ بهار را با خود به عید دیدنی ببرید

یکی از رنگ هایی که انتخاب آن با رنگ نارنجی جرات می خواهد، رنگ سبز است. پس اگر فردی با دل و جرات هستید و می خواهید در استایل عید خود بدرخشید بهتر است که یک شلوار پارچه ای سبز زارا را با مانتو نارنجی خود ست کنید و برای استایل مجلسی خود درخشش ایجاد کنید. همانطور که در قسمت بالاتر گفتیم نارنجی دارای طیف های گسترده ای است، از آجری و نارنجی های نود گرفته تا نارنجی جیغ و شاد تابستانی، همگی با رنگ سبز ست می شوند ولی نارنجی جیغ ترکیب زیباتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. استفاده از اکسسوری های نارنجی را فراموش نکنید، اگر فقط مانتو خود را نارنجی انتخاب کرده اید ولی شال و شلوار را سبز پوشیدید، پیشنهاد ما استفاده از اکسسوری های لوکس و ریز نارنجی است.

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی را با سفید ست کنید؛ عروسکی و دخترانه لباس بپوشید

رنگ سفید و ساه دو تا از رنگ هایی هستند که به سادگی به همه رنگ ها ست می شوند، در واقع می توان گفت این دو رنگ برای شما در استایل معجزه خواند کرد. حال اگر اهل استفاده از دو یا سه رنگ جیغ در استایل خود نیستید پیشنهاد ما برای شما استفاد از رنگ سفید به جای رنگ سبز یا آبی است، البته شما از رنگ کرم هم می توانید به جای رنگ سفید استفاده کنید این نیز بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. جالب است که بدانید فرقی ندارد که رنگ  کرم یا سفید را برای ست کردن مانتو نارنجی خود انتخاب کنید هرکدام را بپوشید در نهایت هر دو آنها رنگ های خنثی هستند و ظاهر شما را زیبا و عروسکی خواهند کرد.

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی را با آسمان آبی و بهاری ست کنید

اگر به چرخه رنگ‌ ها نگاهی بیاندازید متوجه می‌ شوید که رنگ نارنجی و آبی از نظر گرمی و سردی مکمل هم هستند. این دو رنگ را می‌ توان در کنار یکدیگر استفاده کرد تا علاوه بر تعادل در رنگ، جذابیت مانتو شما را چند برابر کند. در فصل تابستان و بهار در کنار مانتو نارنجی می‌ توانید از یک شلوار جین روشن  و یا یک شلوار پارچه ای دمپا آبی آسمانی استفاده کنید تا معجز ترکیب این دو رنگ را درکنار یکدیگر ببینید. در استایل های آبی و نارنجی شما می توانید برای زیبایی بیشتر از شال و یا اکسسوری های زیر و یا درشت آبی پاستلی استفاده نمایید و جذابیت استایل خود را چندین برابر کنید.

مانتو نارنجی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها