|

معرفی اکسسوری یلدا

اکسسوری های استایل یلدا رو بشناسید؛ در مهمانی شب چله بدرخشید

معرفی اکسسوری یلدا

در مراسم و جشن‌ طولانی ترین شب سال، پوشیدن لباس مناسب و استفاده از اکسسوری‌های هماهنگ با تیپ و استایل یکی از چالش‌های همیشگی بانوان می‌باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شب یلدا از قدیمی ‎ترین جشن‌ های ایرانی است که به شب چله نیز معروف می‌ باشد. برگزاری جشن در شب یلدا یکی از رسم‌ های زیبای ایرانیان است که آداب مخصوص به خود را دارد. در این شب باستانی خانواده‌ های ایرانی گرد هم می‌ آیند و با صرف شامی فاخر و صرف تنقلات، شیرینی و حافظ خوانی به استقبال زمستان می‌ روند. در طولانی ترین شب سال شما برای داشتن ظاهری زیبا و منحصربفرد فقط کافی است در انتخاب لباس تِم این مهمانی را رعایت کنید و با استفاد درست و به جا از اکسسوری های مخصوص این شب به ظاهر خود جذابیت و زیبایی اضافه کنید. برای انتخاب اکسسوری یلدایی مناسب در این شب بهتر است از نمادهای این شب باستانی الهام بگیرید تا با فضا و سبک مهمانی همخوانی داشته باشید. رنگ قرمز و سبز دو رنگ اصلی در شب چله هستند و بهتر است که اگر می خواهید از یک اکسسوری رنگی استفاده کنید حتما از این دو رنگ انتخاب کنید.

خب برای انتخاب درست بهتر است اول با انواع اکسسوری در استایل آشنا شوید و از چگونگی کاربرد آنها آگاه شوید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین اکسسوری های شب یلدا در استایلتان آشنا شوید.

اکسسوری های یلدایی

اکسسوری های یلدایی

زیور آلات شب یلدا؛ در استایل خود درخشش ایجاد کنید

یکی از زیباترین نوع های اکسسوری برای خانم ها زیورآلات است، شما می‌ توانید انواع گردنبند و دستبند طلا و سایر زیورآلات طلایی را با طرح و مدل مناسب با شب یلدا تهیه کرده و از آن‌ها در تکمیل ظاهر و استایل خود استفاده نمائید. این نوع از زیورآلات ها به شما زیبایی زنانه و خاص می بخشند پس هرگز از استفاده از آنها غفلت نکنید. همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم شما می توانید از نمادهای این شب برای زیورآلات خود نیز استفاده کنید تا انتخابی ظریف و هوشمندانه داشته باشید. برای مثال یک گوشواره ریز به شکل انار در گوش های شما انتخاب کاملا درستی است.

اکسسوری های یلدایی

اکسسوری های یلدایی

از روسری و مینی اسکارف به عنوان سرپوش استفاده کنید

یکی از انواع اکسسوری که بخش مهمی از استایل خانم های ایرانی را تشکیل می دهد روسری یا مینی اسکارف  هایی هستند که برای پوشاندن سر و مو استفاده می شوند. در نتیجه در انتخاب آنها برای این شب دقت بیشتری به خرج دهید تا با تم مهمانی همانگی داشته باشند. یکی از نکاتی که در انتخاب انواع اکسسوری همیشه باید مد نظر داشته باشید این است که اکسسوری ها همانطور که به جا و متناسب استفاده شوند می توانند زیبایی بخش شما باشند اگر نا به جا استفاده شوند می توانند ظاهر شما را خراب کنند. در نتیجه در انتخاب اکسسوی سر و موی خود به سبک مهمانی و لباس هایی که به تن کرده اید دقت کنید.

اکسسوری های یلدایی

اکسسوری های یلدایی

توربان و تاج گل روی سر خود بگذارید؛ دخترانه و شیک

یکی دیگر از اکسسوری ها برای سر و مو خانم ها توربان و تاج گل است که شاید برایتان جالب باشد تا بدانید امروزه خیلی بیشتر از روسری هاطرفدار دارند. مناسبت‌ هایی مانند شب یلدا به دلیل بعد فرهنگی و اصالت ملی ای که دارند برای تمام خانواده‌ ها مهم هستند. در نتیجه پوششی که شما برای این مراسم‌ ها در نظر می‌ گیرید بسیار حائز اهمیت می‌ باشد. پس در انتخاب اکسسوری و یا آیتم های اصلی استایل خود به عرف و فرهنگ مهمانی که قرار است در آن شرکت کنید دقت کنید.

اکسسوری های یلدایی

اکسسوری های یلدایی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها