|

آشنایی با فیس فریم و انواع آن

فیس فریم چیست؟ آیا می دانید این تکنیک هایلایت برای چه صورت هایی مناسب است؟

فیس فریم

فیس فریم یکی از تکنیک های جذاب در لاین رنگ و مش مو است که برای جلوی سر استفاده می شود. این لغت که از زبان انگلیسی با نام قاب صورت گرفته شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرایش و رنگ کردن مو یکی از راه های ایجاد جذابیت در چهره است که بصورت مداوم در حال دگرگونی و به روز شدن است. از زمان های قدیم که از حنا یا رنگ های طیبعی برای تغییر رنگ مو استفاده می کردند گرفته تا امروز همیشه این لاین زیبایی دارای شگفتی های جدید و هیجان انگیزی بوده است. حال که با نزدیک شدن به عید نوروز همه خانم های زیبا پسند به دنبال راهی برای ایجاد تغییر در ظاهر خود هستند ما در این مقاله به معرفی یکی از زیباترین ترندهای سال جدید می پردازیم تا شما را با دنیای جذاب لایت ها بیشتر آشنا کنیم. فیس فریم یکی از تکنیک های جذاب و پرطرفدار در لاین رنگ و مش مو است که برای رنگ موی جلوی سر استفاده می شود. این لغت که از زبان انگلیسی face frame با نام قاب صورت گرفته شده است و دلیل این نامگذاری هم این است که در شیوه شما می‌توانید با جداسازی یک لایه از موهای جلوی سر، قاب صورت خود را جذاب‌ تر و بازتر نشان دهید. این تکنیک رنگ کردن مو یکی از تکنیک های عامه پسند و جذاب به خصوص برای افرادی که بالیاژ مو انجام می دهند است، که هم با دکلره و هم به صورت های لایت قابل انجام می باشد.

قبل از انتخاب مدل لایت خود به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله با انواع مدل های فیس فریم و ویژگی های این تکنیک آشنا شوید.

فیس فریم

فیس فریم

انواع و چگونگی انجام فیس فریم؛ موهایی جذاب و سالم داشته باشید

جالب است که بدانید فیس فریم یکی از تکنیک های رنگ مو است که شادابی و درخشندگی صورت را افزایش می دهد، در نتیجه اگی می خواهید چهره ای جذاب داشته باشید گزینه مناسبی را برای خود انتخاب کرده اید. برای انجام این روش فقط کافی است که در این تکنیک با استفاده از فویل یک لایه از جلوی موی سر را جدا کرده و با استفاده از رنگ مخالف صورت و یا دکلره کردن، مو را روشن کنید تا صورتتان در یک قاب که توسط موهای رنگ شده ایجاد می شود قرار گرفته و جذاب تر دیده شود. شما می توانید این تکنیک را هم به تنهایی به کار ببرید و هم می توانید همراه با سایر تکنیک ها انجام دهید. به طور مثال، هم بالیاژ مو را انجام دهید و هم از آرایشگر خود بخواهید فیس فریم را هم برای شما انجام دهد.

فیس فریم

فیس فریم

چگونه رنگ فیس فریم را انتخاب کنیم؟

یکی از نکته هایی که هنگام انجام تکنیک فیس فریم به آن باید دقت کرد رنگ موی غالب شما است، زیرا رنگی که برای فیس فریم خود انتخاب می نمایید باید با آن همخوانی داشته باشد. پس انتخاب هایلایت مناسب، یکی از عوامل مهم در تکنیک فیس فریم است که شما باید با توجه به رنگ پایه موهای خود، این کار را انجام دهید. برای مثال برای موهایی با زمینه N5 یا قهوه‌ ای خرمایی، رنگ فیس فریم مناسب، بلوند طلایی تیره است و برای موهایی با زمینه رنگ بلوند شماره 8 پیشنهاد ما بلوند پلاتینیوم روشن است. البته فراموش نکنید که هیچ قانونی در این زمینه وجود ندارد، پس شما می توانید تا حدودی از سلیقه شخصی خود هم در انتخاب رنگ فیس فریم کمک بگیرید.

فیس فریم

فیس فریم

فیس فریم برای چه صورت هایی مناسب است؟

هایلایت فیس فریم روی موی مشکی، راهی جذاب برای روشن کردن رنگ جلوی موهایتان است. اما درست مانند یک مدل موی خوب، محل قرار گرفتن هایلایت شما باید بر اساس شکل صورت و ویژگی هایی که می خواهید بر آن تاکید کنید باشد. پس قبل از شروع فرایند رنگ موهایتان حتما با آرایشگر خود صحبت کنید. برای مثال افرادی که صورت های گرد دارند باید از هایلایت هایی که به طور یکنواخت در اطراف صورت قرار می گیرند اجتناب کنند و در عوض، بهتر است از هایلایت هایی در نواحی کلیدی مثل دو طرف صورت و در نزدیک شقیقه ها مانند همین تکنیک فیس فریم استفاده کنند.

فیس فریم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها