|

بررسی استایل الهام حمیدی

استایل عجیب و غریب و ماکسیمال الهام حمیدی در جشن حافظ؛ یه پا جنل مونی شده واسه خودش!

استایل الهام حمیدی

الهام حمیدی یکی از بازیگران به نام سینمای ایران است که بیشتر از نقش آفرینی به خاطر نوع پوشش و لباس هایی که به تن می کند از او یاد می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام حمیدی یکی از بازیگران خانم و به نام سینمای ایران است که متولد 8 آذر 56 در تهران می باشد و لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. او اولین بار بازیگری را در سال 1363 وقتی 7 ساله بود با تئاتر تجربه کرد و و در همان اولین تجربه توانست جایزه اول منطقه را نیز بگیرد. بعد از این تجربه او به یک ترم از کلاس های بازیگری رفته است و در همان کلاس ها بود که برای بازی در آوایی در گلستان آقای رامین لباسچی انتخاب شد. شروع شهرت الهام حمیدی در تلویزیون با سریال پرمخاطب مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری در سال 1382 بود و بازی زیبای الهام حمیدی در سریال زیر تیغ، یوسف پیامبر و شوق پرواز، را می توان اوج شهرت و فعالیت هنری وی دانست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر شیک پوش در سال 1391 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم گهواره‌ای برای مادر شده است. حال اگر بخواهیم نگاهی کلی به استایل و سبک های انتخابی الهام حمیدی بیاندازیم باید بگوییم او بیشتر طرفدار سبک ماکسیمال یا کلاسیک است.

 یکی از نکته هایی که آن را به سمت استایل شیک سوق می دهد این است که او از اکسسوری و زیورآلات پر زرق و برق زیاد استفاده می کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های خاص و زیبای الهام حمیدی آشنا شوید.

استایل الهام حمیدی

استایل الهام حمیدی

استایل اسکی رفته الهام حمیدی از جنل مونی در مت گالا 2019

شاید تصویر پایین برای همه شما باشد و اصلا این تکراری بودن طراح و رنگ های لباس چیز عجیبی نیست زیرا همه ما قبلا جنل مونی را در مت گالا 2019 با این لباس دیده ایم. با همه این ها الهام حمیدی یکی از استایل های ماکسیمال خود را در جشن حافظ به نمایش گذاشت و جالب است که بدانید با اینکه استایل انتخابی او کمی تکراری بود ولی ظاهر شیک و منحصربفردی به او بخشیده بود. او در این مراسم از یک مانتو سفید، مشکی و صورتی با طراحی خاص و با نماد تک چشم استفاده کرده بود و اکسسوری های پر زرق و برق خود را این بار با طرح روی لباس خود ست انتخاب کرده بود که همین ویژگی مانند همیشه باعث جذابیت بیشتر استایل او شده بود.

استایل الهام حمیدی

الهام حمیدی

استایل ولنتاینی الهام حمیدی در اکران فیلم تخته گاز

با یک نگاه کلی به استایل های الهام حمیدی می توان متوجه شد که او بعد از پوشیدن لباس های پر زرق و برق و طلایی به پوشیدن لباس های قرمز علاقه دارد. جالب است که بدانید این بازیگر خانم چنان با اعتماد به نفس و زیبا از این رنگ در استایل های خود استفاده می کند که جای هیچ صحبتی برای منتقدان نمی ماند. الهام حمیدی برای حضور در مراسم اکران فیلم تخته گاز یک پالتو قرمز و بلند پوشیده بود و بسیار هم هوشمندانه از آیتم های مکمل مشکی برای تکمیل استایل خود کمک گرفته بود. استفاده از بوت های پاشنه بلند و نوک تیز و اکسسوری های جذاب مشکی در دست های او را می توان یکی از نقاط قوت و جذابیت این استایل قرمز دانست. الهام حمیدی مانند همیشه در این استایل هم از یک کیف ست و همرنگ هرمس استفاده کرده بود تا رسمیت بیشتری به ظاهر خود ببخشد.

استایل الهام حمیدی

استایل الهام حمیدی

استایل لوکس و لاکچری الهام حمیدی در اکران خصوصی فیلم مسخره باز

استایل ماکسیمال بیش از همه مورد توجه سلبریتی‌ ها قرار گرفت، چرا که سبک خاص و پر زرق و برق ماکسیمال بسیار جلب توجه می‌ کند و از آنجایی که سلبریتی‌ ها علاقه داشتند مورد توجه عکاس‌ ها و رسانه‌ ها قرار بگیرند این نوع سبک پوشش خاص را چه برای شرکت در مراسم هنری و چه برای استایل روزمره‌ خود انتخاب می‌ کردند. اگر در سینمای ایران بخواهیم چند بازیگر که این سبک را برای انتخاب لباس هایشان انتخاب کرده اند را معرفی کنیم الهام حمیدی قطعا یکی از آن ها است. او برای اکران خصوصی فیلم مسخره باز از سرتا پا طلایی و براق پوشیده بود و می توان گفت بیشتر از همه هم کیف کوچک و سامسونتی و کفش های جلو باز طلایی او بودند که جلب توجه می کرند.

استایل الهام حمیدی

استایل الهام حمیدی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها