|

تفاوت آمبره، سامبره و بالیاژ چیست؟

هرچی تا حالا موهاتو رنگ کردی فراموش کن؛ تفاوت آمبره، سامبره و بالیاژ چیست؟

تفاوت آمبره و سامبره

هر سه از روش های مدرن رنگ مو هستند و اگر به دنبال یک تغییر شگرف و زیبا در موهایتان هستید، پیشنهاد می کنیم برای عید امسال آگاهانه انتخاب کنی…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- رنگ کردن مو یکی از روش هایی است که خانم ها به کمک آن تغییرات زیادی را در ظاهر خود به وجود می آورند. بی شک خانم های شیک و اهل مد می دانند که دیگر رنگ کردن یکدست موها روی بورس نیست؛ چراکه امروزه تکنیک های جدیدی برای رنگ کردن مو به وجود آمده است. حتما همه شماها به گوشتان اسم آمبره، سامبره یا بالیاژ خورده است ولی شاید دقیق ندانید که تفاوت این تکنیک های رنگ در چیست یا کدامشان برای شما مناسب تر است. حال اگر امسال می خواهید یک تغییر بزرگ و شگرف را در خود ایجاد کنید تا نتیجه آن زیبایی و جذابیت چندین برابر چهره تان باشد بهتر است که آگاهانه تصمیم گیری گنید. برای مثال اول از همه باید تفاوت این تکنیک ها را دقیق بدانید و بعد بدانید برای پوست و فرم چهره شما کدام رنگ مناسب تر است، برای مثال آمبره های خیلی سرد و یخی به هر رنگ از پوستی نمی آید. توجه داشته باشید که دانستن تفاوت آمبره و بالیاژ و سامبره می تواند، بسیار حائز اهمیت باشد؛ زیرا این روش ها هر کدام منجر به یک نتیجه متفاوت خواهند شد.

در نتیجه روش‌ های زیبایی روز به روز متنوع‌ تر می‌ شوند و زیبایی موها نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا تفاوت تکینیک های رنگ مو آمبره، سامبره و بالیاژ آشنا شوید.

تفاوت آمبره، سامبره و بالیاژ

تفاوت آمبره، سامبره و بالیاژ

آمبره چیست؟ موهای کاملا فانتزی و دو رنگ

در آمبره مو همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید، ریشه موها تیره تر است و هر چه به سمت ساقه و نوک موها می ‌روید، رنگ موها روشن ‌تر می شود. به طور کلی می ‌توان گفت، در تکنیک آمبره، موها ظاهری دو رنگ پیدا می ‌کنند. برای دو رنگ کردن مو تنها کافی است، قسمت پایینی موها روشن شود که دکلره به خوبی می تواند، این وظیفه را انجام دهد. یکی از ویژگی های مثبت آمبره این است که دکلره به ریشه های مو شما نمی خورد و در این روش از آسیب به ریشه مو جلوگیری می شود. در قسمت پایینی در آمبره معمولا از رنگساژ فانتزی و با تمایز زیاد از ریشه ها استفاده می شود.

تفاوت آمبره، سامبره و بالیاژ

تفاوت آمبره، سامبره و بالیاژ

بالیاژ چیست؟ مثل ستاره های سینما بدرخشید

نام تکنیک بالیاژ از یک واژه فرانسوی به معنی جارو کشیدن گرفته شده است، علت انتخاب این نام برای این تکنیک این است که موها باید با حرکت رفت و برگشتی مثل جارو کشیدن رنگ‌ شوند. در این تکنیک هرچه به سمت انتهای ساقه مو می ‌رویم، رنگ مو روشن ‌تر می ‌شود. چیزی که باعث جلوه طبیعی و زیبای بالیاژ مو می شود، این است که رنگ روشن فقط باید در قسمت سطحی مو اعمال‌ شود و قسمت‌های زیرین مو تیره باقی می ‌ماند. در این حالت شما متوجه دو رنگ شدن موها نمی شوید و مانند تصاویر پایین موها با یک ریتم نا منظمی کم کم روشن می شوند.

تفاوت آمبره، سامبره و بالیاژ

تفاوت آمبره، سامبره و بالیاژ

سامبره چیست؟ اروپایی و شیک موهایتان را رنگ کنید

سامبره نسبت به دو تکنیک بالایی، تکنیک مدرن تر و جدیدتری است. سامبره در واقع ترکیبی از تکنیک های آمبره و بالیاژ است. سامبره مو شباهت بسیار زیادی با روش آمبره داشته و همانند تکنیک آمبره ریشه موها رنگ تیره تری دارد و هر چه به سمت ساقه و انتها مو نزدیک تر می شویم، رنگ مو روشن تر می شود. تنها تفاوت رنگ موی آمبره و سامبره در این است که در تکنیک تقسیم بندی سامبره، تغییر تناژ رنگ مو به شکل ملایم تری نسبت به روش آمبره صورت می پذیرد. بصورت ساده تر شما در سامبره شاهد روشن شدن طیفی موها ولی بر خلاف بالیاژ به شکل منظم و بر خلاف آمبره بدون دو رنگ شدن موها خواهید بود. 

تفاوت آمبره، سامبره و بالیاژ

تفاوت آمبره، سامبره و بالیاژ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهسا ارسالی در

    عالی بود

  • ناشناس ارسالی در

    عالی بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها