|

چیدمان خونه شیک و زیبا

میخوای خونَت شیکول بشه چیدمانت رو با این وسایل تکمیل کن؛ بیخیال یه خروار لوازم گرووون!

اگر به دنبال راه هایی برای زیبا تر کردن و جذاب تر کردن چیدمان خونَت هستی میتونی با این آیتم های ساده یه حال اساسی به دکوراسیونت بدی.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- در طراحی و چیدمان خونه لزوما اسباب و اثاثیه و لوازم گرون خریدن نمیتونه تائیدی باشه برای این که قراره شما خونه ای بسیار زیبا با جذابیت بصری بالا داشته باشید، جالبه که خیلی از اوقات خونه هایی رو میبینیم که چیدمان و دکوراسیون و بسیار چشمگیری دارند اما در عین حال از لوازم خیلی خاص و عجیب و غریب استفاده نکردند؛ این اتفاق زمانی میفوته که طراح یا حتا خود شما که دارید خونه رو میچینید لوازم رو جوری انتخاب می کنید که با هم در هارمونی و تناسب هستند، به انضمام این که گاهی اوقات انتخاب یک سری وسایل و آیتم ها میتونه شخصیت و جلوه قابل توجهی به خونه شما ببخشه.

ممکنه با خودتون فکر کنید که این آیتم ها و وسایل، معمولا خیلی کمیاب، سنتی یا گرون قیمت هستند، اما در ادامه ما می خوایم مواردی رو به شما معرفی کنیم که شاید خیلی هم ارزون و معمولی نباشند اما فقط با یکی دو تا از اون ها می تونید جذابیت بصری خونتون رو به طرز چشمگیری افزایش بدید.

1.ظروف شیشه ای رنگی رو تو خونه دریاب

ظروف شیشه ای رنگی به خصوص از نوع آجدارش هم فوق العاده ظرف و زیبا هستند و هم این که این روزها خیلی روی بورسند، از طرف دیگه تنوع رنگی ای که در اون ها وجود داره باعث میشه حس و حال خونه شما تغییر کنه و به عبارتی نشاط بخش باشند. می تونید از اون ها به عنوان گلدان استفاده کنید یا حتا ظروف پذیرایی که روی میز قرار میگیرند و کیل مورد دیگه.

چیدمان خونه شیک و زیبا

2.شمع رو تو خونه دریاب

شمع ها جزو اکسسوری های بسیار شیک و لوکس به حساب میان و از تنوع فوق العاده بالایی هم برخوردارند یعنی اهمتی نداره که سبک چیدمان سالن نشیمن یا اتاق خواب یا هر فضا دیگه ای که در اختیار دارید چه شکلیه، همیشه یک سری شمع های بی نهایت زیبا و درجه یک وجود دارند که می تونند زیبایی چیدمان شما رو چندین برابر کنند به علاوه این که سرشار از حس آرامش و روشنایی هم هستند.

چیدمان خونه شیک و زیبا

3.وسایل استیل رو تو خونه دریاب

به گزارش شایانیوز، وسایل استیل حتا اگر خیلی هم کوچیک باشند می تونند تاثیر قابل توجهی در چیدمان بگذارند به همین خاطر خوبه که اون ها رو همیشه در نظر داشته باشید مگر این که از یک سبک چیدمانی خیلی خاص و منحصر به فرد استفاده می کنید.

چیدمان خونه شیک و زیبا

4.آینه قدی رو تو خونه دریاب

آینه قدی توی هر خونه ای مثل معجزه عمل میکنه. راه های زیادی برای استفاده از آینه قدی در خونه هست و اون ها نه تنها زیبایی ویژه ای دارند بلکه باعث دلباز تر شدن، روشن تر شدن و بزرگ تر دیده شدن خونه هم بشند همچنین درست مانند شمع آینه قدی هم جزو آیتم های لوکس و شیک در خونه به حساب میاد پس با خیال راحت سعی کن تا از این آیتم جذاب استفاده کنی.

چیدمان خونه شیک و زیبا

5.آباژور رو تو خونه دریاب

آباژور ها آیتم های ژورنالی و غربی ای هستند که می تونند حس و حال خونه شما رو تغییر بدند. آباژور ها به خصوص از نوع پایه کوتاهشون زیبایی چشمگیری دارند و از هر متریالی که ساخته شده باشند همچنان شیک هستند به خصوص اون هایی که بدنه های شیشه ای یا خیلی ساده دارند.

چیدمان خونه شیک و زیبا

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها