|

انواع استایل با رنگ زرد

انواع استایل زمستونی زنانه با کاپشن و پالتو زرد؛ جسورانه و شیک لباس بپوشید

پالتو زرد

رنگ زرد تضمینی بر دیده شدن شما است، پس اگر به دنبال تاثیرگذاری سریع و دیده شدن هستید، رنگ زرد را برای آیتم هایی مانند پالتو استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی صحبت از پوشیدن لباس های رنگی می شود بعضی افراد دو دل می شوند زیرا تصور همه ما این است که ست کردن این لباس ها کار دشواری است و یا بعضی افراد جسارت و اعتماد به نفس پوشیدن لباس هایی مانند پالتو زرد را ندارند؛ زیرا اگر شما چندین لباس در رنگ‌ های مختلف را کنار هم بچینید اولین چیزی که دیده می‌ شود لباس زرد است چون رنگ زرد این ویژگی را دارد که  به سرعت و در اولین نگاه جلب ‌توجه می‌‌ کند. می توان گفت رنگ زرد تضمینی بر دیده شدن شما است، در نتیجه اگر به دنبال تاثیرگذاری  سریع و دیده شدن هستید، رنگ زرد را بیشتر در آیتم های اصلی استایل خود مانند پالتو، کاپشن یا مانتو استفاده کنید. رنگ زرد، نماد خوش بینی، شادی، شور و شوق، سرگرمی، خیرخواهی، اعتماد به نفس، اصالت، خلاقیت، خرد و منطق است. این رنگ زیبا نوعی رنگ گرم و شاد است که به ایجاد صمیمیت در محیط کمک می‌ کند و در گروه رنگ‌ های تابستانی جای می‌‌ گیرد اما دلیل نمی‌ شود که در زمستان آن را نپوشید.

اگر رازها و ترفندهای استفاده از این رنگ را بلد باشید بی شک بهترین استایل های زمستانی را خواهید داشت. در ادامه این مقاله همراه ما باید تا با چندتا از ست های جدید و زمستانی رنگ زرد آشنا شوید.

پالتو زرد

پالتو زرد

ست پالتو یا بارانی زرد با رنگ آبی؛ استایلی به زیبایی خورشید و آسمان

یکی از همراهان همیشگی ما در تمام استایل ها جین های دوست داشتنی و راحت هستند زیرا آنها علاوه بر زیبایی در همه استایل ها و سبک های لباس پوشیدن قابل استفاده هستند. جالب است که بدانید یکی از رنگ هایی که ترکیب زیبایی را با رنگ زرد می سازد رنگ آبی است پس چه گزینه ای بهتر از یک شلوار جین برای پالتو زرد می تواند باشد. فرقی نمی کند شلوار جین شما آبی روشن یا سرمه ای باشد از همه طیف های آبی می توانید در کنار پالتو یا بارانی زرد استفاده کنید، فقط حتما به هارمونی رنگ شال یا آیتم های دیگر با آبی شلوارتان دقت کنید تا استایلی بی نقص داشته باشید.

پالتو زرد

پالتو زرد

پالتو یا کاپشن خود را با مشکی ست کنید؛ شیک و کلاسیک مهمانی بروید

رنگ مشکی یکی از رنگ هایی است که معمولا وقتی در استایل شما حضور داشته باشد بصورت ناخودآگاه استایل شما را به استایلی رسمی و نیمه رسمی تبدیل می کند، البته سبک لباس ها و آیتم های مکمل نیز در این ویژگی تاثیرگذارند. در نتیجه اگر یک پالتو کتی را برای رفتن به یک مهمانی انتخاب کرده اید بهترین گزینه برای شما شلوار و یا لگ های چرمی مشکی هستند. شما برای داشتن استایلی کامل و جذاب فقط کافی است در کنار پالتو و شلوار مشکی خود از اکسسوری های پر زرق و برق مشکی یا طلایی و یا بوت های پاشنه بلند استفاده کنید.

پالتو زرد

پالتو زرد

ترکیبی کاملا زنانه و دلبرانه؛ پالتو زرد را با کرم یا سفید ست کنید

یکی از ترفندهای شیک پوشی ست کردن رنگ های خنثی یا هم طیف در استایل است که باعث جذابیت و چشم نواز شدن استایل کلی شما می شود. شما برای داشتن استایلی زیبا و دلبرانه برای رفتن به یک مهمانی فقط کافی است که یک مانتو یا پالتو زرد رنگ را با آیتم های مکمل سفید یا کرم ست کنید. جالب است که بدانید رنگ سفید و کرم وقتی در کنار رنگ زرد قرار می گیرند تا حدودی از برق و میزان جلب توجه آن را کاهش می دهند و باعث متعادل تر شدن استایل شما می شوند. البته فراموش نکنید که این ویژگی به سبک آیتم های مکمل شما نیز بستگی دارد زیرا بعضی از سبک ها نیز به تنهایی باعث درخشش در استایل شما خواهند شد.

پالتو زرد

پالتو زرد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها