|

نشیمن شیک و لوکس

اصول چیدمان میز وسط رو یاد بگیر تا دکورت حرفه ای باشه؛ اینجوری باید خونه ژورنالی داشت

اگه می خوای یه خونه لوکس و ژورنالی داشته باشی باید ریز به ریزش رو بگذاری زیر ذره بین و واسه هر فضایی یه دکوراسیون شیک بزنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای داشتن یک خونه شیک و زیبا باید این موضوع رو در نظر داشته باشید که تک به تک جزئیات باید با هم همخوانی داشته باشند و درست و اصولی انتخاب بشند، به عبارت دیگه اگر دنبال این هستید که خونتون از لحاظ چیدمان و دکوراسیون بی نقص باشه پس نباید از هیچ فضایی یا هیچ نکته کوچکی غافل بشید، بنابراین چیدمان و طراحی بالکن به همون اندازه ای اهمیت داره که چیدمان آشپزخونه مهمه.

یکی از نکاتی که بسیاری از افراد در دکور کردن خونه و سالن نشیمن ازش غافل میشند نحوه چیدمان میز جلوی مبل است. خوب طبیعتا این میز فضای کمی رو در اختیار شما قرار میده و از طرف دیگه هم چون ما ایرانی ها عادت داریم موقع مهمون داری میز خودمون رو از خوراکی ها و خوشمزه جات پر کنیم معمولا ترجیح میدیم که چیزی روی میز وسط نباشه که یه وقت جا کم نیاریم، و نهایتا روی اون یه گلدون میگذاریم که در موقع نیاز بشه خیلی راحت اون رو جا به جا کرد، اما همون طور که گفتیم از هیچ فضای کوچک و جزئی نباید غافل شد چه برسه به میز وسط سالن نشیمن که اتفاقا خیلی هم توی چشمه. در ادامه ما یک سری از مواردی رو با شما به اشتراک میگذاریم که رعایت کردنشون باعث میشه چیدمان میز جلوی مبل اصلی شما شیک تر و اصولی تر بشه و نهایتا تاثیر قابل توجهی روی فضای کلی سالن بگذاره.

1.اصل اول در چیدمان میز جلو مبلی

در قدم اول باید همون طور که خودتون بلدید یک آیتم دکوری رو در مرکز توجه و کانون چیدمانتون قرار بدید. به عبارت دیگه اون دکوری قراره بیشترین تاثیر رو در چیدمان میز داشته باشه. حالا برای تاثیر گذاری بیشتر این آیتم بهتره که اون رو با توجه به شکل هندسی خود میز انتخاب کنید تا جلوه زیبا تری داشته باشه.

چیدمان میز وسط

2. اصل دوم در چیدمان میز جلو مبلی

مطمئنا باید ببیشتر از یک آیتم رو برای دیزاین کردن میز در نظر بگیرید اما نکته دیگه ای که نباید ازش غافل بشید اینه که حتما حتما بین اون آیتم های باید ریتم انتخاب کنید یعنی قرار نیست همه رو بلند یا خیلی کوتاه انتخاب کنید. انتخاب آیتم های کوچیک و بزرگ و باعث میشند جذابیت بصری چیدمان بیشتر بشه.

چیدمان میز وسط

3. اصل سوم در چیدمان میز جلو مبلی

به گزارش شایانیوز، رنگ، طرح و سبک اکسسوری های روی میز باید با باقی دکور خونه همخونی و هارمونی داشته باشه پس اگر سبک انتخابی شما مینیمال و مدرنه نباید برید سراغ دکوری های سنتی و پر نقش و نگار به صرف این که قشنگ هستند.

چیدمان میز وسط

4. اصل چهارم در چیدمان میز جلو مبلی

خیلی از میزها هستند که به صورت دو طبقه اند، طبقه بالایی این جور میز ها معمولا شیشه ای ساخته میشند تا طبقه زیری هم دید داشته باشه. با این اوصاف اگر میز شما چنین ظاهری داره باید در نظر داشته باشید که نباید فقط برای طبقه بالا آیتم های دکوری در نظر بگیرید و اون طبقه رو هم باید با یک آیتم شیک و متناسب دکور کنید اما بهتره که خیلی شلوغش نکنید.

چیدمان میز وسط

5. اصل پنجم در چیدمان میز جلو مبلی

اصل پنجم همون اصل مهم و کاربردی برای ما ایرانی هاست، داشتن فضای کافی برای چیدن لوازم پذیرایی. مسلما باید آیتم های دکوری و میز باید از نظر اندازه با هم در تناسب باشند، اگر آیتم ها رو بزرگ انتخاب کنید فضای کمی در اختیار خواهید داشت و اگر هم آیتم ها رو خیلی کوچیک انتخاب کنید اصلا زیبایی نخواهند داشت و خیلی وقت ها هم بین لوازم پذیرایی گم میشند.

چیدمان میز وسط

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی