|

باید و نبایدهای رژلب قرمز

دانستنی های جذاب رژلب قرمز؛ تکنیک‌های استفاده از این معجزه گر میکاپ رو آسون یاد بگیر

رژلب قرمز

رژلب قرمز چیزی نیست که از مد بیافتد، این رنگ جادویی حسی دارد که اگر تکنیک های استفاده از آن را بلد باشید در ظاهر شما معجزه ایجاد می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هیچ شکی نیست که رژلب قرمز یکی از جذاب‌ ترین رنگ‌ های رژ لب است که از دیرباز تا امروز همیشه مورد توجه و استقبال بانوان قرار گرفته است. خب اگر نخواهیم نسبت به این رژلب بی انصافی کنیم باید یاد آور شویم که وقتی با خانمی در حال صحبت هستید که دارای میکاپ و رژلب قرمز است معمولا رژلب آن بیشتر از عناصر دیگر نظر ما را جلب می کند. مزیت یک رژ لب به رنگ قرمز این است که تنها با یک حرکت ساده، چهره شما را دگرگون می‌ کند و علاوه بر این، برای هر رنگ پوست و مویی هم مناسب است.

همانطور که گفته شد رژلب قرمز یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی است که معمولا در کیف آرایشی هر خانم زیبا پسند پیدا می شود. ولی خب باید در نظر بگیرید که استفاده از این رژلب جذاب باید و نبایدهای خاص و تکنیک هایی برای استفاده دارد که باید از آنها آگاهی داشته باشید. در ادامه این مقاله با دانستنی های جذاب رژلب قرمز همراه ما باشید.

رژ-لب-قرمز

رژلب قرمز مناسب چه نوع رنگ پوستی است؟

رژلب قرمز جزو معدود رژلب هایی است که به تمامی تناژهای پوستی می آید. خانم هایی که این رنگ را به لب هایشان می زنند عاشق خودشان هستند و معمولا اهمیتی نمی دهند که شما درباره آنها چه فکر می کنید. این رنگ از رژلب احساس قدرت زیادی و گویی شکست ناپذیری را القا می کند و علاوه بر زیبایی اعتماد به نفس را افزایش می دهد.

باید و نبایدهای رژلب قرمز

به غیر از در نظر گرفتن تناژ رنگی پوست در انتخاب رنگ رژ قرمز، همخوانی داشتن تیرگی آن با میزان تیرگی رنگ پوست شما در زمان آرایش هم مهم است. برای مثال اگر دارای پوستی بسیار روشن هستید از رژلب قرمز با طیف های روشن و شارپ و اگر پوست تیره و برنزی دارید از رژلب های قرمز تیره تر استفاده کنید. در غیر اینصورت نه تنها زیبا و خواستنی به نظر نمی آیید بلکه با تضاد به وجود آمده کمی ناخوشایند به نظر می آیید.

انواع رژلب-قرمز

تکنیک های استفاده از رژلب قرمز در میکاپ

رژلب های قرمز معمولا برای افراد و آرایش های کلاسیک بسیار کاربرد دارند و در آرایش های نود از این نوع رژلب هرگز استفاده نمی شود، پس قبل از انتخاب رنگ رژلب از سبک آرایشی خود آگاه باشید. در ادامه برای زدن هر نوع رژلبی بهتر است برای جلوه مناسب از پرایمر لب و یا نوعی مرطوب کننده برای زیرساخت استفاده کنید. در هنگام زدن این رژ منحصربفرد دقت داشته باشید که حتما از مداد برای دورگیری لب هایتان استفاده کنید زیرا اگر این کار را نکنید ممکن است رژلبتان پخش شود و این اصلا ظاهر خوبی ندارد. در انتخاب رنگ خط لب یک نکته را فراموش نکنید آن هم این که هرگز از خط لبی که رنگ آن خیلی از رنگ رژ لب شما روشن‌ تر است استفاده نکنید.

رژلب-قرمز

برای ماندگاری بالا رژلب خود را لکه گیری کنید

رژلب قرمز معمولا جزو رژلب هایی است که برای مهمانی ها و مراسمات مهم استفاده می شود در نتیجه داشتن ماندگاری بالا و فیکس ماندن آن بسیار امر مهمی است. برای افزودن ماندگاری بیشتر وقتی زدن رژلبتان تموم شد یک دستمال کاغذی را روی لباهای خود بگذارید تا روغن و اضافه مواد رژ را بردارد و بعد از آن دوباره یک لایه نازک و یکدست از رژلب را دوباره روی لبهایتان بزنید. این کار باعث افزایش ماندگاری رژ روی لب ها و ظاهری بی نقص در شما می شود.

زدن-رژلب-قرمز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها