|

فیلم های سینمایی پر بازدید ۲۰۲۲

پنج تا از پر طرفدار ترین سینمایی های سال که نبینی سوخت دادی؛ قبل کریسمس برو تو کارش

The most popular movies of Netflix

اگه دوست داری یه فیلم خوب و درجه یک ببینی حتما باید حواست باشه که به جز منتقدین مخاطبین هم فیلم رو دوست داشتن یا نه پس؛ برو تو نخ پرمخاطب ها

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از مهم ترین معیار هایی که غالب اوقات میتونه شما رو متقاعد کنه تا یک فیلم سینمایی رو ببینید یا نبینید اینه که اون فیلم سینمایی چه امتیازی رو از جامعه منتقدین یا مخاطبین به دست آورده، از طرف دیگه وقتی یک فیلم سینمایی میره در لیست پر فروش ترین ها یا پر بازدید ترین ها یعنی جامعه گسترده ای از مخاطبین رو تونسته راضی کنه پس احتمال این که شما هم از اون فیلم یا سریال خوشتون بیاد خیلی زیاده.

در ادامه ما تصمیم گرفتیم تا پنج مورد از پر بازدید ترین فیلم های سال 2022 رو به شما معرفی کنیم که اتفاقا امتیاز های بسیار خوبی رو هم تونستن از سایت روتن توماتوز به دست بیارن، به عبارت دیگه این فیلم ها هر دو مولفه ای رو که باید شما رو قانع به تماشا کنند دارند؛ پس وقت رو هدر ندید و در اولین فرصت شروع کنید به تماشای این فیلم های سینمایی درجه یک.

1.کلاهبردار تیندر – 2022

کلاهبردار تیندر یک سینمایی نیست در واقع یک مستندی است در رابطه با یک کلاهبردار اسرائیلی به نام سایمن که در شبکه اجتماعی تیندر، برنامه دوستیابی بر خطر، افراد را گول میزند و از آن ها پول میدزد، نهایتا گروهی از این خانوم های فریب خورده تصمیم می گیرند تا به دنبال او بیوفتند و میلون ها دلاری را که او به سرقت برده باز پس گیرند.. شاید چندان علاقه ای به تماشای مستند نداشته باشید اما کلاهبردار تیندر آن قدر درجه یک و جذاب است که می تواند شما را میخکوب کند.

امتیاز IMDb : 7.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 97 / 100

امتیاز Namava: -  / 100

فیلم های سینمایی پر بازدید 2022

2.زرنگ بازی – 2022

سینمایی های ورزشی همیشه طرفدار های خاص خودشان را دارند اما اگر این سینمایی ژانری کمدی هم داشته باشد که دیگه نور علی نور خواهد شد و بدون شک توجه های بسیاری را به خود جلب خواهد کرد؛ زرنگ بازی یکی از همین فیلم های سینمایی کمدی، درام ورزشی است. زرنگ بازی داستان مربی ای را عنوان می کند که در اسپانیا با بسکتبالیستی جوان و خام آشنا می شود و چون شیفته استعداد او شده، آن ورزشکار جوان را به تیم خود می آورد و تصمیم دارد تا او را برای شرکت در درفت ان بی ای (NBA draft) آماده کند.

امتیاز IMDb : 7.3 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 93 / 100

امتیاز Namava: -  / 100

فیلم های سینمایی پر بازدید 2022

3.هیولای دریا – 2022

مطمئنا فکر نکردید که در لیست بهترین ها و پربازدید ترین ها قرار است فقط با فیلم های سینمایی یا مستند های جنایی رو به رو هستید! هیولای دریا یکی از بهترین انیمیشن های سال 2022 که نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان رو هم مجذوب خود کرد. هیولای دریا داستان دختری بچه ای جسور و ماجراجوست که پنهانی وارد کشتی یک شکارچی هیولا می شود و از آن پس این دو همراه عجیب و غریب در کنار هم داستان هایی را در پیش خواهند داشت.

امتیاز IMDb : 7.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 94 / 100

امتیاز Namava: 96  / 100

فیلم های سینمایی پر بازدید 2022

4.انولا هولمز – 2022

به گزارش شایانیوز، داستان شرلوک هولمز برای همه آشناست، اما احتمالا تا به حال داستان خواهر او را نشنیده اید. انولا هولمز پس از ناپدید شدن مادرش درست مانند شرلوک، برادرش، تصمیم می گیرد تا به لندن سفر کند و راز معمای ناپدید شدن مادرش را کشف کند. آن هایی که از داستان های رازآلود و پیچیده مربوط به شرلوک هولمز خوششان می آید بدون شک از تمشای این فیلم سینمایی نیز لذت خواهند برد.

امتیاز IMDb : 6.7 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 94 / 100

امتیاز Namava: 94  / 100

4

5.پروژه آدام – 2022

نظران در رابطه با فیلم های علمی تخیلی چیست؟ یا شاید بهتر است بگوییم نظرتان در رابطه با سینمایی هایی که با محوریت سفر در زمان ساخته می شوند چیست؟ پروژه آدام داستان خلبانی است که به ناگاه و طی یک تصادف به گذشته سفر می کند و حالا به همراه نسخه جوان تر از خودش سعی دارد تا آینده بشریت را نجات دهد. این فیلم اگرچه امتیاز خیلی بالایی را از طرف منتقدین به دست نیاورد اما با این حال یکی از پر مخاطب ترین های سال شمرده می شود پس شاید بد نباشد که به آن فرصت دهید.

امتیاز IMDb : 6.7 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 67 / 100

امتیاز Namava: 95  / 100

5

به نظر شما کاربران شایانیوز چه سریال های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها