|

سریال خوب چی ببینیم؟

پنج سریال جنایی که ببینی بوووم میترکی؛ با خونواده نبین و قبل دیدن هفت تیرت رو پُررر کن!

Criminal Series

اگه دنبال یه سریال خوب و جنایی هیجان انگیز می گردی که حسابی بهت حال بده این لیست و یاداشت کن که بهترین ها رو برات لیست کردم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- وقتی صحبت از فیلم و سریال های جنایی به میون میاد، بدون شک این روزها یکی از محبوب ترین و به یاد ماندنی ترین کارهایی که بهش اشاره میشه سریال پرطرفدار خانه کاغذی یا همان سرقت پول است، که در پنج فصل ساخته شد و حسابی هم مورد استقبال مخاطبین و منتقدین قرار گرفت؛ اما اگر به تماشای سریال های جنایی علاقه‌مند هستید مطمئنا می دانید که ساخته های درجه یک و دوست داشتنی دیگری هم وجود دارند که می توانید وقتتون رو به اون ها اختصاص بدید و ازتماشاشون لذت ببرید. اما با این حال اگر ایده ای ندارید که باید چه سریال هایی رو در لیست خودتون یاد داشت کنید در ادامه با ما همراه باشید که ما تعدادی از بهترین ها رو به شما معرفی می کنیم که از تماشاشون لذت خواهید برد.

1.شنود – 2002

به گزارش شایانیوز، شنود به عنوان یکی از برترین و بزرگترین سریال های جنایی بدون شک ارزش تماشا کردن را دارد، این سریال درست مانند بسیاری دیگر از آثاری که در ژانر جنایی درام و پلیسی ساخته میشوند بر اساس داستانی واقعی بنا شده است و همین هم تماشای سریال رو لذت بخش تر می کند. ای سریال توسط دیوید سیمون خبرنگار سابق پلیس نوشته شده و به اتفاقاتی که حول محور مواد مخدر و پخش و دریافت آن رخ می دهد، می پردازد.

امتیاز IMDb : 9.3 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 94 / 100

امتیاز Filimo: 92  / 100

سریال جنایی

2.لوتر – 2010

لوتر داستان یک کارگاه و بازرس ارشد است که در بخش جرایم جدی فعالیت می کند و از توانایی های خاصی برخوردار است، توانایی هایی که باعث می شود  او از دیگر همکارانش متفاوت باشه و برای همین تفاوت ها و توانایی ها بارها توانا های سنگینی پرداخت کرده است. اون چه که تماشای این سریال رو لذت بخش و دوست داشتین می کنه اینه که در هر فصل با اتفاقاتی تازه و غیره منظر رو به رو میشید که رسما شوک زدتون خواهد کرد؛ پس تماشای این سریال بی نظیر رو از دست ندید.

امتیاز IMDb : 8.4 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 88 / 100

امتیاز Filimo: 96  / 100

سریال جنایی

3.شکارچی ذهن – 2017

اگر به دنبال تماشای یک سریال ویژه و عجیب و غریب هستید حتما باید شکارچی ذهن رو شروع کنید. این سریال بی نظیر و خارق العاده داستان دو مامور اف.بی.آی است که به کمک یک روانشناس سعی می کنند تا با جنایتکار های حرفه ای، یا بهتر است بگوییم قاتلان زنجیره ای  صحبت کنند و از طرق آن ها علت اصلی جنایت هایی رو که توسطشون شکل گرفته شناسایی کنند. احتمالا خودتون هم حدس زدید که شکارچی ذهن یک سریال جنایی و روانشناختی است.

امتیاز IMDb : 8.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 97 / 100

امتیاز Filimo: 94  / 100

سریال جنایی

4.نارکوها: مکزیک – 2018

سریال نارکو ها: مکزیک که در ابتدا قرار بود به عنوان فصل چهارم سریال معروف نارکو ها پخش شود، نهایتا به عنوان یک سریال جداگانه پخش شد و موفق شد تا به طرز چشمگیری توجه مخاطبین و منتقدین رو به دست بیاره. نارکو ها با تمرکز بر قاچاق مواد مخدر در مکزیک پیش می رود و احتمالا خودتان حدس میزنید که قرار است با چه سبک سریالی رو به رو باشید. اگر به خاطر ندارید باید بگیم که سریال نارکو اصلی به قاچاق مواد مخدر در کلمبیا می پردازد.

امتیاز IMDb : 8.4 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 90 / 100

امتیاز Filimo: 91  / 100

سریال جنایی

5.بازی های مقدس – 2018

احتمالا اون هایی که عاشق سینمای بالیوود هستند از تماشای این سر یال بیشتر از بقیه لذت می برند. بازی های مقدس یک سریال جنایی و هیجانی هندی به کارگردانی آنورانگ کاشیاپ است که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و بر اساس رمان تحسین شده ای به همین نام اثر ویکرام چندار ساخته شده است. بازی های مقدس داستان رئیس پلیس بمبئی است که حین درگیری با رئیس مافیای شهر وارد بازی می شود که مشخص می شود خیلی بزرگ تر از حد و اندازه او است.

امتیاز IMDb : 8.5 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 76 / 100

امتیاز Filimo: 85  / 100

سریال جنایی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه سریال های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها