|

خودت رو بشناس!

تست رواشناسی تصویری؛ بگو تو تصویر چی میبینی تا رمز و راز احساسیت رو بریزم رو داریه!

اگه دوست داری بتونی احساسات و عواطف درونی خودت و اطرافیانت رو بهتر درک کنی از این تست شخصیت شناسی غافل نشو.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- انجام تست های روانشناسی تصویری به ما کمک می کنند تا آگاهی بیشتری در رابطه با احوالات درونی خود داشته باشیم. مطمئنا شما هم زمانی رو تجربه کردید که دچار سردرگمی شده اید و نمی توانید به وضوح متوجه شوید که چه احساسی دارید یا چطور فکر می کنید، این جور وقت ها تست های روانشناسی تصویری می تونند به کمک ما بیایند. با این همه باید به خاطر داشته باشید که این تست های تصویری  بیشتر جنبه سرگرمی و تفریح دارند بنابراین اگرچه کمک کننده هستند اما قرار نیست که تفکرات و تصمیم گیری های خود رو بر اساس نتایجی که به ما ارائه می دهند برنامه ریزی کنیم.

نهایتا اگر شما هم علاقه دارید تا یکی از این تست های جذاب و هیجان انگیز روانشناسی رو امتحان کنید در ادامه با ما همراه باشید که مایکی از بهترین هاش رو براتون آماده کردیم.

سوال:

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که در نگاه اول چه چیزی توجه شما را به خود جلب کرد؟

تست روانشناسی

  •  

  •  

  •  

به گزارش شایانیوز، چهره، درختان یا خانه؟ آن چه اول از همه در تصویر دیدید چیست؟

  •  

  •  

  •  

پاسخ:

اول از همه درختان را در تصویر دیدم

اگر اولین چیزی که در تصویر دیدید درختان متعدد است به معنای آن است که شما با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنید، به عبارت دیگه ناراحتی ها و مشکلات شما بیشتر ناشی از مسائل اقتصادی است. واقعیت این است که اگر چه شما غالبا زندگی آرام و خوبی دارید اما مشکلات اقتصادی می توانند حسابی پریشانتان کنند.

اول از همه یک چهره را در تصویر دیدم

به احتمال زیاد شما در حال گذراندن یک لحظه احساسی پیچیده هستید و مسائل حل نشده عشقی ای که در زندگیتان وجود دارد آرامش و شاید حتا خواب را از شما گرفته است، به همین خاطر شما نیاز دارید که زود تر تصمیم بگیرید و خودتون رو از این وضعیت نجات دهید چرا که در غیر این صورت وضعیت برایتان به طور فزاینده ای سخت تر خواهد شد. ایده آل ترین حالت ممکن اسن است که کمی برای خودتان وقت بگذارید تا به آرامش و تمرکز فکری برسید و راهی برای حل کردن مشکلاتتان پیدا کنید.

اول از همه یک خانه را در تصویر دیدم

اگر اولین چیزی که در تصویر مشاهده کردید یک خانه است پس به احتمال بسیار زیاد شما در یک دوراهی احساسی قرار گرفته اید. کاملا آگاه هستید که در اطرافتان افرادی هستند که باعث آسیب دیدنتان می شوند اما با این حال نمی دانید که چطور باید از آن ها فاصله بگیرید و خودتان را رها کنید. به خاطر داشته باشید که مشورت کردن و هم صحبتی با دوستانتان  در رابطه با مشکلاتی که در زندگیتان رخ داده است اشکالی ندارد و می تواند حتا به شما کمک نیز نماید.

شما چه چیزی را در تصویر بالا دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی جالب بود دقیقا همونی بودکه وجودداشت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی