|

آموزش میکاپ یلدایی

معرفی جدیدترین میکاپ های یلدایی؛ تو شب چله دیگه مثل همیشه آرایش نکن!

آموزش میکاپ یلدایی

جشن شب یلدا یکی از جذاب ترین جشن های ایرانی است. این شب برای عروس خانم ها هم بسیار مهم است زیرا قرار است خانواده همسر به دیدنشان بیایند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شب یلدا یکی از قدیمی ترین و باستانی ترین جشن های ما ایرانی ها است که به رسومات و تزییناتش معروف است. برای تزیینات شب یلدا به جز میوه و تنقلات باید به سبک پوشش، انتخاب لباس، میکاپ و یا حتی آرایش صورت نیز توجه کرد. جالب است که بدانید طولانی ترین شب سال برای تمامی عروس خانم ها هم شب بسیار مهمی است زیرا طبق رسوم در این شب همسر و خانواده همسر به دیدن آنها می آیند و برایشان هدیه های مختلفی می آوردند. خب پس یکی از آیتم هایی که عروس خانم ها باید به آن توجه کنند سبک و مدل آرایش صورت است. در این شب زیبا برای شرکت در مهمانی و داشتن آرایش یلدایی توجه داشته باشید که از رنگ هایی که در لباس و دکور میز یلدا بکاربرده اید استفاده کنید تا جذابیت عکس های یادگاری خود را چندین برابر کنید.

رنگ های اصلی جشن شب چله سبز و قرمز هستند، البته تمام رنگ های پاییزی در این شب زیبا قابل استفاده هستند به شرطی که با لباس های انتخابی شما همخوانی داشته باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند مدل میکاپ حرفه ای و مخصوص شب یلدا آشنا شوید.

آرایش یلدایی

سایه یا خط چشم سبز بزنید؛ یلدایی آرایش کنید

یکی از اصلی تریم آیتم های آرایش صورت زدن سایه یا خط چشم است که تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و جلوه چهره شما خواهد داشت. جالب است که بدانید سایه سبزه تیره معمولا به همه پوست ها می آید ولی بر روی پوست های گندمی جلوه بیشتری خواهد داشت در نتیجه اگر گندمی پوست هستید حتما در این شب زیبا سایه سبز تیره بزنید. البته اگر پوست خیلی روشنی دارید بتر است به جای سایه سبز تیره یا زمردی از سایه های قرمز روشن و یا نارنجی استفاده کنید چون این رنگ ها به شما بیشتر خواهند آمد. اگر زدن سایه برای شما کار سختی است و نمی توانید آن را انجام دهید از خطر چشم سبز فانتزی استفاده کنید و خود را از زدن سایه خلاص کنید.

آرایش یلدایی

آرایش یلدایی

رژ لب قرمز بزنید؛ هندونه ای آرایش کنید!

یکی از سبک های آرایش برای مناسبت ها الگو برداری از یکی از نمادهای آن سب است و نماد شب چله هم طبیعتا هندوانه و انار است. در نتیجه استفاده از این دو میوه یلدایی برای میکاپ ایده بسیار جذابی است، اگر پوست روشنی دارید و سایه زدن را بلد هستید می توانید با استفاده از سایه های صورتی و سبز طرح هندوانه را در پشت چشم ها خود نقش بزنید. یکی از اصلی ترین قسمت های آرایش صورت رژلب است زیرا شما تا به لب هایتان رژ نزنید هر چقد هم که برای قسمت های دیگر صورت زحمت کشیده باشید باز هم انگار که آرایش نکرده اید. مژده به خانم هایی که رژ لب قرمز را دوست دارند، شما می توانید در این شب به یاد ماندنی تا دلتان می خواهد از رژ لب قرمز استفاده کنید.

آرایش یلدایی

آرایش یلدایی

آرایش مو و ناخن در شب یلدا؛ ظاهری آراسته داشته باشید

همه ما وقتی صحبت از آرایش به میان می آید اولین چیزی که به ذهنمان می رسد آرایش و میکاپ صورت است در حالی که به جز صورت شما باید به آراستگی و زیبایی کل ظاهر خود اهمیت دهید در نتیجه از آرایش مو  و ناخن یلدایی غافل نشوید. در این شب زیبا بهتر است از توربان، کلاه و یا انواع اکسسوری برای موهای خود استفاده کنید ولی اگر قصد استفاده از هر کدام از اینها را دارید حتما از رنگ های قرمز، مشکی و سبز استفاده کنید تا با آرایش و بقیه استایل خود هماهنگی ایجاد کرده باشید. برای آرایش ناخن های خود هم بهتر است از لاک هایی با همین رنگ ها و یا طرح های انار و هندوانه و یا دیگر نماد این شب زیبا استفاده کنید.

آرایش یلدایی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها