|

استایل یلدا با کت و شلوار

انواع استایل یلدا با کت و شلوار قرمز؛ ست دو نفره قرمز و کلاسیک با همسرجان

استایل قرمز یلدا

یکی از بهترین حالت هایی که زوج های جوان در آن می توانید در شب یلدا شبیه به همدیگر باشند استفاده از کت و شلوار های ست و همرنگ در استایل است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ست کردن لباس ها و نوع پوشش در زوج‌ ها نمادی از عشق، مشارکت و روابطی با دوام و مستحکم است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید لباس پوشیدن به همان سبک شریک زندگی خود، مدتی است که از شرق آسیا برآمده و در بیست سال اخیر به سرعت ترند شده است. روش‌ های گوناگونی برای ست کردن استایل دونفره با یکدیگر وجود دارد که با توجه به موقعیتی که قرار است در آن شرکت کنید و سبک مورد علاقه‌ تان می‌توانید انتخاب‌ شان کنید. یکی از بهترین حالت هایی که زوج های جوان در آن می توانید در شب یلدا شبیه به همدیگر باشند استفاده از کت و شلوار های ست و همرنگ در استایل است. شما برای داشتن استایل یلدا و ست با پارتنر خود فقط کافی است هر دو از کت و شلوار قرمز یا سبز استفاده کنید تا استایلی کلاسیک و شیک داشته باشید و زیبایی و عشق را همراه خود به مهمانی طولانی ترین شب سال ببرید.

قبل از انتخاب استایل ست و آیتم هایش به این نکته دقت کنید که ست کردن استایل به عنوان یک زوج باید بیشتر به هدف شیک و خوب لباس پوشیدن باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب با کت و شلوار قرمز بیشتر آشنا شوید.

کت و شلوار قرمز

کت و شلوار قرمز

کت و شلوار قرمز خود را با مشکی ست کنید

همانطور که می دانید رنگ قرمز یکی از نمادهای شب یلدا است پس چه بهتر که لباس انتخابی شما با تِم مهمانی هماهنگ باشد. پوشیدن کت و شلوار هم برای خانم ها و هم برای آقایان در مهمانی های رسمی گزینه بسیار مناسبی است در نتیجه اگر قصد دارید با ظاهری ست و زیبا با همسرتان در مهمانی این شب باستانی شرکت کنید بهتر است هر دو کت و شلوار قرمز رنگ بپوشید و برای زیبایی بیشتر از آیتم های مشکی استفاده کنید. برای مثال بهتر است شومیز و پیراهن مردانه ای که قرار است در زیر کت هایتان بپوشید رنگ مشکی داشته باشد و با کفش مشکی یا پایپون استایل یلدایی خود را تکمیل کنید.

کت و شلوار قرمز

کت و شلوار قرمز

کت و شلوار قرمز خود و همسرتان را با سفید ست کنید

رنگ قرمز به عنوان یکی از جذاب‌ ترین و گرم‌ ترین رنگ‌ های موجود در طبیعت در دنیای مد هم کاربرد زیادی دارد. در نتیجه اگر قصد دارید عشق و انرژی را با خود به یلدا ببرید بهتر است در کنار کت و شلوار قرمز خود از رنگ سفید استفاده کنید تا ظاهری رویایی داشته باشید. برای مثال می توانید مثل ست پیشنهادی بالایی از آیتم های مکمل سفید استفاده کنید و برای تکمیل استایل خود از کفش سفید پا کنید یا یک مینی اسکارف سفید با طرح هایی از نمادهای یلدا به سر کنید.

کت و شلوار قرمز

کت و شلوار قرمز

در استایل یلدا اکسسوری ست فراموش نشود

اکسسوری همانطور که می دانید زینت بخش ظاهر شما است و فراموش نکنید که در استایل های کلاسیک و رسمی شما بیشتر از استایل های دیگر نیاز به استفاده از آنها دارید. یکی از جذاب ترین نوع های اکسسوری برای استایل ست یلدایی ساعت قرمز است، شما می توانید از یک ست ساعت مردانه و زنانه قرمز رنگ استفاده کنید و ظاهر خود را از دیگر زوج ها متمایز نمایید. البته کلاه، توربان، پاپیون، مینی اسکارف، زیور آلات های یلدایی با نمادهای شب چله و کفش های ست هم می توانند گزینه های مناسب و زیبایی برای این سبک از استایل باشند.

کت و شلوار قرمز

کت و شلوار قرمز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی